HjemSystemguidenOm osFor leverandører
BlueYonder

BlueYonder

BlueYonder

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Danske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af BlueYonder

BlueYonder tilbyder en supply chain management løsning, der giver brugeren mulighed for at betjene omnichannel for at levere det rigtige produkt på det rigtige tidspunkt. Ved at koble ordrebehandling og lagerdrift sammen kan systemet bidrage til en problemfri proces, hvor disse arbejder sammen med transportplanlægning. Løsningen er cloud-baseret og integrerer alle processer, fra ordre til slutkunde, hvor forbundne kundeoplevelser kan tilbydes i butikken for at forbedre kundeoplevelsen.

Hvem er BlueYonder egnet til?

Platformen kan bruges i mange forskellige typer industrier, og er til gavn for dem, hvor der opstår kundeinteraktioner. En løsning til virksomheder af varierende størrelse med behov for at visualisere og strømline forsyningskæden.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
EN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
SEDKNOGlobal

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?
JANEJ

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

BlueYonder vises i følgende kategorier

BlueYonder produktfunktioner

Supply chain management-system

Analyseværktøjer

Ingår

API

Ingår

Forvaltning af ordrer

Ingår

Lagerstyring

Ingår

Planlægningsværktøj

Ingår

Produktberegninger

Ingår

Prognoser

Ingår

Sporing af produkter

Ingår

Styring af leverandører

Ingår

Mest almindelige sammenligninger i Supply chain management-system