Alternativ

Beskrivelse af BlueYonder

BlueYonder tilbyder en supply chain management løsning, der giver brugeren mulighed for at betjene omnichannel for at levere det rigtige produkt på det rigtige tidspunkt. Ved at koble ordrebehandling og lagerdrift sammen kan systemet bidrage til en problemfri proces, hvor disse arbejder sammen med transportplanlægning. Løsningen er cloud-baseret og integrerer alle processer, fra ordre til slutkunde, hvor forbundne kundeoplevelser kan tilbydes i butikken for at forbedre kundeoplevelsen.

Hvem er BlueYonder egnet til?

Platformen kan bruges i mange forskellige typer industrier, og er til gavn for dem, hvor der opstår kundeinteraktioner. En løsning til virksomheder af varierende størrelse med behov for at visualisere og strømline forsyningskæden.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

11-500+

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

EN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

SE

DK

NO

Global

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Kender
du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Arbejder du
for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

BlueYonder vises i følgende kategorier

BlueYonder produktfunktioner

Supply chain management-system

Analyseværktøjer

API

Forvaltning af ordrer

Lagerstyring

Planlægningsværktøj

Produktberegninger

Prognoser

Sporing af produkter

Styring af leverandører

Passer dette
system til mig?

Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Mest almindelige sammenligninger i Supply chain management-system

NetsuiteBlueYonder
AGRBlueYonder
Anaplan Supply ChainBlueYonder
Apport WMSBlueYonder