Alternativ

Beskrivelse af Companyexpense

Findity er en outputtjeneste oprettet til dig. Administrer alle dine køb, kvitteringer, repræsentation, kilometertal og godtgørelser på et sted - helt automatisk og opdateret efter lokale skatteregler. Få tid tilbage med en outputtjeneste, der fungerer med dine eksisterende kort og regnskabssystemer - så du kan fokusere på det, der er vigtigt for dig. Gennem vores hvide label -partnerskab sættes vores teknologi i dine hænder. Udvid dit kundeudbud med en outputtjeneste ud over det almindelige, tilpasset dit brand.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

1-500+

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

SV

NO

DA

FI

EN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

SE

NO

DK

FI

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Hvad mener andre om systemet?

Anmeldelser og bedømmelser af Companyexpense

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration & API

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Lönespecialist

Mellemstor virksomhed

Godkendt person

Sverige

Marts 2021

Hvad synes du bedst om?

Enkelheten. Så smidigt att kunna fota kvittot för utlägget och det läses av. Känns som en modern tjänst.

Hvad synes du mindst om?

Finns ju alltid utvecklingspunkter, exvis gällande traktamente mer än 3 månader. Fler möjligheter att begränsa/sätta upp olika behörigheter, både för chef och olika administratörer

Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?

Snabb och bra hantering av utlägg och resor, snabb attestering som är toppen då man som vi finns på flera olika orter runt om i Sverige.

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration & API

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Controller

Mellemstor virksomhed

Godkendt person

Sverige

Marts 2021

Hvad synes du bedst om?

Appen minskar administration för både den anställde och för ekonomiavdelningen. Integrationen mellan bank och Company Expense för företagskort är ett stort plus.

Hvad synes du mindst om?

Skulle kunna öka användarvänligheten i antal "klick" i appen.

Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration & API

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

ÅiÅ

Ekonom

Lille virksomhed

Godkendt person

Sverige

Marts 2021

Hvad synes du bedst om?

Jag gillar mest att man kan få filer som läses in i både bokföring och löneprogram. Men även att man kan fotografera kvitton eller maila dem och sedan tolkas de av Companyexpens.

Hvad synes du mindst om?

Att jag som administratör inte kan få en fil med alla utläggen som gjort när jag skapar en SIE eller XLM fil. Likaså att inte alla transaktionerna kommer på en verifikation. Jag hade velat ha det mer samlat.

Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?

Vet ej.

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration & API

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Arbejder du
for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Companyexpense vises i følgende kategorier

Companyexpense produktfunktioner

Rejseafregningssystem

administrerer flere virksomheder

Beregne kilometergodtgørelse

Certificering

Fakturering

Flere sprog

Integration af kreditkort

Integration med regnskab

Kontostyring

Mobilt foto

Profilstyring

Statistik og overvågning

Udbetalingsfil

Valutaomregner

Passer dette
system til mig?

Gør som 12000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Mest almindelige sammenligninger i Rejseafregningssystem

Procountor FinancialsCompanyexpense
Azets ExpenseCompanyexpense
PleoCompanyexpense
SalaryCompanyexpense