HjemSystemguidenOm osFor leverandører
Puzzel-logo

Puzzel

Puzzel

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af Puzzel

"Kundeservicecenter-systemet Case Management fra Puzzle er designet til at hjælpe virksomheder med at organisere og effektivisere deres kundeserviceprocesser. Her får i altså et sagsbehandlingsystem med fokus på god kundeservice. Gennem platformen kan i benytte funktioner som livechat, standard svar-funktion samt generering af statistikker og rapporter om forskellige kundeserviceaktiviteter. Dette giver jer mulighed for at se på jeres nøgletal, og dermed træffe datadrevne beslutninger. Gennen Puzzels Customer Insight modul har i også adgang til udarbejdelse af kundeundersøgelser. Systemet er ikke blot designet til at gøre jeres eksterne kundeservice mere effektiv, det skaber nemlig også god intern kommunikation med funktioner som status sporing.

Hvem er Puzzel egnet til?

Blandt Puzzle’s kunder finder man en divers gruppe af virksomheder, der alle har brugt Puzzle til at forbedre deres kundeservicefunktioner og opnå større effektivitet. Dette omfatter blandt andet virksomheder inden for brancher som detailhandel, telekommunikation, teknologi og rejse.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
DANOFISVEN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?
JANEJ

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Puzzel vises i følgende kategorier

Puzzel produktfunktioner

Kundeundersøgelser værktøj

Fleksibelt design

Ingår

Flere distributionskanaler

Ingår

Flersprogede undersøgelser

Ingår

Færdiglavede skabeloner

Ingår

Netto promotor score

Ingår

Rapporter og analyser

Ingår

Kundeservicesystem

Billetter

Ingår

Håndteringstid

Ingår

Livechat

Ingår

Sentimentanalyse

Ingår

Standard svar

Ingår

Statistik og rapporter

Ingår

Status for sagen

Ingår

Mest almindelige sammenligninger i Kundeservicesystem