SuperOffice Service logo

SuperOffice Service

SuperOffice

Alternativ

Beskrivelse af SuperOffice Service

SuperOffice Service hjælper dig med at holde styr på og besvare alle forespørgsler på en effektiv måde, uanset om forespørgslen sker via telefon, e-mail, chat, webformularer eller sociale medier. Automatiske forespørgsler til rette kategori, rette medarbejder med givent tidsrum og med automatisk videresendelse af sagen i organisationen. Med chatfunktionen kan du kommunikere med flere kunder samtidigt, som betyder færre sager i kundeservicekøen og kortere ventetider for kunderne.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

11-500+

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Uddannelse

Hvordan kan I uddanne kunden?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

SV

DA

NO

FI

EN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

SE

NO

DK

FI

Global

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Systemer fra samme leverandør

Hvilke andre systemer tilbyder leverandøren?

Hvorfor skal man vælge SuperOffice?

Hvorfor vælge jeres system?

  • Dokumenteret korte svartider til kunder og høj kundetilfredshed.
  • Nemt at bruge og mobilt.
  • Smarte automatiserede flows og nemt at integrere med andre it-systemer.
  • Fleksibilitet til at kunne udvikle SuperOffice-løsningen efter specifikke kundebehov.
  • Skaber gennemsigtighed i organisationen.
  • Adgang til en kundeportal, der kan tilpasses, tilgængelig 24/7.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

  • Kendskabet til- og forståelsen af ​​kundens behov og at vi tør udfordre kunden til at finde den bedste løsning. Vi har trods alt 30 års CRM-ekspertise.
  • For vi "holder vores kunder" i hånden gennem hele kunderejsen. Når vi har forstået behovet og fundet en løsning, begynder det vigtigste job; at implementere korrekt, til tiden og for at hjælpe kunden med at få mest muligt ud af systemet.
  • Vi tror på, at forretning kun lykkes, hvis du fokuserer på at skabe stærke relationer til dine kunder. Det er vi gode til. 😉

Hvordan positionerer I jer på det danske marked?

SuperOffice tilbyder en CRM-løsning, der indeholder alt, der skal til for at styre hele kunderejsen fra marketing og salg til kundeservice. Det er muligt at vælge alle dele på samme tid eller én funktion og så udvide løsningen, når der opstår nye behov. Vi bruger altid den nyeste teknologi, så vores kunder altid er længst fremme teknologisk og vi udvikler løbende systemet.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

  • SuperOffice minimerer manuel håndtering af indkommende forespørgsler og "sager, der falder gennem sprækkerne". Ikke flere e-mails til din egen indbakke og håndtering af sager via noter, lister og Excel-ark.
  • Lettere at kortlægge kunden og på en bedre måde løse kundesager hurtigere og mere smidigt.
  • Effektiv sagsbehandling uanset hvilken kanal sagen kommer ind igennem.
  • Tydeligt ejerskab af kunden og dens sag. Tidsbesparende og eliminerer dobbeltarbejde.
  • Nem vidensdeling i teamet.
  • Øget gennemsigtighed og fleksibilitet ved intern sygdom/orlov, så kunden altid kan få samme høje serviceniveau.
  • Mål og analyser for at effektivisere kundeservicestyring og øge serviceniveauet overfor kunden.

Hvad mener andre om systemet?

Anmeldelser og bedømmelser af SuperOffice Service

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Systemets ejer

Små virksomheder (11-100)

Godkendt person

Sverige

Marts 2023

Hvad synes du bedst om?

Giver et godt overblik over alle indkomne sager. Let for brugerne at arbejde med.

Hvad synes du mindst om?

-

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at SuperOffice Service løser?

Vi gik fra at have Excel og e-mail til at håndtere sager, nu har vi dashboards, der sikrer, at vi ikke overser nogen sager.

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Chef for salg

Små virksomheder (11-100)

Godkendt person

Sverige

Marts 2023

Hvad synes du bedst om?

Enkel sagsstyring, der skaber god sporbarhed. Let at samarbejde med andre i virksomheden ved at tildele opgaven.

Hvad synes du mindst om?

Lidt låst i funktionaliteten (indtil videre).

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at SuperOffice Service løser?

-

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Et brugervenligt system for hele virksomheden

Marketingchef

Små virksomheder (11-100)

Godkendt person

Sverige

Marts 2023

Hvad synes du bedst om?

Superoffice er et CRM-system, der opfattes som meget tæt på brugeren. Det er tydeligt, at systemet er opbygget og videreudviklet med udgangspunkt i de virkelige brugeres hverdag og behov. Vores kontaktpersoner hos SO er meget lydhøre over for vores behov. Det er nemt at få hjælp til spørgsmål, og vi bliver holdt opdateret om udviklingsarbejdet med eksisterende og nye funktioner (vi har set udviklingsplanen og ved, at der kommer mange nye funktioner og forbedringer, hvilket vi virkelig ser frem til). Vi har et meget bedre overblik over vores kunder, deres interesser og har et klarere billede af, hvordan vi bedst kan arbejde med kunderelationer. Sagsstyringsdelen er utrolig nyttig og meget brugervenlig. Ved nemt at kunne kategorisere indkomne eksterne og interne sager og prioritere dem, har vi opnået en meget mere smidig og hurtig måde at arbejde på både inden for og mellem forskellige afdelinger. En personlig favoritfunktion er kommentarfunktionen til sager.

Hvad synes du mindst om?

Jeg vil gerne have, at den lille fritekstsøgning bliver bredere. Vores kontaktperson hos SO modtog min feedback med interesse og engagement og ser frem til den videre udvikling.

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at SuperOffice Service løser?

SO har givet os et meget bedre overblik på de fleste områder, selv på områder, hvor vi tidligere troede, at vi havde et godt greb. Vi ved, hvor kunderne er i kunderelationsprocessen og kan handle derefter. Vi har også et meget bedre overblik over sager.

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

SuperOffice Service vises i følgende kategorier

SuperOffice Service produktfunktioner

Helpdesksystem

Afvigelseshåndtering

Automatiseret sagsstyring

Autorisationshåndtering

Dashboard med live-sporing

Ekstern HelpDesk

Fordeling af ansvarsområder

Intern helpdesk

Prioritetsfunktion

Påmindelsesfunktion

SLA-styring

Statistik og overvågning

Støtte til integration

Vidensbank

Sagsstyringssystem

360 graders overblik (oneview i realtid)

Afvigelseshåndtering

Chatsupport

Digitale formularer & selvbetjening

Helpdesk sagsbehandling

Integration med ERP/CRM

Kundeservicestyring og support

Kundetilpasse & redigere rapporter

Mobiltilpasset interface

Sags- & svarskabeloner

Selvbetjeningsportal

Servicestyring

SLA og eskalering

Statistik & opfølgningsmodul

Uddelegering og tilkobling af undersager

Udløser

Udstyr

Videndatabase

Webhooks og API

Kundeservicesystem

Billetter

Håndteringstid

Livechat

Prioritetsfunktion

Selvhjælp

Sentimentanalyse

Smart arbejdsdeling

Standard svar

Statistik og rapporter

Status for sagen

Telefon

Passer dette
system til mig?

Gør som 15000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Om SuperOffice

Om SuperOffice

SuperOffice er en cloud-baseret CRM-platform designet til at hjælpe dig med at opbygge og styrke dine relationer gennem hvert trin af kunderejsen. Vores software understøtter den enkelte bruger til at opnå øget produktivitet inden for salg, marketing og kundeservice. Sammen med vores +100 apps har vi den systemsupport, der kræves for at strømline og automatisere vores kunders unikke processer. SuperOffice har 30 års viden og ekspertise inden for CRM. Lad os hjælpe dig med at styrke kundeoplevelsen og strømline dine arbejdsprocesser. Vores eksperter står klar og vejleder dig gerne til, hvilken løsning der passer til dine behov.

Mest almindelige sammenligninger i Sagsstyringssystem

Lime CRMSuperOffice Service
ServiceDesk PlusSuperOffice Service
NilexSuperOffice Service
FreshdeskSuperOffice Service