
SuperOffice Service
SuperOffice
Beskrivelse af SuperOffice Service
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+
Mobilapp
Er der en app til systemet?
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Uddannelse
Hvordan kan I uddanne kunden?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
SV
DA
NO
FI
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
SE
NO
DK
FI
Global
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Systemer fra samme leverandør
Hvilke andre systemer tilbyder leverandøren?
Hvorfor skal man vælge SuperOffice?
Hvorfor vælge jeres system?
- Dokumenteret korte svartider til kunder og høj kundetilfredshed.
- Nemt at bruge og mobilt.
- Smarte automatiserede flows og nemt at integrere med andre it-systemer.
- Fleksibilitet til at kunne udvikle SuperOffice-løsningen efter specifikke kundebehov.
- Skaber gennemsigtighed i organisationen.
- Adgang til en kundeportal, der kan tilpasses, tilgængelig 24/7.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- Kendskabet til- og forståelsen af kundens behov og at vi tør udfordre kunden til at finde den bedste løsning. Vi har trods alt 30 års CRM-ekspertise.
- For vi "holder vores kunder" i hånden gennem hele kunderejsen. Når vi har forstået behovet og fundet en løsning, begynder det vigtigste job; at implementere korrekt, til tiden og for at hjælpe kunden med at få mest muligt ud af systemet.
- Vi tror på, at forretning kun lykkes, hvis du fokuserer på at skabe stærke relationer til dine kunder. Det er vi gode til. 😉
Hvordan positionerer I jer på det danske marked?
SuperOffice tilbyder en CRM-løsning, der indeholder alt, der skal til for at styre hele kunderejsen fra marketing og salg til kundeservice. Det er muligt at vælge alle dele på samme tid eller én funktion og så udvide løsningen, når der opstår nye behov. Vi bruger altid den nyeste teknologi, så vores kunder altid er længst fremme teknologisk og vi udvikler løbende systemet.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
- SuperOffice minimerer manuel håndtering af indkommende forespørgsler og "sager, der falder gennem sprækkerne". Ikke flere e-mails til din egen indbakke og håndtering af sager via noter, lister og Excel-ark.
- Lettere at kortlægge kunden og på en bedre måde løse kundesager hurtigere og mere smidigt.
- Effektiv sagsbehandling uanset hvilken kanal sagen kommer ind igennem.
- Tydeligt ejerskab af kunden og dens sag. Tidsbesparende og eliminerer dobbeltarbejde.
- Nem vidensdeling i teamet.
- Øget gennemsigtighed og fleksibilitet ved intern sygdom/orlov, så kunden altid kan få samme høje serviceniveau.
- Mål og analyser for at effektivisere kundeservicestyring og øge serviceniveauet overfor kunden.
Hvad mener andre om systemet?
Anmeldelser og bedømmelser af SuperOffice Service
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Systemets ejer•
Små virksomheder (11-100)•
Godkendt person•
Sverige•
Marts 2023
Hvad synes du bedst om?
Giver et godt overblik over alle indkomne sager. Let for brugerne at arbejde med.
Hvad synes du mindst om?
-
Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at SuperOffice Service løser?
Vi gik fra at have Excel og e-mail til at håndtere sager, nu har vi dashboards, der sikrer, at vi ikke overser nogen sager.
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Chef for salg•
Små virksomheder (11-100)•
Godkendt person•
Sverige•
Marts 2023
Hvad synes du bedst om?
Enkel sagsstyring, der skaber god sporbarhed. Let at samarbejde med andre i virksomheden ved at tildele opgaven.
Hvad synes du mindst om?
Lidt låst i funktionaliteten (indtil videre).
Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at SuperOffice Service løser?
-
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Et brugervenligt system for hele virksomheden
Marketingchef•
Små virksomheder (11-100)•
Godkendt person•
Sverige•
Marts 2023
Hvad synes du bedst om?
Superoffice er et CRM-system, der opfattes som meget tæt på brugeren. Det er tydeligt, at systemet er opbygget og videreudviklet med udgangspunkt i de virkelige brugeres hverdag og behov. Vores kontaktpersoner hos SO er meget lydhøre over for vores behov. Det er nemt at få hjælp til spørgsmål, og vi bliver holdt opdateret om udviklingsarbejdet med eksisterende og nye funktioner (vi har set udviklingsplanen og ved, at der kommer mange nye funktioner og forbedringer, hvilket vi virkelig ser frem til). Vi har et meget bedre overblik over vores kunder, deres interesser og har et klarere billede af, hvordan vi bedst kan arbejde med kunderelationer. Sagsstyringsdelen er utrolig nyttig og meget brugervenlig. Ved nemt at kunne kategorisere indkomne eksterne og interne sager og prioritere dem, har vi opnået en meget mere smidig og hurtig måde at arbejde på både inden for og mellem forskellige afdelinger. En personlig favoritfunktion er kommentarfunktionen til sager.
Hvad synes du mindst om?
Jeg vil gerne have, at den lille fritekstsøgning bliver bredere. Vores kontaktperson hos SO modtog min feedback med interesse og engagement og ser frem til den videre udvikling.
Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at SuperOffice Service løser?
SO har givet os et meget bedre overblik på de fleste områder, selv på områder, hvor vi tidligere troede, at vi havde et godt greb. Vi ved, hvor kunderne er i kunderelationsprocessen og kan handle derefter. Vi har også et meget bedre overblik over sager.
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
SuperOffice Service vises i følgende kategorier
SuperOffice Service produktfunktioner
Helpdesksystem
Afvigelseshåndtering
Automatiseret sagsstyring
Autorisationshåndtering
Dashboard med live-sporing
Ekstern HelpDesk
Fordeling af ansvarsområder
Intern helpdesk
Prioritetsfunktion
Påmindelsesfunktion
SLA-styring
Statistik og overvågning
Støtte til integration
Vidensbank
Sagsstyringssystem
360 graders overblik (oneview i realtid)
Afvigelseshåndtering
Chatsupport
Digitale formularer & selvbetjening
Helpdesk sagsbehandling
Integration med ERP/CRM
Kundeservicestyring og support
Kundetilpasse & redigere rapporter
Mobiltilpasset interface
Sags- & svarskabeloner
Selvbetjeningsportal
Servicestyring
SLA og eskalering
Statistik & opfølgningsmodul
Uddelegering og tilkobling af undersager
Udløser
Udstyr
Videndatabase
Webhooks og API
Kundeservicesystem
Billetter
Håndteringstid
Livechat
Prioritetsfunktion
Selvhjælp
Sentimentanalyse
Smart arbejdsdeling
Standard svar
Statistik og rapporter
Status for sagen
Telefon
Passer dette
system til mig?
Gør som 15000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Om SuperOffice

SuperOffice er en cloud-baseret CRM-platform designet til at hjælpe dig med at opbygge og styrke dine relationer gennem hvert trin af kunderejsen. Vores software understøtter den enkelte bruger til at opnå øget produktivitet inden for salg, marketing og kundeservice. Sammen med vores +100 apps har vi den systemsupport, der kræves for at strømline og automatisere vores kunders unikke processer. SuperOffice har 30 års viden og ekspertise inden for CRM. Lad os hjælpe dig med at styrke kundeoplevelsen og strømline dine arbejdsprocesser. Vores eksperter står klar og vejleder dig gerne til, hvilken løsning der passer til dine behov.