Intempus
vs
KeyBalance

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp
Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Priser fra

59-129 DK...

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Priser fra

-

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner i Tidsregistreringssystem

Analyseværktøjer til optimering
App
Arbejdstidsskema
Attestering
Fakturering
Fraværs- og flekstidsregistrering
Håndterer flere overenskomster
Indberetning til Skat
Integration med forskellige lønsystemer
Kørselsjournal
Modul i virksomhedssystem
Ordrer
Projektregnskab og rapportering
Push meddelelser
Rapportering
Rejser og udlæg
Skabeloner til løn
Analyseværktøjer til optimering
App
Arbejdstidsskema
Attestering
Fakturering
Fraværs- og flekstidsregistrering
Håndterer flere overenskomster
Indberetning til Skat
Integration med forskellige lønsystemer
Kørselsjournal
Modul i virksomhedssystem
Ordrer
Projektregnskab og rapportering
Push meddelelser
Rapportering
Rejser og udlæg
Skabeloner til løn

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?

  1. Skræddersyet løsning: Intempus er en brugervenlig og fleksibel løsning, der kan skræddersys til netop jeres behov.
  2. Overholder loven: Intempus hjælper jer med at overholde gældende lovkrav og overenskomstregler, så I altid kan holde jer på den rigtige side af loven.
  3. Integrationer: Intempus integrerer til nordens førende leverandører af løn- og økonomisystemer, så I kan få en mere automatiserede administration hvor I sparer tid og minimerer fejl.

Hvorfor vælge jeres system?

KeyBalance ERP-system passer til virksomheder, der ønsker at effektivisere arbejdsgange og optimere kontrol og overblik, ved at integrere funktioner som økonomi, salg, indkøb, lagerstyring og produktion i én central platform.

Vores kunder inkluderer blandt andet maskinforretninger, handelsvirksomheder, vognmænd, produktionsvirksomheder, låse- og alarmvirksomheder samt VVS- og el-virksomheder.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

  1. Fleksibilitet: Intempus kan tilpasses netop jeres behov – også løbende, hvis jeres virksomhed og behov ændrer sig.
  2. Spar tid: Vi tilbyder et af markedets nemmeste og mest automatiserede løsninger, så I sparer tid på den administrative arbejdsbyrde.
  3. Gør som 70.000 andre: 70.000 medarbejdere tager allerede Intempus med på arbejde hver dag.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Vores ERP-system er både fleksibelt og fremtidssikret, hvilket betyder, at det kan vokse og udvikle sig sammen med din virksomhed.

Vi er mere end bare en leverandør. Vi er din samarbejdspartner, der støtter dig hele vejen, fra ved implementering til løbende, når I vokser, og der kommer nye lovkrav.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Intempus er et førende tidsregistreringssystemer på markedet med ny og moderne software tilpasset netop hver enkelt virksomhed. Brugervenligheden og fleksibiliteten gør systemet ideelt til alle typer virksomheder og brancher.

Intempus har et åbent API og integrerer til landets førende systemer inden for løn og regnskab, så I nemt kan forbinde jeres tidsregistrering med den øvrige del af jeres administration.

Desuden tilbyder vi kompetent support alle ugens hverdage, hvilket giver jer tryghed og sikkerhed i jeres daglige administrationsarbejde.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Desværre, endnu ingen data.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Tidsregistrering behøver ikke være en besværlig og tidskrævende proces, hverken for medarbejderen eller administratoren.

I stedet kan det foregå nemt og korrekt med en digital løsning fra Intempus.

Uanset hvilke medarbejdertyper, I har, og hvilke funktioner og integrationer, I har behov for I jeres løsning, kan vi skræddersy en løsning, der passer til jer.

Prøv systemet gratis i 14 dage eller book en demo for at få en uforpligtende snak med en vores dygtige konsulenter.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Desværre, endnu ingen data.

Anmeldelser

Fordele

Nemt system til at holde styr på arbejdstimer, fravær og projekter for alle medarbejdere. Hurtig godkendelses proces.
Ikke alene sikrer systemet at lovens krav bliver overholdt, men vigtigst er det for os, at vi sparer en del administrationstid. Det er nemt og overskueligt.

Desværre, endnu ingen data.

Anmeldelser

Ulemper

Faktisk så svarer systemet fint til vores behov
Der kunne godt være mulighed for vagtbytte.

Desværre, endnu ingen data.

Desværre, endnu ingen data.

Intempus

Intempus

Læs mere om Intempus

KeyBalance

KeyBalance

Læs mere om KeyBalance