Microbizz
vs
Intempus

Microbizz

Intempus
Desværre, endnu ingen data.
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Platform
Prisoplysninger
Produktfunktioner i Tidsregistreringssystem
Hvorfor vælger virksomheder jer?
Hvorfor vælge jeres system?
Microbizz skaber værdi på følgende måder:
- Alle moduler deler data og fungerer sammen
- Skalerbar og fleksibel platform, der vokser med jer
- Brugervenlig mobilapp for nem registrering i felten
- Reducerer administration og sparer tid
- Understøtter høj kvalitet og dokumentation
- Velegnet til field service, byggeri, service og forsyning
Hvorfor vælge jeres system?
- Skræddersyet løsning: Intempus er en brugervenlig og fleksibel løsning, der kan skræddersys til netop jeres behov.
- Overholder loven: Intempus hjælper jer med at overholde gældende lovkrav og overenskomstregler, så I altid kan holde jer på den rigtige side af loven.
- Integrationer: Intempus integrerer til nordens førende leverandører af løn- og økonomisystemer, så I kan få en mere automatiserede administration hvor I sparer tid og minimerer fejl.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Microbizz er en stærk partner for jeres digitalisering:
- Løsning skræddersyet til jeres specifikke behov
- Lokal dansk support og rådgivning
- Personlig onboarding og træning af jeres team
- Løbende udvikling baseret på kundefeedback
- Fokus på langvarige relationer og værdi
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- Fleksibilitet: Intempus kan tilpasses netop jeres behov – også løbende, hvis jeres virksomhed og behov ændrer sig.
- Spar tid: Vi tilbyder et af markedets nemmeste og mest automatiserede løsninger, så I sparer tid på den administrative arbejdsbyrde.
- Gør som 70.000 andre: 70.000 medarbejdere tager allerede Intempus med på arbejde hver dag.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Microbizz positionerer sig som markedsleder inden for digital opgavestyring i Danmark ved at tilbyde skræddersyede løsninger til hver enkelt kunde. Den danskudviklede platform kombinerer dyb brancheforståelse med innovative muligheder, så kunder får præcis de moduler og funktioner, der passer til deres arbejdsgange. Microbizz arbejder tæt sammen med kunderne og yder lokal support for at sikre, at systemet tilpasses behov og skaber størst mulig værdi.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Intempus er et førende tidsregistreringssystemer på markedet med ny og moderne software tilpasset netop hver enkelt virksomhed. Brugervenligheden og fleksibiliteten gør systemet ideelt til alle typer virksomheder og brancher.
Intempus har et åbent API og integrerer til landets førende systemer inden for løn og regnskab, så I nemt kan forbinde jeres tidsregistrering med den øvrige del af jeres administration.
Desuden tilbyder vi kompetent support alle ugens hverdage, hvilket giver jer tryghed og sikkerhed i jeres daglige administrationsarbejde.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
- Giver et komplet overblik over alle opgaver, projekter og ressourcer
- Minimerer manuelt papirarbejde og administrative opgaver
- Effektiv tidsregistrering og planlægning af medarbejdere og ruter
- Høj kvalitet og sporbar dokumentation med digitale tjeklister
- Forbedrer samarbejdet mellem kontor og felten med realtidssynkronisering
- Let adgang til data via mobilapp, også offline
- Integreret fakturering og løn, der reducerer fejl
- Skalerer efter virksomhedens størrelse og behov
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Tidsregistrering behøver ikke være en besværlig og tidskrævende proces, hverken for medarbejderen eller administratoren.
I stedet kan det foregå nemt og korrekt med en digital løsning fra Intempus.
Uanset hvilke medarbejdertyper, I har, og hvilke funktioner og integrationer, I har behov for I jeres løsning, kan vi skræddersy en løsning, der passer til jer.
Prøv systemet gratis i 14 dage eller book en demo for at få en uforpligtende snak med en vores dygtige konsulenter.
Anmeldelser
Baseret på 5 anmeldelser
Baseret på 3 anmeldelser
Anmeldelser
Fordele
Anmeldelser