Sammenlign Danmarks bedste VMS-platforme

Hvordan skal jeg tænke på VMS-platforme?

VMS står for Vendor Management System, leverandørstyringssystem eller system for leverandørstyring, og er en platform, der bruges til ledelse og processerne omkring jeres eksterne konsulenter. Her kan du som virksomhed eller organisation oprette forskellige opgaver og udsende forespørgsler, samt vælge og koordinere dine konsulenter. VMS platformen giver et godt overblik over hele din konsulentplanlægning og behov, og kan give dig funktioner som god onboarding under og en enkelt paraply. Som med de fleste systemer og værktøjer giver VMS-platformen dig kontrol fra korn til brød – her kan du læne dig op ad realtidsdata og standardisere forskellige processer, der hører til konsulentopgaverne. Vejen til den rigtige VMS-platform går via BusinessWith. Hos os finder du et stort udvalg af VMS platforme til at sammenligne og derefter finde det bedste til din virksomhed.

Hvilken VMS-platform skal jeg vælge?

Spørgsmålet om, hvilken VMS-platform du egentlig skal vælge, kræver følgende modspørgsmål: Hvilke krav og behov har dig og din virksomhed? VMS-platformene i dag er meget veludviklede, ofte cloud-baserede, og kan give dig masser af værdifuld statistik og indsigt, som giver dig mulighed for at træffe strategiske og forretningsmæssige beslutninger. Forventede omkostninger eller som at bruge algoritmer til at matche de rigtige opgaver til den rigtige slags konsulenter, er blot to funktioner, der er meget populære på disse platforme. For at føle, at du har gjort dit hjemmearbejde ved at sammenligne forskellige systemer mod hinanden - tag hjælp fra BusinessWith. Her lister vi de bedste VMS-platforme på det danske marked, så du kan finde den, du føler passer dig som hånd i handske. Velkommen til at lede efter det rigtige system til leverandørstyring hos os nu direkte.

Sådan bør du tænke på VMS-platforme

Lynguide

Liste over 9 forskellige VMS-platform

Ewok group

Ewok group

Ewok group tilbyder en VMS platform som en løsning af de mange forskellige løsninger, der kan indbygges i deres systemtjenester. Med høj automatisering ved hjælp af kunstig intelligens kan platformen lette kommunikationen mellem kunde og leverandør. Denne tilpassede VMS-løsning administrerer både markedspladser, sociale netværk og indkøbssystemer.Læs mere om Ewok group

Læs mere
Kissflow - logo

Kissflow

Styr dine projekter med dette automatiseringsværktøj fra Kissflow. Værktøjet bruger no-code og low-code funktionaliteter, der gør det til en platform, hvor brugeren nemt kan navigere mellem processer og uden yderligere programmeringsviden skabe kraftfulde løsninger med synlige resultater. Kissflow tilbyder også en VMS løsning der er designet til at optimere leverandørsamarbejde og indkøbsprocesser...Læs mere om Kissflow

Læs mere
Ledoc - logo

Ledoc

Ledoc er en dansk drevet platform der giver din virksomhed mulighed for at skabe et helhedsbillede af jeres afvigelser og samt håndtering af disse. Ved manuel registrering af afvigelser, reklamation og potentielle problemer systematisere Ledoc dataen og skaber indblik i din virksomheds potentiale. platformen giver også mulighed for at strømline interne processer ved at sætte deadlines samt udtræk ...Læs mere om Ledoc

Læs mere
Onsiter VMS

Onsiter VMS

Et gratis VMS-system, der kan dække alle de vigtigste funktionaliteter til styring af ekstern arbejdsstyrke. Onsiter VMS giver brugerne mulighed for at oprette en gratis konto og få adgang til en bred vifte af konsulenter samt muligheder for at annoncere jobmuligheder. Systemet er brugervenligt med enkle funktioner til omkostningsberegninger og både onboarding og offboarding, hvilket gør det til e...Læs mere om Onsiter VMS

Læs mere
Qvalia

Qvalia

En automatiseret betalingsløsning, der kan integreres med virksomhedens forretningssystem. Qvalias platform kan integreres med virksomhedens finansielle system og holder automatisk kontrol over påmindelser, forsoninger og rapportering. Gennem platformen har I også mulighed for at håndtere jeres leverandøre. Læs mere om Qvalia

Læs mere
Risma

Risma

Skab klare strukturer og arbejdsmetoder ved hjælp af Rismas cloud-baserede compliance-system. Gør det muligt for medarbejdere, data, rapporter og processer at arbejde sammen og opfylde de regulatoriske rammer, der kræves for at opnå de standarder, der er afgørende for at skabe en succesfuld organisation. Det brugervenlige system kan tilpasses virksomhedens forskellige behov og gør Risma compliance...Læs mere om Risma

Læs mere
SAP Ariba Supplier Lifecycle and Performance - logo

SAP Ariba Supplier Lifecycle and Performance

SAP Supplier Lifecycle Management (SLM) er en omfattende løsning, der fokuserer på at optimere leverandørrelationer og omkostningsstyring for virksomheder. Dette system tilbyder en bred vifte af nøglefunktioner, herunder mulighed for at administrere og evaluere jeres leverandører, optimere omkostningsstyring samt integrering af compliance- og risikostyringsværktøjer.Læs mere om SAP Ariba Supplier Lifecycle and Performance

Læs mere
Shoutly

Shoutly

Optimer konsulentstyringen ved at bruge Shoutlys VMS-platform. Inviter konsulenterne til platformen og få fuld kontrol over deres arbejde og de omkostninger, de repræsenterer. Samtidig er der også adgang til skabeloner og andre brugbare værktøjer til at guide konsulenterne i den rigtige retning i forretningen. Fordi Shotly har adgang til smarte API'er, kan systemet nemt integreres med resten af ​​...Læs mere om Shoutly

Læs mere
Verama

Verama

Denne cloud-baserede VMS-platform fra Verama hjælper virksomheder, der køber konsulentydelser, med at få fuld kontrol over virksomhedens konsulentvirksomhed. Værktøjet kan styre hele P2P-processen, som omfatter at søge og finde konsulenter, oprette opgaver åbne for forespørgsler, omkostningsanalyser og kontrakter med mere. Verama reducerer omkostningerne til konsulentopgaver, samtidig med at regle...Læs mere om Verama

Læs mere

Lynguide

Sådan bør du tænke på VMS-platforme

Hvordan arbejder du med rådgivningsindkøb og systemer til leverandørstyring i dag? Har du selv et system, eller foregår det meste i Excel? Ved at investere i et solidt system til formålet får du meget mere kontrol og holder op med at spilde tid på manuel håndlægning. Når du digitaliserer konsulentindkøbene, så de indgår i en samlet VMS-platform, får du et godt overblik over konsulentkøbene, og du kan læne dig op ad dataene, når du skal træffe forskellige beslutninger. Se** pris pr. måned, pris pr. leverandør, og udgiv nemt rapporter** med det, du har brug for. Digitale aftaler? Intet problem, mange systemer giver mulighed for e-kontrakter og underskrivelse.

I VMS-platformene kan du samle tilbud, forespørgsler, onboarding og aftaler under ét tag. Det reducerer din administration markant og det bliver nemmere at matche den rigtige konsulent til den rigtige opgave – samt at kunne tage del i indsigter som omkostningsforecasts. En anden stor fordel ved at have alle konsulenter i én og samme platform er sikkerheden. Her vil GDPR ikke være en svær nød at knække. Hos BusinessWith ser vi ingen ulemper ved at investere i en VMS-platform, men vores råd er at bruge lidt tid på virkelig at sammenligne systemer, før du vælger en. Tag gerne højde for, hvor du vil være om en årrække – kan systemet vokse med dig eller er der nogle begrænsninger? Lav en sammenligning af de forskellige VMS-platforme og tænk over, hvilke funktioner der er vigtige for dig. BusinessWith ønsker dig held og lykke med at vælge VMS platform – og står naturligvis til rådighed, hvis du ønsker vejledning eller flere råd.

Beskrivelse af produktets egenskaber

Analyse af omkostningerne

For at opnå fuld kontrol over udgifter og resultater, skal omkostningerne for konsulentaktiviteter på virksomheden beregnes og sættes i relation til de opnåede resultater.

Automatiserede påmindelser

Få automatiske påmindelser fra systemet, når vigtige begivenheder finder sted, f.eks. betalinger , udgående kontrakter og meget mere.

Fakturering af betalinger

Accepter tidsrapporter, samt saml og håndter regninger direkte på VMS-platformen for at sikre en smidig betalingsproces.

Instrumentbræt

Få adgang til de vigtigste oplysninger og data, der er samlet og præsenteret på ét instrumentpanel, så du har fuld kontrol over virksomhedens aktuelle situation..

Jobannoncering

I forbindelse med søgning efter nye konsulenter giver systemet mulighed for at annoncere job, som konsulenterne kan finde og søge, hvilket kan skabe et muligt nyt udvalg af konsulenter.

KPI:er

Indsaml de vigtigste nøgletal for at skabe et samlet overblik virksomhedens præstationer og resultater.

Onboarding

Sørg for, at nye konsulenter bliver taget godt imod og introduceres dem problemfrit i virksomhedens arbejdsstrukturer for at skabe en lønsom og effektiv proces

Rådfør dig med rekrutteringer

Få mulighed for at søge efter konsulenter og de egenskaber, som virksomheden søger, samt at underskrive kontrakter direkte i systemet. Dette er afgørende for en vellykket rekruttering og stærke resultater.