Sammenlign Danmarks bedste eventsystemer

Vælg det rigtige eventsystem til dine arrangementer

Vil du investere mere i events, eller er eventplanlægning allerede en tilbagevendende del af din virksomhed? Uanset, og uanset om du afholder virtuelle, fysiske eller hybride events, vil vi hos BusinessWith gerne anbefale et eventsystem . Markedet tilbyder en række systemer til events, med funktioner på en række forskellige niveauer, og vi er sikre på, at der er et system, der passer rigtig godt til din virksomhed.

Oftest arrangerer en virksomhed eller en organisation flere arrangementer om året, uden at være klar over, at arrangementerne er at betragte som arrangementer. Det du kalder et foredrag, en workshop eller et seminar er netop det. Begivenhed. De små tæller, ligesom de store, og samlingen på ti deltagere kan være mindst lige så vigtig som den store forsamling på hundredvis. Med et eventsystem får du overblik og kan gøre enhver kalenderbegivenhed mindeværdig for alle tilstedeværende.

Et eventsystem giver dig et overblik over begivenheden på et overordnet niveau, og du kan følge hver begivenhed fra start til slut. I stedet for at håndtere invitationer ét sted, sponsorkontakter et andet og madplanlægning et tredje, kan du samle alt ét sted med et eventsystem. Med et system til arrangementer slipper du for post it-noter eller noter i diverse dokumenter og filer - i stedet er alt samlet ét sted, hvor alle involverede nemt kan få adgang.

Som med alle investeringer vil vi gerne anbefale, at du tænker over dine behov, inden du investerer i et specifikt system til arrangementer. Med vores systemguide kan du finde det bedste eventsystem lige til dig.

Sådan kan et eventsystem hjælpe din organisation

Test systemguiden

Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Systemguiden

Lynguide

Liste over 14 forskellige Eventsystem

Skab mere professionelle events med Sveriges mest populære eventplatform. Med Trippus omfattende løsning til eventsystemer styrer du dine events med markedsledende funktioner før, under og efter arrangementet. Det, der adskiller Trippus fra andre eventsystemer, er fleksibiliteten, vores samlede løsning og vores størrelse, som giver dig den bedst mulige oplevelse. Vil du have et rigtig godt og fle...Læs mere om Trippus

Axaco Air er et brugervenligt eventsystem, der hjælper brugeren med at skabe et vellykket arrangement fra start til slut. Systemet kan planlægge, eksekvere og følge op efter arrangementet med funktioner til udsendelse af invitationer, registrering af besøgende, bordplacering og registrering af statistik mm. Der er også muligheder for online- og hybridløsninger under arrangementet ved hjælp af vide...Læs mere om Axaco Air

Companyoung tilbyder et avancerede eventmanagementsystem og skræddersyede ydelser, der er designet til at gøre din begivenhedsplanlægning enkel og effektiv. Med deres skræddersyede ydelser og avanceret teknologi kan du forvente en strømlinet oplevelse gennem værktøjer som detaljerede programoversigter, betalinger og opbevaring af nøgleoplysninger, samt chat funktioner, og andre analytiske værktøje...Læs mere om CompanYoung

Conferencemanager tilbyder en brugervenlig softwareplatform, der er dedikeret til konferenceplanlægning og administration. Platformen indeholder Alt-i-én Konferenceplanlægning der indeholder omfattende suite af værktøjer til alt fra konferenceoprettelse til deltager administration. Sammen med mange andre funktioner som event hjemmeside, håndtering af tilmeldinger og styring af kommunikation, hjælp...Læs mere om Conference Manager

Conference Communicator er et online-baseret eventsystem, der specifikt fokuserer på administration og afholdelse af konferencer. Platformen tilbyder en række moduler, der kan tilpasses dine specifikke behov såsom online registrering, programoversigter, opsætning af virtuelle møder og diskussioner samt meget mere. Gennem dette system kan I altså skabe mindeværdige konferenceoplevelser og lever en ...Læs mere om ConferenceCommunicator Event Website

Skab fuld kontrol over arrangementet med Delegias event management værktøj. Denne webbaserede løsning skaber fuld kontrol over deltagerne i arrangementet og bidrager til et omkostningseffektivt og tidseffektivt arrangement ved hjælp af et skræddersyet system. Registrer deltagere, oplad, opret bordplacering, integrer med deltagere, og evaluer begivenheden ved hjælp af Delegia for at skabe en fantas...Læs mere om Delegia

Event IT tilbyder en specialiseret softwareplatform, der leverer et omfattende værktøj til nem begivenhedsplanlægning og administration. Softwaren gør det muligt at skabe unikke eventwebsteder, tilpasse tilmeldingsformularer og administrere deltagerdata effektivt. Blandt de mange funktioner finder I blandt værktøjer der hjælper med at designe et event website, begivenheds oprettelse, formularskabe...Læs mere om Event IT

Her finder I som virksomhed en avanceret softwareplatform, der er designet til at afholde virtuelle og hybride møder. Gennem platformen kan i hoste interaktive møder gennem live-chat, spørgsmål og svar-sessioner samt deltagerafstemninger. Eventbuizz gør også tilmeldingsprocessen let og giver deltagerne adgang til møder via en brugervenlig platform. Dette reducerer tekniske forhindringer og sikrer ...Læs mere om eventbuizz

Uanset om du planlægger konferencer, fester eller enhver form for arrangement, er EVENTEasy det ultimative system til at håndtere hvert enkelt aspekt. Platformen er designet til at håndtere de fleste events, gennem funktoner som tilmelding via forskellige enheder, deltageroversigter, e-mail og SMS-kommunikation samt en stilfuld eventwebside. Med EVENTEasy har hver event også sin egen elektroniske ...Læs mere om EVENTEasy

GeckoEvent er en dedikerede partner inden for online eventadministration. Platformen er en alt-i-en løsning, der giver dig kraftfulde værktøjer til at skabe og administrere begivenheder gennem funktioner som billetsalg, deltageradministration, samt oprettelse og deling af detaljerede programoversigter, der holder deltagerne informeret. GeckoEvent tilbyder også mulighed for at skabe virtuelle begiv...Læs mere om GECKO Event

InvitePeoples værktøj til styring og eksekvering af events er en god løsning til digitale events, fysiske eller hybride events og til virksomheder på udkig efter et system til kontinuerlig event management. Denne cloud-baserede løsning håndterer alt fra invitationen til arrangementets afslutning og kan også levere statistik til yderligere analyse af, hvordan arrangementet forløb. Ved hjælp af dett...Læs mere om Invitepeople

Jirango er et cloud-baseret program til event management og er bygget til at muliggøre styring af alle forskellige typer mødeløsninger. Opret både digitale og fysiske begivenheder og få hjælp ved at oprette en begivenhedsside, oplade, registrere gæster og spore resultater med feedback-mailings. En fleksibel og alsidig løsning, der letter det administrative arbejde ved arrangementer.Læs mere om Jirango

Hos NemTilmeld finder I den ultimative partner inden for problemfri begivenhedstilmelding og administration. Uanset om det er konferencer, workshops, kurser eller lignende, kan I gennem denne platform håndtere de forskellige processer. Denne intuitive og kraftfulde platform hjælper dig med at organisere, promovere og styre begivenheder på den mest effektive måde. Funktioner såsom tilmelding, tilpa...Læs mere om NemTilmeld

Denne software er en specialtilpasset løsning til eventbooking eller tilmelding til klasser. R-Digital muliggør nem booking af begivenheder eller klassepladser via en brugervenlig platform, samt oprette brugerdefinerede tilmeldingsformularer med nødvendige oplysninger. Disse funktioner hjælper jer med at indsamle alt relevante data og strømline tilmeldingsprocessen. Yderligere kan platformen også...Læs mere om r-digital

Lynguide

Sådan kan et eventsystem hjælpe din organisation

Eventsystemer kan være grundlæggende eller virkelig avancerede. De er, ligesom mange andre systemer, tilpasset forskellige brancher og virksomhedstyper. Vi har oplistet en række funktioner, hvor du kan blive understøttet af et arrangementssystem til effektivt at planlægge og afvikle arrangementer.

  • Rapporter. De dage, hvor du rodede med lister i Word eller andre programmer, er forbi. Eventsystemet fanger tilmeldingerne og sørger for, at ingen deltagere bliver glemt.
  • Invitationer og betaling. Du kan selvfølgelig sende mails med det sædvanlige program, eller invitere via Facebook, men via eventsystemet kan du ofte følge op på invitationerne, sælge billetter og håndtere både fakturering og eventuelle afbud i en meget effektiv måde.
  • Undersøgelser. Skal du finde ud af noget før arrangementet? Ofte er det godt at lave en mere eller mindre omfattende undersøgelse inden arrangementet, for ikke at sige bagefter, når man vil finde ud af, hvad deltagerne syntes. Så nemt at have både planlægning og opfølgning i samme system!
  • Planlægning. God planlægning af arrangementer, store som små, er afgørende. Mange arrangementssystemer tilbyder klare planlægningsmoduler, hvor flere involverede kan arbejde sammen om at skabe en mindeværdig begivenhed sammen.
    Listen indeholder kun nogle af de funktioner, som moderne eventsystemer kan tilbyde. Hvad har du brug for? Måske også sponsorere aktivering og fællesskaber eller begivenhedsapps og badges? Tænk!
    Via vores systemguide kan du finde det rigtige eventsystem lige til dig. Held og lykke, vi hilser dig hos BusinessWith.

Beskrivelse af produktets egenskaber

Administration af kundeemner og kunder

Administrér gæsternes oplysninger sømløst for at identificere potentielle kunder til fremtidige forretningsmuligheder.

betalinger

Modtag betalinger direkte via de forskellige betalingsmetoder, som systemet tilbyder.

Billetstyring

Opret personlige billetter, og administrer billetsalget direkte i systemet.

Bordpladser

Placer gæsterne ved bestemte borde eller områder for at skabe det bedst mulige miljø ved arrangementet.

Event hjemmeside

Opret et websted for arrangementet for at dele det gennem forskellige kanaler og kommunikere med gæsterne.

Event-app

Opret en applikation med funktionaliteter for check-ins ved hjælp af qr-koder eller lignende funktionaliteter, der bidrager til facilitering af arrangementet.

Interaktioner

Skab interaktion mellem gæsterne eller mellem arrangøren og gæsterne ved hjælp af funktioner som f.eks. quiz- eller andre chatfunktioner.

Inviterer og registrerer

Send invitationer eller gør det muligt for deltagere at registrere sig i systemet.

Navneskilte

Systemet kan oprette navneskabeloner til gæsterne, hvilket kan bidrage til et kommunikativt miljø under arrangementet.

Statistik og analyseværktøj

Indsaml statistik for arrangementet og analysér statistikken for at se, hvilke områder der kan forbedres i forbindelse med arrangementet.

Undersøgelser

Send undersøgelser ud til dem, der deltog i arrangementet, for at undersøge, hvordan de oplevede arrangementet, og hvordan det kan forbedres.