Beskrivelse af Mesh Travel
Mesh Travel er en moderne rejsestyringsplatform, der fokuserer på at forenkle rejseadministration og er designet til at imødekomme en bred vifte af forretningsbehov og kan integreres med enhver Travel Management Company (TMC) efter eget valg. Gennem platformen får i adgang til værktøjer der kan hjælpe med at eliminere den traditionelle udgiftsrapporter ved at integrere udgiftshåndtering i hele rejseprocessen. Mesh Travel stræber efter at automatisere hele rejseprocessen, lige fra rejserequests til omkostningsgodtgørelse. Dette reducerer manuelle processer og sparer tid.
Hvem er Mesh Travel egnet til?
Mesh Travel henvender sig primært til virksomheder, der ønsker at modernisere deres rejseadministration og gøre det mere omkostningseffektivt og bekvemt. Dette inkluderer både store globale virksomheder og mindre organisationer. Platformen er velegnet til både interne medarbejdere og eksterne entreprenører, da den tilbyder mobile apps og realtids meddelelser.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Mesh Travel vises i følgende kategorier
Mesh Travel produktfunktioner
Rejsebestillingssystem
API-integration
Finansieringsprogram
Forvaltning af udgifter
Overholdelse af politikker
Profilstyring
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.