Beskrivelse af Nimpos
Nimpos kan administrere butikskæder samt administrere kasseapparater til e-handel og administrere lagerniveauer. Værktøjet er også tilpasset efter præferencer i den organisation, hvor systemet skal implementeres. Denne løsning hjælper butikskæden med at drive en effektiv forretning med gode forbindelser mellem de forskellige enheder i organisationen, hvilket letter det interne arbejde i virksomheden. Ved at have personlige logins til kassesystemet for medarbejderne kan lønninger og personligt salg også nemt beregnes.
Hvem er Nimpos egnet til?
Denne løsning er skabt til detailhandel og kan bruges af forskellige typer butikker. For dem, der leder efter en løsning til flere forskellige butikker og e-handel.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
SV
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
SE
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Nimpos vises i følgende kategorier
Nimpos produktfunktioner
Butiksdatasystem
Digitale kvitteringer
Medarbejderprofiler
Omnichannels
Opbevaring og overvintring
Registrering af ordrer og betaling af ordrer
Salgsrapporter
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.