Sammenlign Danmarks bedste ejendomssystemer

Sammenlign forskellige ejendomssystemer

Lejeaftale, parkeringsaftale, betalinger, regnskab og køstyringssystem. Det er blot nogle af de funktioner, som et ejendomssystem kan tilbyde dig som ejendomsejer. Hele idéen med ejendomssystemet er, at du skal få bedre kontrol og overblik over alle processer, der hører til ejendommen eller ejendommene. I dag er de fleste ejendomssystemer skybaserede eller webbaserede, hvilket betyder en mere sikker løsning, når alt er "i skyen" eller tilgængeligt online, og ikke på egne servere.

Ejendomssystemet er som et omdrejningspunkt, selve kernen og omdrejningspunktet for dine ejendomme. Saml fx al bogholderi, lejeoptegnelser og aftaler i én og samme platform og få mulighed for at generere rapporter eller have fejlmeldinger under ét og samme tag. Det er også meget almindeligt at have en boligportal, det vil sige en platform for lejere til at logge ind og administrere deres anliggender, integreret i ejendomssystemet.

For at træffe det rigtige valg for din organisation, kræves det, at du først og fremmest formulerer, hvad der skal indgå i dit ejendomssystem. Har du brug for at kunne udtrække statistik? Integrere digital signering via bank-id? Skal systemet tilpasses præcis til dine processer?

Mange ejendomssystemer har gennemgået et større ansigtsløft de seneste år med nye, moderne og mere brugervenlige funktioner samt en stor portion fleksibilitet. Det bedste ejendomssystem til din organisation kræver sammenligninger. Dit mål er at finde et værktøj, der letter din administration, sparer dig tid og lader din virksomhed fortsætte uden flaskehalse eller bekymringer. Prøv gerne BusinessWiths systemguide for at sammenligne og vælge et system nu direkte.

3 ting du bør kræve af et ejendomssystem

Lynguide

Liste over 17 forskellige Ejendomssystem

Lynguide

3 ting du bør kræve af et ejendomssystem

Er du ejendomsejer og har brug for et værktøj, der kan automatisere dine processer? Hos os hos BusinessWith kan du nemt sammenligne og vælge systemer ved at bruge vores systemguide. Men hvad skal man egentlig kræve af et moderne ejendomssystem? Vi lister tre krav og krav:

  1. Cloud-baseret. De fleste systemer, uanset type, er i dag cloud-baserede, hvilket betyder, at løsningen ikke er installeret på din egen server. At systemet er cloud-baseret må være et absolut krav fra dig og dine, når du vælger system. Du bliver mindre sårbar takket være, at alle data og processer er sikkert gemt "i skyen" - og at alle opdateringer kan foregå uden større problemer.
  2. Brugervenlighed. Et godt system giver en god brugeroplevelse. Lad de personer, der skal bruge ejendomssystemet, teste sig selv. De fleste udbydere kan i dag levere en gratis demo, hvor brugerne får lov til at teste alle funktionerne for at se, om de passer i praksis.
  3. Så digitale som muligt. Ejendomssystemer har taget store skridt ind i den digitale æra og kan håndtere persondata sikkert og sikkert (med GDPR-standard) samt alle andre data, der kræver sikker opbevaring. Derudover har mange systemer funktioner som digitale lejekontrakter, automatisk generering af huslejekvitteringer eller kontraktstyring med digital signatur. Vejen til en god fremtid for dig som ejendomsejer er at digitalisere mere.

Klar til at gå på jagt for at sammenligne og finde det bedste system til din virksomhed? Velkommen til at bruge BusinessWith-sammenligningsguiden til at finde det ejendomssystem, der matcher dine processer og behov.

Beskrivelse af produktets egenskaber

API

Gør det muligt for systemet at fungere sammen med andre værktøjer i organisationen uden problemer.

Energiovervågning

Denne funktion giver dig mulighed for at overvåge bygningernes energiforbrug og dets udvikling. En god funktion til planlægning af budgetter og omkostninger i virksomheden.

Indkvarteringsportal

En side, hvor lejere og beboere kan administrere deres personlige oplysninger og meget mere, hvilket gør ejendomsadministratorens arbejde lettere og forbedrer kommunikationen mellem parterne.

Inspektionsværktøjer

Et mobilt værktøj, der gør det muligt at udføre inspektioner direkte i hjemmet. Underskrivelsen af den færdige inspektion sker direkte i mobilen, og der kan også laves andre noter på stedet.

Kontraktforvaltning

Systemet omfatter et arkiv for f.eks. aftaler med lejere. Giver et godt overblik og kontrol over de kontrakter, der skrives.

Kø-system

Køsystemer bruges, når ansøgere placeres i en boligkø og rangeres efter køtid eller præferencer, der er angivet af ejendomsadministratoren.

Meddelelse om udlejning

Udarbejder huslejeregister, der sendes ud til beboerne med henblik på betaling af husleje.

Planlægning af vedligeholdelse

Planlægge den fremtidige vedligeholdelse, der skal udføres på organisationens boliger. En god planlægning af vedligeholdelsen er til gavn for både ejere og beboere, da sidstnævnte kan informeres i tide i tilfælde af forstyrrelser.

Sagsbehandling

Forvalter status for sager og modtager nye sager fra beboerne. Gør det nemt at se, hvilke sager der ikke er påbegyndt, er i gang eller er afsluttet.

Statistik og rapporter

Systemet har adgang til statistiske og analytiske funktioner, f.eks. vigtige indikatorer for ejendomsbranchen, som hjælper med at identificere potentielle forbedringer inden for organisationen.