Alternativ

Beskrivelse af EVENTEasy

Uanset om du planlægger konferencer, fester eller enhver form for arrangement, er EVENTEasy det ultimative system til at håndtere hvert enkelt aspekt. Platformen er designet til at håndtere de fleste events, gennem funktoner som tilmelding via forskellige enheder, deltageroversigter, e-mail og SMS-kommunikation samt en stilfuld eventwebside. Med EVENTEasy har hver event også sin egen elektroniske journal, hvor alle data og informationer registreres. De dynamiske lister giver dig et hurtigt overblik over dine data, og sikre god intern arbejdstruktur.

Hvem er EVENTEasy egnet til?

Med EVENTEasy får du en alt-i-en løsning til begivenhedsadministration, der opfylder dine krav og gør planlægningen, kommunikationen og håndteringen af dine begivenheder enkel og problemfri. Platformen er nem at tilrættelægge og passer derfor ind hos behovende hos de fleste virksomheder.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

11-500

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

DA

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

DK

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Kender
du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Arbejder du
for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

EVENTEasy vises i følgende kategorier

EVENTEasy produktfunktioner

Eventsystem

Administration af kundeemner og kunder

Billetstyring

Event hjemmeside

Inviterer og registrerer

Statistik og analyseværktøj

Passer dette
system til mig?

Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Mest almindelige sammenligninger i Eventsystem

TrippusEVENTEasy
Axaco AirEVENTEasy
ConferenceCommunicator Event WebsiteEVENTEasy
r-digitalEVENTEasy