Få anbefalet det rette Fakturahåndteringssystem til din virksomhed

Systemguiden anvender algoritmer og data til at vejlede dig i din søgning efter det rette system og anbefaler herudfra de systemløsninger, som bedst matcher dine behov, krav og forudsætninger.

Gør som over 17 000 Nordiske virksomheder – lad data og algoritmer guide dig gennem systemjunglen!

Guiden til det rigtige system

Hvor mange medarbejdere har du i din virksomhed?

7-10

spørgsmål

------

3 - 5

minutter

------

3

anbefalinger

Hvad synes andre om systemguide?

"En virkelig god og givende service. Mange tak for de gode anbefalinger i forhold til leverandører - som endte med et godt køb!"

Michael Kärrberg | BusinessWith

Michael Kärrberg

International salgschef @ Benify

"Vi skulle have testet systemguiden for over tre måneder siden, det ville have sparet os for en masse tid. En god og kvalitativ systemvejledning."

Eva Malmberg | BusinessWith

Eva Malmberg

Koncern af HR direktør

"Systemguiden har i høj grad lettet vores søgning efter et nyt CRM. Rigtig gode møder med leverandører, som straks forstod, hvad vi var ude efter."

Andreas Rudholm | BusinessWith

Andreas Rudholm

Iværksætter

Hvilket system til fakturahåndtering skal jeg vælge?

Når virksomheden vokser, og antallet af leverandørfakturaer bliver større, er det på tide at investere i et system, der automatiserer processen. Et godkendelsesflow til, elektronisk fakturahåndtering, gør det muligt at automatisere og digitalisere flere dele af fakturahåndteringen, såsom modtagelse, fakturascanning, fakturatolkning, gennemgang, godkendelse og betaling af leverandørfakturaer. At investere i et sådant system er gavnligt for enhver virksomhed, der ønsker bedre kontrol, hurtigere arbejdsflow, øget nøjagtighed og reduceret manuel håndtering af indgående fakturaer.

For at finde det fakturaflow, der passer bedst til jer, er det nødvendigt at overveje en række faktorer. Først og fremmest er det vigtigt at identificere de behov, som jeres virksomhed har. At gøre denne forberedelse er altid en fordel ved investering i nye systemer. Overvej om I har brug for at kunne integrere fakturahåndteringssystemet med andre systemer, hvor brugervenligt det skal være, og hvor automatiseret I ønsker fakturahåndteringsprocessen.

Brugervenlighed kan være ekstra vigtigt. Tænk over, hvem I er, og hvem der arbejder hos jer. Jo mere brugervenligt, jo kortere oplæringstid for de ansatte. Det er også en fordel på forhånd at tænke over, hvilken type support I har brug for. Tag jer god tid til at sammenligne de forskellige systemer. Hos BusinessWith tilbyder vi en guide med en række af markedets fakturahåndteringssystemer. God fornøjelse med sammenligningen!

Er godkendelsesflows skalerbare?

Ja, mange af disse systemer er skalerbare. Det kan være fristende at fokusere på de behov, virksomheden har her og nu, men det er mindst lige så vigtigt at se fremad. Skalerbarheden er en vigtig faktor at tage med i betragtningen. I takt med, at antallet af leverandørfakturaer stiger, vil kravene til systemet også øges. Det er klogt med henblik på holdbarhed at investere i et system, der kan holde over tid, så I undgår at skulle købe et nyt system og omskole personalet, når virksomheden vokser.

Ud over et øget antal leverandørfakturaer kan skalerbarhed betyde, at I over tid kan tilføje flere brugere og leverandører, samt at I kan integrere fakturahåndteringen med andre forretningssystemer.

Hvorfor skal vi investere i et fakturahåndteringsssystem?

Frem for alt handler det om at spare tid og ressourcer. SEFH-fakturaflowet automatiserer processerne omkring leverandørfakturaer og gør arbejdet langt mere effektivt. Det er svært at give et generelt svar på, hvornår det er passende at begynde at bruge et fakturaflow, men hvis jeres fakturahåndtering er tidskrævende og kræver mange ressourcer, kan et fakturaflow være en god investering. Og husk: At investere i et system kan være omkostningseffektivt, selvom fakturavolumen ikke er særlig omfattende. For hvor meget tid bruger I på fakturahåndtering i dag, og hvad koster egentlig et abonnement på et system, der effektiviserer processen? Det er en vigtig beregning at foretage.

Et fakturahåndteringssystem giver bedre kontrol over fakturahåndteringen. I kan se, hvor fakturaerne befinder sig i processen, hvilke der er godkendte, og hvilke der er betalte. Sørg for at sammenligne de forskellige systemer på markedet grundigt, inden I beslutter jer for, hvilket system I vil satse på. Læs gerne kundeanmeldelser, gennemgå omkostningerne, og bed om en prøveperiode, før I indgår en langsigtet løsning. Takket være den sammenligningstjeneste, vi hos BusinessWith har skabt, kan I begynde at sammenligne allerede i dag. Kontakt os endelig, hvis I har spørgsmål.