Få anbefalet det rette Helpdesksystem til din virksomhed

Systemguiden anvender algoritmer og data til at vejlede dig i din søgning efter det rette system og anbefaler herudfra de systemløsninger, som bedst matcher dine behov, krav og forudsætninger.

Gør som over 17 000 Nordiske virksomheder – lad data og algoritmer guide dig gennem systemjunglen!

Guiden til det rigtige system

Hvor mange medarbejdere har du i din virksomhed?

7-10

spørgsmål

------

3 - 5

minutter

------

3

anbefalinger

Hvad synes andre om systemguide?

"En virkelig god og givende service. Mange tak for de gode anbefalinger i forhold til leverandører - som endte med et godt køb!"

Michael Kärrberg | BusinessWith

Michael Kärrberg

International salgschef @ Benify

"Vi skulle have testet systemguiden for over tre måneder siden, det ville have sparet os for en masse tid. En god og kvalitativ systemvejledning."

Eva Malmberg | BusinessWith

Eva Malmberg

Koncern af HR direktør

"Systemguiden har i høj grad lettet vores søgning efter et nyt CRM. Rigtig gode møder med leverandører, som straks forstod, hvad vi var ude efter."

Andreas Rudholm | BusinessWith

Andreas Rudholm

Iværksætter

Hvilket helpdesksystem skal jeg vælge?

Et helpdesk-system eller helpdesk software hjælper såvel medarbejdere som kunder. Det sparer tid, minimerer utilfredshed og hjælper fx it-afdelingen med at holde styr på indkomne sager , ligesom ethvert andet sagsbehandlingssystem.

At vente på et svar fra helpdesk eller endnu værre – ikke at modtage noget svar overhovedet, skaber irritation hos enhver medarbejder eller kunde, der bare ønsker at fortsætte deres arbejde, forespørgsler, regnskaber eller ordrer. En helpdeskplatform eller -software hjælper med at organisere og prioritere indkomne sager, så intet bliver glemt. Platformen giver øget service, gør at supporten eller medarbejderne indbyrdes kan arbejde hurtigere, og er en effektiv måde at minimere stop i forskellige flows. De moderne helpdesk-værktøjer kan håndtere flere kanaler såsom e-mail og chat og kan lave noter i eller sortere efter, hvor presserende en sag er. Det afgørende er, at det er nemt at oprette en helpdesk-sag og følge den, indtil det hele er løst. Det bliver dermed et centralt omdrejningspunkt for eksempelvis it-understøttelse. Men hvilket system har din organisation brug for? Og hvilke funktioner er vigtige for dig i den branche, du er i? BusinessWith har kortlagt de helpdesk-systemer, der er tilgængelige på det danske marked, så du kan finde det værktøj, der passer bedst til dine behov. Sammenlign og vælg direkte på vores site.

Hvad har jeg brug for at vide om helpdesksystemer?

Når du skal vælge et helpdesk-system, er det vigtigt at gå efter det rigtige. Ligesom du nok ikke ønsker dig en sportsvogn, hvis du venter trillinger, vil du også gerne have et helpdesksystem, der passer til din virksomhed. Tænk også på fremtiden – efterhånden som virksomheden vokser, kan det være godt at vælge et mere avanceret system allerede. Men det vigtigste at holde øje med, er som med alle it-systemer, brugervenligheden. Mange helpdesksystemer kan virke komplekse, men pointen er, at værktøjet skal hjælpe dig med at arbejde mere effektivt og nemmere med helpdesk-sager. Kortlæg gerne dine vigtigste behov og begynd at sammenligne de forskellige systemer her på BusinessWith. Du kan nemt filtrere på forskellige produktfunktioner efter, hvor stor din virksomhed er, og læse om forskellige værktøjer hos os eller gå videre til de respektive internetsider.

Bed gerne de leverandører, du har i kikkerten, om at få demoer. Læs op, lav din research og glem ikke at spørge de medarbejdere, der primært skal arbejde i systemet, hvad der er vigtigst for dem. Hvordan ser jeres helpdesk ud i dag, hvilke 'gear' har I, og hvad skal fungere bedre? Har I brug for, at det nye værktøj skal kunne integreres med andre systemer? Så sammenlign og vælg systemer med BusinessWith - vores guide gør valget lettere.