Hvorfor skal jeg have et kundeundersøgelsesværktøj?
Ved hjælp af kundeundersøgelser kan du som virksomhed eller organisation forbedre dine services og produkter, hvilket igen gør det nemmere at fastholde eksisterende kunder. Det handler om at måle kundeoplevelsen (CX). Ved at investere i et værktøj til kundeundersøgelser bliver det hele mere struktureret og de svar du får bliver nemmere at analysere. Tanken er, at du ved hjælp af spørgeskemaerne eller undersøgelserne skal kunne se, hvad du kan gøre bedre, og hvor det måske er gået helt i stykker. Kundeundersøgelser er også et mål for forventninger - find ud af, hvad dine kunder forventer af dig. Forskellige værktøjer passer dog til forskellige virksomheder. Hos BusinessWith oplister vi, hvilke værktøjer der er tilgængelige på det danske marked i dag, så du nemmere kan finde det bedste værktøj til dine kundeundersøgelser.
Hvilket kundeundersøgelsesværktøj skal jeg vælge?
Kundeundersøgelser har til formål at måle kundetilfredshed (med NPS, Net Promoter butik) eller kundeoplevelsen (CX) for at træffe foranstaltninger til at forbedre dine produkter og tjenester. I dag findes der flere forskellige værktøjer til kundeundersøgelser. Mest skybaseret eller webbaseret, da tanken er, at brugervenligheden skal være høj. Hvordan vil du få dine kunder til virkelig at svare på undersøgelsen eller undersøgelsen? Nå, ved at give dem et værktøj, der er nemt og bekvemt at bruge. Men brugervenligheden stopper ikke der. Sammenlign gerne de forskellige værktøjer for at se, at du også finder værktøjet nemt at bruge. Hvad skal værktøjet gøre for dig? Hvad vil du måle? Velkommen til at sammenligne de forskellige værktøjer til kundeundersøgelser direkte med os hos BusinessWith.
Lynguide
Liste over 16 forskellige Kundeundersøgelser værktøj
Lynguide
Tips til hvordan du kan måle kundetilfredshed med et værktøj
Kundetilfredshed eller kundeloyalitet måles normalt ved et kvalitetsmål, såsom NPS (Net Promoter Score). At turde måle kundetilfredshed kan give dig en masse indikationer og tips til, hvordan du kan forbedre dine produkter eller tjenester. For hvor meget koster utilfredse kunder? Og har du tænkt over, hvad en utilfreds kunde kan sige om dig, hvilket medfører et fald i chancen for at få nye, potentielle kunder? En god kunde er derimod en vigtig ambassadør for din virksomhed.
Inden du begynder at måle kundetilfredsheden, bør du komme med et formål og planlægge, hvad du skal med de svar eller feedback, du får fra dine kunder. Hvordan eller hvornår i kundeoplevelsen skal du udsende en kundeundersøgelse? Hvad skal du gøre med den feedback, du får? Uden en idé om, hvad du egentlig skal med svarene, vil det være svært at forbedre. Hvordan skal du analysere resultater og hvordan skal selve forbedrings- eller forandringsprocessen foregå?
Brug venligst lidt tid på at sammenligne værktøjer til kundeundersøgelser, før du vælger et system eller værktøj. BusinessWith hjælper dig på vej - vi lister de mest populære kundeundersøgelsesværktøjer, der er tilgængelige i dag. Velkommen til at begynde at sammenligne lige nu for at vælge det bedste kundeundersøgelsesværktøj til din virksomhed.
Beskrivelse af produktets egenskaber
API
Automatiske påmindelser
Fleksibelt design
Flere distributionskanaler
Flersprogede undersøgelser
Færdiglavede skabeloner
Netto promotor score
Rapporter og analyser