Få anbefalet det rette Kundeundersøgelser værktøj til din virksomhed

Systemguiden anvender algoritmer og data til at vejlede dig i din søgning efter det rette system og anbefaler herudfra de systemløsninger, som bedst matcher dine behov, krav og forudsætninger.

Gør som over 17 000 Nordiske virksomheder – lad data og algoritmer guide dig gennem systemjunglen!

Guiden til det rigtige system

Hvor mange medarbejdere har du i din virksomhed?

7-10

spørgsmål

------

3 - 5

minutter

------

3

anbefalinger

Hvad synes andre om systemguide?

"En virkelig god og givende service. Mange tak for de gode anbefalinger i forhold til leverandører - som endte med et godt køb!"

Michael Kärrberg | BusinessWith

Michael Kärrberg

International salgschef @ Benify

"Vi skulle have testet systemguiden for over tre måneder siden, det ville have sparet os for en masse tid. En god og kvalitativ systemvejledning."

Eva Malmberg | BusinessWith

Eva Malmberg

Koncern af HR direktør

"Systemguiden har i høj grad lettet vores søgning efter et nyt CRM. Rigtig gode møder med leverandører, som straks forstod, hvad vi var ude efter."

Andreas Rudholm | BusinessWith

Andreas Rudholm

Iværksætter

Hvorfor skal jeg have et kundeundersøgelsesværktøj?

Ved hjælp af kundeundersøgelser kan du som virksomhed eller organisation forbedre dine services og produkter, hvilket igen gør det nemmere at fastholde eksisterende kunder. Det handler om at måle kundeoplevelsen (CX). Ved at investere i et værktøj til kundeundersøgelser bliver det hele mere struktureret og de svar du får bliver nemmere at analysere. Tanken er, at du ved hjælp af spørgeskemaerne eller undersøgelserne skal kunne se, hvad du kan gøre bedre, og hvor det måske er gået helt i stykker. Kundeundersøgelser er også et mål for forventninger - find ud af, hvad dine kunder forventer af dig. Forskellige værktøjer passer dog til forskellige virksomheder. Hos BusinessWith oplister vi, hvilke værktøjer der er tilgængelige på det danske marked i dag, så du nemmere kan finde det bedste værktøj til dine kundeundersøgelser.

Hvilket kundeundersøgelsesværktøj skal jeg vælge?

Kundeundersøgelser har til formål at måle kundetilfredshed (med NPS, Net Promoter butik) eller kundeoplevelsen (CX) for at træffe foranstaltninger til at forbedre dine produkter og tjenester. I dag findes der flere forskellige værktøjer til kundeundersøgelser. Mest skybaseret eller webbaseret, da tanken er, at brugervenligheden skal være høj. Hvordan vil du få dine kunder til virkelig at svare på undersøgelsen eller undersøgelsen? Nå, ved at give dem et værktøj, der er nemt og bekvemt at bruge. Men brugervenligheden stopper ikke der. Sammenlign gerne de forskellige værktøjer for at se, at du også finder værktøjet nemt at bruge. Hvad skal værktøjet gøre for dig? Hvad vil du måle? Velkommen til at sammenligne de forskellige værktøjer til kundeundersøgelser direkte med os hos BusinessWith.

Tips til hvordan du kan måle kundetilfredshed med et værktøj

Kundetilfredshed eller kundeloyalitet måles normalt ved et kvalitetsmål, såsom NPS (Net Promoter Score). At turde måle kundetilfredshed kan give dig en masse indikationer og tips til, hvordan du kan forbedre dine produkter eller tjenester. For hvor meget koster utilfredse kunder? Og har du tænkt over, hvad en utilfreds kunde kan sige om dig, hvilket medfører et fald i chancen for at få nye, potentielle kunder? En god kunde er derimod en vigtig ambassadør for din virksomhed.

Inden du begynder at måle kundetilfredsheden, bør du komme med et formål og planlægge, hvad du skal med de svar eller feedback, du får fra dine kunder. Hvordan eller hvornår i kundeoplevelsen skal du udsende en kundeundersøgelse? Hvad skal du gøre med den feedback, du får? Uden en idé om, hvad du egentlig skal med svarene, vil det være svært at forbedre. Hvordan skal du analysere resultater og hvordan skal selve forbedrings- eller forandringsprocessen foregå?

Brug venligst lidt tid på at sammenligne værktøjer til kundeundersøgelser, før du vælger et system eller værktøj. BusinessWith hjælper dig på vej - vi lister de mest populære kundeundersøgelsesværktøjer, der er tilgængelige i dag. Velkommen til at begynde at sammenligne lige nu for at vælge det bedste kundeundersøgelsesværktøj til din virksomhed.