Hvilket ordrestyringssystem har du brug for?
Tid til at få orden på salget og alle ordrerne? Så er det tid til at få en software, der kan automatisere de ordrer, der afgives. At ordrer udføres korrekt er også et vigtigt parameter for at opbygge kundetilfredshed og tillid. Et ordrestyringssystem, eller ordre management (OMS), er en måde at automatisere alle ordrer på. I takt med at online shopping er eksploderet, er kravene til ordrestyringsværktøjer høje i dag. Kunden forventer, at hele processen er problemfri og helst helt problemfri, hvilket for dig betyder, at du bør bruge lidt tid på at sammenligne systemer nøje for derefter at vælge det bedste ordrestyringsværktøj for dig.
Udover problemfrihed stiller kunden ofte krav om at kunne følge deres ordre fra ordre til levering. Leveringsmuligheder til døren, til en postboks eller den nærmeste butik, er noget vi ser mere og mere til – samt krav om fleksibilitet i forhold til betaling og eventuel returnering. Man kan sige, at ordet fleksibilitet i ordrebehandling er afgørende for at gøre din kunde glad. Desuden kræver mange kunder et system, der tilbyder mobil ordrebehandling.
Men hvordan skal du vælge et ordrestyringssystem til din virksomhed? Hele formålet med systemet er, at det skal føre til øget effektivitet, fuld kontrol og smidig levering af dine produkter. Hvis du er i en vækstfase, bør du investere i et ordrestyringsværktøj, der er skalerbart. BusinessWith hjælper dig med at sammenligne og vælge det rigtige ordrestyringssystem direkte i vores sammenligningsguide.
Hvilke ordrestyringssystemer er tilgængelige på det danske marked?
Med det rigtige ordrestyringssystem tager du dine ordrer i virksomheden til et helt nyt niveau. Hvordan du administrerer ordrer og lagerstatus har stor betydning for kundetilfredsheden. I Danmark er der i dag adgang til et bredt udvalg af ordrestyringssystemer med funktioner som indkøbsordrestyring, lagerstyring og retur, og du kan også vælge at have dit system i skyen (en såkaldt Saas-løsning). ) eller mobil ordrestyring. Sikkerhed og overholdelse af lovgivning er mange gange mere solid hos leverandørerne af de større ordrebehandlingssystemer. Der findes også systemer, der kan integreres med fx CRM-systemer eller systemer, der er specielt tilpasset til hurtig vækst.
Du sammenligner nemt de forskellige systemer ved at bruge BusinessWiths enkle værktøj til at filtrere og sammenligne de forskellige ordrestyringsværktøjer. Inden du går i gang med sammenligningerne – tænk over, hvilken slags virksomhed du er, og hvor du har tænkt dig at være om nogle år. Skal løsningen være skalerbar? Skal ordrebehandlingen fungere i flere lande? Hvad er dine systemkrav? Velkommen til at starte din rejse til det bedste ordrestyringssystem direkte i vores sammenligningsguide.
Test systemguiden
Gør som 15000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Systemguiden
Lynguide
Liste over 13 forskellige Ordrestyringssystem
Den første og sidste ERP har du brug for. Den vigtigste ERP -platform i skyen for små til mellemstore, voksende og multinationale virksomheder. Kør din virksomhed på en enkelt platform, få kontrol over virksomheden og træffer de rigtige operationelle og strategiske beslutninger. Netsuite er et integreret system, der indeholder finans/ERP, CRM, indkøb, projektstyring, fakturering og lagerstyring. N...Læs mere om Netsuite
Extend Commerce WMS er et cloud-baseret system, der kan anvendes af virksomheder med en omsætning fra ca. 15 MSEK til 800 MSEK. Systemet er brugervenligt og fungerer lige så godt på mobilen som på computeren, og det er derfor en fleksibel løsning at anvende. Lagersystemet kan bruges sammen med Extend Commerce ERP, men det kan også integreres med andre forretningssystemer, der har brug for at blive...Læs mere om Extend Commerce WMS