Sammenlign Danmarks bedste PR-værktøjer

Hvilket PR-værktøj skal jeg vælge?

Egne kanaler er gode til at køre kampagner, men optjente medier er noget helt særligt. At blive set af andre og ride på deres troværdighed og blive set af deres publikum betyder normalt jackpotten, hvis budskabet er rigtigt. For dem, der ikke har mulighed for at bruge et PR-bureau, findes der masser af fantastiske PR-værktøjer, der gør jobbet nemmere og væsentligt billigere. Perfekt til små og mellemstore virksomheder.

Det behøver slet ikke at være svært at udføre arbejdet selv. Tværtimod er værktøjerne ofte brugervenlige og effektive, og vi hos BusinessWith hjælper dig med at sammenligne og vælge det bedste værktøj til dig.

Hvad kan et PR-værktøj give dig?

BusinessWith anbefaler, at du starter udvælgelsesprocessen med at analysere dine behov. Hvad laver du internt i dag? Hvad kan du udvikle? Hvad skal du bruge for at klare de opgaver, du står over for vedrørende PR og kommunikation? En database med kontaktoplysninger er sandsynligvis påkrævet, hvor du til enhver tid kan filtrere efter den rigtige kanal. Hvilke kompetencer har du i virksomheden i dag? Måske har du en skjult stjerneskribent blandt dine administratorer, som kan træde frem og arbejde med din content marketing? Ved du, hvad der bliver sagt om dig i dag? Måske skal du overvåge sociale medier bedre? Uanset hvad dine behov er, finder du det du leder efter i et PR-bureau via vores sammenligningsservice.

Hvad skal jeg vide om PR-værktøjer?

Lynguide

Liste over 14 forskellige PR-værktøjer

Lynguide

Hvad skal jeg vide om PR-værktøjer?

Nutidens digitale PR-værktøjer kan være meget omfattende og indeholde stort set alt, hvad der skal til for at efterleve en velformuleret PR-strategi. Samtidig er der mindre værktøjer, der kun behandler dele af alle de spørgsmål og udfordringer, der stilles omkring public relations. Det er som sædvanligt dumt at bruge ressourcer på ting, der ikke er nødvendige, og derfor anbefaler vi, at du filtrerer nøje og afvejer dine behov. Tænk gerne langsigtet: Måske er der dele af PR-arbejdet, du ikke har udviklet i dag, men som du måske skal investere i senere hen. Små virksomheder er ofte kvikke, men i en stor organisation kan det tage tid at implementere nye værktøjer. Vær opmærksom på, at det kan være dyrt at investere i det forkerte program.

De fleste, hvis ikke alle, PR-værktøjer er online og i skyen. Du kan arbejde med dit værktøj på enhver enhed, og uanset hvor du er. Og uanset om du vil arbejde med et værktøj, der gør det meste for dig, endda digital distribution til værktøjets eget kontaktnetværk, eller et mindre omfattende PR-værktøj, er det vigtigt at vælge det rigtige.
Høj prioritet for at levere stærk kommunikation er at finde den rigtige journalist til det rigtige budskab og at skabe pressemeddelelser, der skiller sig ud i den støj, der udgør mediets indbakke. Derudover er det en bonus at kunne gemme alle udsendelser i et professionelt presserum.

Du formulerer det rigtige budskab ved at lytte til, hvad der bliver sagt om din branche derude, især på sociale kanaler. PR-værktøjer gør det muligt at arbejde med social lytning på en måde, der er umulig uden et værktøj. Alle åbne kilder overvåges og mindsker risikoen for, at du træder forkert i din kommunikation. Udover det kan du også deltage i de samtaler, der føles vigtigst og interagere med dine kunder på de platforme, hvor de har valgt at være, og hvor de taler om dig.
Og vi skal ikke glemme, hvad der kan være skræmmende nok, men åh så vigtigt: Analyse og statistik. Takket være de brugervenlige PR-værktøjer bliver det nemt at se, hvad der er en succes, og hvordan du kan finpudse din kommunikation for at få succes endnu bedre næste gang.

Held og lykke med at vælge PR-værktøjer. Vi hos BusinessWith hjælper dig med at sammenligne og finde det bedste værktøj lige til dig.

Beskrivelse af produktets egenskaber

API

API bruges som en fælles grænseflade til at forbinde systemerne og give dem mulighed for at samarbejde for at skabe en effektiv strøm af data og information.

Instrumentbræt

Få adgang til de vigtigste oplysninger og data, der er samlet og præsenteret på ét instrumentpanel, så du har fuld kontrol over virksomhedens aktuelle situation.

Konkurrencedygtig intelligens

Konkurrenceovervågning hjælper dig med at holde styr på, hvordan andre i markedsføringsbranchen eller hvordan deres navne bruges på internettet. Dette skaber fordelagtige markedspositioner gennem præcis forretningsindsigt.

Markedsføringsstatistik

Se færdige statistikker om, hvordan du eller dine konkurrenter bliver set gennem deres markedsføring. En vigtig funktion for marketingfolk der giver bedre indsigt i, hvordan deres virksomhed opfattes af forbrugerne

Mediedækning

Hvordan bruges virksomhedens navn på de sociale medier. Se, hvordan brandet bruges bag betalingsvægge og i twitter-feeds osv.

Nyhedsbrev

Nyhedsbreve giver dig regelmæssige opdateringer om, hvordan dine eller konkurrenternes mærker bruges i medierne. Dette er for at give et kortvarigt overblik over, hvordan virksomhedens navn bruges.

Opdateringer i realtid

Se oplysningerne i realtid - Systemet opdateres løbende for at give brugeren et så klart billede af verden omkring dem som muligt.

Pressemeddelelser

Udgive materiale som billeder, videoer, nyheder og blogindlæg for at nå ud til virksomhedens målgrupper og skabe positiv omtale, der hjælper virksomheden med at nå sine mål.