Hvilket sagsstyringssystem har du brug for?
Et sagsstyrings- eller dokumenthåndteringsystem hjælper virksomheden med at oprette tilbud, ordrer og fakturaer samt holde styr på alt fra spørgsmål fra kunder til fejlrapporter. I sparer ikke bare tid på administration, I undgår også, at ting falder mellem to stole.
Men – sagsstyringsjunglen er stor, forgrenet og fuld af faldgruber. Hos os på BusinessWith kan du sammenligne sagsstyringssystemer til både store og mindre virksomheder samt til forskellige brancher.
Det bedste sagsstyringssystem til dig og din virksomhed finder du ved først at få styr på, hvad jeres behov er. Hvordan håndterer I sager i dag? Hvem skal håndtere sager i fremtiden, og i hvor høj grad kan sagsgangene automatiseres eller integreres med andre systemer i virksomheden? Det kan være, at I har brug for et system, som skal kunne håndtere sager, der kommer fra forskellige kilder som for eksempel mobilen? Kortlæg jeres behov og hvilke funktioner, I har brug for, så bliver det nemmere at vælge sagsstyringssystem her på BusinessWith og vurdere, hvad der bedst matcher jeres behov .
Test systemguiden
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Systemguiden
Lynguide
Relaterede kategorier til Sagsstyringssystem
AfvigelseshåndteringHelpdesksystemKundeservicesystemSagsstyringssystemListe over 22 forskellige Sagsstyringssystem
Centuri fungerer som et knudepunkt for information der er oprettet og håndteret internt i virksomheden. Det hjælper dig med at finde og administrere information hurtigere, mindske arbejdet og sikre højere kvalitet. Platformen er fleksibel og let tilpasset til at understøtte dine arbejdsmetoder. Det er bygget på den nyeste teknologi inden for brugergrænseflader, mobilitet, integrationer og søgefun...Læs mere om Centuri
SuperOffice Service hjælper dig med at holde styr på og besvare alle forespørgsler på en effektiv måde, uanset om forespørgslen sker via telefon, e-mail, chat, webformularer eller sociale medier. Automatiske forespørgsler til rette kategori, rette medarbejder med givent tidsrum og med automatisk videresendelse af sagen i organisationen. Med chatfunktionen kan du kommunikere med flere kunder samtid...Læs mere om SuperOffice Service
Vil du skabe struktur og vækst. I over 30 år har virksomheder inden for fast ejendom, energi, wholesale, maskin- og medlembranchen henvendt sig til os for at få hjælp til at vækste ved hjælp af et CRM-system. Dine processer implementeres efter bedste praksis i et skalerbart system. Vi løser resten med brugeruddannelse og støtte fra lokale eksperter. Lime CRM er baseret på enkle principper, få klik...Læs mere om Lime CRM
Addsystems tilbyder en webplatform til ledelsessystemer, der føles rolige, sikre og effektive for brugeren at arbejde i. På den måde bliver det nemmere at samle hele organisationen i ét system med ISO, der virkelig gør en forskel. Det er også muligt at tilføje standardløsninger samt kundetilpasninger ud fra ændrede behov og ønsker.Læs mere om Add Ledningssystem
Skab kreative løsninger, der samtidig strømliner organisationen ved hjælp af Flowfactorys low-code platform. Dette cloud-baserede værktøj er designet med moderne teknologi til lav kodning, som gør det nemt at reagere på pludselige ændringer, der er medvirkende til, at systemet skal ændres. Systemets grænser for kompleksitet udvides også ved muligheden for at anvende manuel kodning og dermed tænke ...Læs mere om Flowfactory
Forøg salget, strømline processer og skab større kundeviden. Salesforce er en verdensledende CRM-platform, der håndterer alle typer kundens relaterede processer såsom salgsstøtte, marked, felttjeneste, kunde- og partnerportaler. Selvfølgelig tilpasser vi og integrerer Salesforce til dine behov og eksisterende systemer. Vi hjælper dig fra gennemførlighedsundersøgelse og analyse til det færdige syst...Læs mere om Salesforce
Med SugarCRM får marketing-, salgs- og kundeserviceteam endelig et klart billede af hver enkelt kunde, hvilket hjælper forretningsdriften med at nå nye niveauer inden for resultater og prognoser. Sukker er CRM -platformen, der gør vanskelige ting lettere. Tusinder af virksomheder i mere end 120 lande bruger sukker til at opnå en kundeoplevelse med høj opløsning ved at give platformen mulighed for ...Læs mere om SugarCRM
Vi tilbyder et alsidigt forretningssystem, som engagerer sine brugere med en enkel, men kraftfuld brugergrænseflade. Med Nilex bliver alle ansatte involveret i bestræbelserne på at levere den bedste service til kunder og brugere. Med vores sagsstyringssystem får I en lang række stærke funktioner som for eksempel en formular-editor, der gør, at I kan skræddersy jeres sagsgange til lige netop de udf...Læs mere om Nilex
ManageEngine Service Desk Plus er tilgængelig som en cloud-service og lokalt og er en helpdesk-løsning med ITIL-support til alle typer organisationer, store og små med forskellige behov for funktioner. Med avancerede ITSM-funktioner i kombination med brugervenlighed hjælper service plus supportteam med at levere service i verdensklasse med reducerede omkostninger. Svensk støtte og støtte fra Inuit...Læs mere om ServiceDesk Plus
Freshdesk er et system til sagsbehandling tilpasset til små og mellemstore virksomheder. Fokus er i helpdesk og kundeservice. Sagsstyringssystemet indeholder mange forskellige funktionaliteter.Læs mere om Freshdesk
CB System er et IT-værktøj udviklet til at hjælpe virksomheder med deres sagshåndtering, samt automatisering og effektivisere af forretningsprocesser inden for ejendomshandel. System er en cloud-baseret løsning, der kan tilpasses til den enkelte virksomheds specifikke behov og arbejdsprocesser, hvor det blandt andet giver mulighed for at skabe et helhedsbillede af jeres sager gennem moduler som p...Læs mere om C&B SYSTEM
Et webbaseret sagsbehandlingssystem, hvor du kan administrere sagen direkte på din mobil eller nemt trække rapporter ud. Anvendes af mange store virksomheder og kan konfigureres til at opfylde forskellige behov.Læs mere om CANEA Workflow
Et skybaseret sagsstyringssystem, der er fleksibelt til at blive brugt i forskellige anvendelser, såsom kundeservice, fast ejendom og holdtesk. DH Solutions håndterer over 900.000 tilfælde/år.Læs mere om Dhsolutions
Dette sagshåndteringssystem hjælper virksomheder med at administrere deres projekter, opgaver og sager mere effektivt. Blandt de mange funktioner kan platformen b.la. hjælpe med projektstyring i form af planlægning, budgettering, fakturering og ressourceallokering. Dette betyder også at platformen er interaktiv, og giver jer mulighed for internt at samarbejde på tværs af sager - blandt andet ved b...Læs mere om EazyProject
Med dette online IT-værktøj får i en platform der gør det nemt for jer som virksomhed at håndtere elektronisk dokument- og journalhåndtering samt generel sagsbehandling. Værktøjet tilbyder en række funktioner der hjælper jer gennem sagsbehandlingen, som fx. dokumentstyring, sagshåndtering, hvor der er lagt specielt fokus på sikkerhed og compliance i forhold til overholdelse af GDPR lovgivning. Med...Læs mere om GetOrganized
Et sagssystem, der kan bruges til forskellige typer sager, såsom afvigelsesstyring, serviceopgaver og helpdesk. Moderne funktioner, der kan klippes for at imødekomme forskellige behovsbilleder.Læs mere om KEYnet ärendehantering
KMD Case insigt leverer en række løsninger og services til virksomheder, herunder data- og analyse løsninger. Et af deres produkter er KMD Case Insight, som er et sagsbehandlings- og analyseværktøj designet primært til den offentlige organisationer, men kan selvfølgelig også bruges af andre virksomheder der ønsker at forbedre deres sagsbehandling og udnytte deres data bedre.Læs mere om KMD Case Insight
Centraliseret IT-styring. Når som helst og hvor som helst. Moderniser din IT-drift med muligheden for at overvåge, administrere og understøtte alle dine enheder og brugere.Læs mere om Ninja One
Med dette IT-værktøj,får du en cloud-baseret løsning til HR- og økonomistyring, som giver virksomheder mulighed for at automatisere en lang række opgaver inden for sagshåndtering i jeres virksomhed med fokus på økonomisk sagsbehandling. Denne software sikre at i som virksomhed har et 360° overblik over jeres kunder og deres behov. Pensure har fokus på at levere en sikker og pålidelig løsning, der ...Læs mere om Pensure
Et kundeservicesystem, der automatiserer styring af kundesager. Velegnet til både det mindre og det større firma og tilbyder funktioner såsom chatbot, omnichannel og dashboards.Læs mere om ServiceNow
Hos Visma case finder i et IT-værktøj, der kan hjælpe jeres virksomhed med at håndtere og optimere jeres sagsstyringsprocesser. Gennem sagsstyrings modulet kan i sættes deadlines, samt uddelegeres opgaven, og herved effektivisere meget af jeres kommunikation. Yderligere hjælper programmet også automatisere opgaver som kunde e-mails. Visma Case er designet til at være brugervenlig og intuitiv, og ...Læs mere om Visma Case
🚀 Virksomhedsplatform i Microsoft SharePoint med uendelige tilpasningsmuligheder til styring af projekter, kontrakter, sager, QHSE og meget andet. ✉️ Med integration til Outlook er det nemt at arkivere emails og vedhæftninger direkte på projekter og kontrakter. 👍 Brugt af bl.a. Per Aarsleff, Aarhus Havn, Thise Mejeri og Danske Fragtmænd. Læs mere om WorkPoint 365
Lynguide
Vælg det rigtige sagsstyringssystem
Et sagsstyringssystem eller dokumenthåndteringssystem kan være det helt rigtige i én virksomhed eller organisation, men slet ikke passe i en anden. For at finde ud af, hvilken type system præcis din virksomhed har brug for, er det en god idé først at få svar på en række spørgsmål. Først og fremmest er det vigtigt, at de, der skal bruge systemet, fortæller, hvad der er vigtigst for dem. Et godt system hjælper jer med at administrere sager, så intet bliver glemt, og gør det nemmere for jer at fremstå servicemindede og professionelle. Gennemgå jeres eksisterende processer og få overblik alle de personer, der normalt er involveret i en sag. Det rigtige sagsstyringssystem gør det nemt for den næste person i rækken at videreføre en sag, og det bliver nemmere for alle parter at få overblik over sagen. Hvor stort er jeres behov for at udbygge med flere funktioner, og skal andre systemer kunne kobles på sagsstyringssystemet? Er der behov for, at flere sager kan kobles sammen? Skal en kunde kunne logge ind og følge sin sag? Og hvordan vil I selv kunne følge op på hver enkelt sag?
Kortlæg de eventuelle problemer, der findes i jeres nuværende sagsstyring, og hvad der er vigtigst at få løst først. Glem ikke at uddanne personalet ordentligt, når I har fundet det rigtige system. Et sagsstyringssystem skal gøre support og ledelse nemmere og hurtigere og automatisere sagsgange – og dine kunder skal opleve, at virksomheden er nem at kommunikere med. Velkommen til BusinessWiths enkle guide til, hvor du kan sammenligne sagsstyringssystemer.
Sagsstyringssystemer til forskellige brancher
Behovet for et sagsstyrings- eller dokumenthåndteringssystem kan være meget forskelligt, afhængig af hvilken branche du arbejder i. Nogle brancher eller virksomheder kan have et stort behov for et system, der kan agere forskelligt afhængig af, hvilken slags sag der er tale om, andre har mere brug for, at systemet er responsivt og fungerer uanset, hvilken enhed eller platform man arbejder fra.
Mange systemer i dag kan tilpasses ud fra specifikke behov og kan med fordel kobles på andre CRM-, økonomi-, eller forretningssystemer af forskellig karakter. Der findes systemer, som man kan arbejde i offline til dem, der ikke altid har god dækning, og som har brug for at kunne tilgå systemet når som helst og hvor som helst. Mulighederne er uendelige.
I ejendomsbranchen er der for eksempel ofte behov for et system, som kan administrere alt fra udlejningsaftaler og fejlrapporter til div. dokumenter og vigtige aftaler. Her kan der være behov for et system, der kan sende meddelelser om sagen og give besked, når en tidsfrist er overskredet. Det skal også kunne tilsluttes økonomisystemet, så fakturering kan finde sted. Det er desuden uhyre vigtigt for et ejendomsselskab, at systemet lever op til den lovgivning, der findes. Manuel håndtering af alle dokumenter er alt for tidskrævende, og et digitalt system giver både bedre service og kvalitet og gør opfølgning på sager meget lettere. Derudover sparer det penge, eftersom processerne passer sig selv, så intet falder mellem to stole. En bedre udnyttelse af ressourcer, simpelthen!
Beskrivelse af Sagsstyringssystem funktioner
360 graders overblik (oneview i realtid)
Chatsupport
Digitale formularer & selvbetjening
Sags- & svarskabeloner
Selvbetjeningsportal
SLA og eskalering
Uddelegering og tilkobling af undersager
Videndatabase