Complete Control
vs
Scrive

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
Mobilapp
Cloudbaseret
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner i Compliance-system

Ansættelse
API
Automatiske meddelelser
Baggrundskontrol
DORA
Foruddefinerede regelsæt
ID identifikation
IFRS16
NIS2
Opdateringer i realtid
PEP-identifikationer
Risikovurderinger
Se listen
Ansættelse
API
Automatiske meddelelser
Baggrundskontrol
DORA
Foruddefinerede regelsæt
ID identifikation
IFRS16
NIS2
Opdateringer i realtid
PEP-identifikationer
Risikovurderinger
Se listen

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?

Mindre administration, mere kontrol.

Med Complete Control får I fuldt overblik over aftaler, leasingaftaler og leverandører. Platformen automatiserer arbejdsprocesser og sikrer overholdelse af regler – så I sparer tid og reducerer risici.

  • Smidig kontraktstyring – saml alle aftaler i en sikker platform med digital signering, påmindelser og fuld sporbarhed.
  • Gennemprøvet IFRS 16-modul – automatiser leasingregnskab, få korrekte beregninger og revisionsklare rapporter uden usikre regneark.
  • DORA-støtte til tredjepartsrisici – integrer EU-kravene direkte i kontraktprocesserne med risikovurderinger, opfølgning og tydelige revisionsspor.

Hvorfor vælge jeres system?

Vi forstår vigtigheden af brugeroplevelsen og arbejder målrettet på at sikre, at underskriftsprocessen er lige så smidig, som den er sikker og tydelig – fra start til slut. Det, du ser, er det, du underskriver – en klar, intuitiv og letforståelig brugeroplevelse. Intet er vigtigere end at sikre en fremragende oplevelse for vores kunders kunder.

  • Tilgængelig på alle europæiske sprog
  • Fungerer på alle enheder
  • Webbaseret og kræver ingen login
  • Smidig dataindsamling
  • I overensstemmelse med Tilgængelighedsloven

Vores evne til at levere en stærk online platform, velstruktureret API-dokumentation med funktionalitet til alle tænkelige use cases, samt formularløsninger både som self-service og managed service, er noget, ikke alle leverandører kan tilbyde.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

  • Solid erfaring – vi har en lang baggrund inden for kontraktstyring og regulatoriske løsninger og udvikler systemer, der forenkler komplekse processer.
  • Stabil og pålidelig leverandør – ISO 27001-certificeret, cloudbaseret drift med høj sikkerhed og fuld sporbarhed.
  • Langsigtet partnerskab – personlig onboarding, træning og support, der sikrer, at systemet udnyttes fuldt ud og skaber værdi.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Enestående support
Vores kundesupport er hurtig, lokal og skarp, understøttet af brancheførende ekspertise. Denne forpligtelse til service er en nøglefaktor for, hvorfor større kunder vælger Scrive.

Ingen afbrydelser
Sidste år administrerede Scrive over 32 millioner eID-transaktioner og 16 millioner underskrevne dokumenter, hvilket bibeholdt 99,99 % oppetid , hvilket sikrede en problemfri forretningsdrift året rundt.

Transparent prissætning
Det, du ser, er, hvad du får. Scrive lover klare priser fra starten – ingen skjulte gebyrer for support, rådgivning eller transaktioner. Planlæg dit budget uden overraskelser.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

  • Nordisk virksomhed med hovedkontor i Norge
  • Vi hjælper mellemstore og store virksomheder i forskellige brancher.
  • Lokal ekspertise i Danmark med kontor i Glostrup
  • En unik kombination af lokalkendskab, brugervenlige systemer og høj datasikkerhed.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Scrive tilbyder en sikker og hurtig måde at underskrive, administrere og opbevare elektroniske dokumenter på. Scrives ekspertise og erfaring er nøglen til deres succesfulde partnerskaber med nogle af Europas største brands.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Brugervenlig platform – nem at komme i gang med, let at anvende og designet til at give overblik i hverdagen.
Overholdelse af regler – sikrer korrekt IFRS 16-regnskabsføring og støtte til DORA-krav vedrørende tredjepartsrisici.
Sikkerhed – ISO 27001-certificeret, krypteret og med fuld sporbarhed.
Effektivisering – frigør tid til at fokusere på beslutninger i stedet for administration.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Scrive hjælper virksomheder med at strømline deres dokument- og underskriftsprocesser, ved at øge effektiviteten og reducere den tid og de omkostninger, som er forbundet med traditionelle papirbaserede underskriftsprocesser.

  1. Øget effektivitet: Scrive gør det muligt for virksomheder at underskrive og administrere dokumenter elektronisk, hvilket reducerer den tid og de ressourcer, som er forbundet med traditionelle papirbaserede processer.
  2. Compliance: Scrive hjælper virksomheder med at opfylde de juridiske og lovgivningsmæssige krav, som der er til elektroniske signaturer og dokumenthåndtering.
  3. Forbedret sikkerhed: Scrive giver sikre elektroniske signaturer, der er juridisk bindende og giver en manipulationssikker beskyttelse af det underskrevne dokument.
  4. Omkostningsbesparelser: Scrive eliminerer behovet for udskrivning, postforsendelse og manuel håndtering af papirdokumenter, hvilket reducerer de omkostninger, der er forbundet med disse processer.
  5. Forbedret kundeoplevelse: Scrive tilbyder en brugervenlig grænseflade til signering og håndtering af dokumenter, hvilket gør processen mere bekvem for kunderne, og forbedrer deres samlede brugeroplevelse.
  6. Mulighed for remote-arbejde: Scrive gør “fjern”-signering af dokumenter muligt, hvilket betyder at virksomheder kan fortsætte driften, selv når medarbejderne ikke er fysisk tilstede.

Anmeldelser

Fordele

Overskueligt system med en god brugergrænseflade, der gør det nemt for slutbrugeren. Giver et godt overblik over forpligtelser og et intuitivt dashboard
Altid god og hurtig opfølgning :-)

Desværre, endnu ingen data.

Anmeldelser

Ulemper

Kunne være mere automatisk ved etablering af betalingsplaner
Lidt "plyndret" for at finde ud af, hvordan man sætter adgange op

Desværre, endnu ingen data.

Complete Control

House of Control

Læs mere om Complete Control