Easyquest
vs
Typeform

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
Mobilapp
Cloudbaseret
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner

API
Automatiske påmindelser
Færdiglavede skabeloner
Fleksibelt design
Flere distributionskanaler
Flersprogede undersøgelser
Netto promotor score
Rapporter og analyser
API
Automatiske påmindelser
Færdiglavede skabeloner
Fleksibelt design
Flere distributionskanaler
Flersprogede undersøgelser
Netto promotor score
Rapporter og analyser

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?

  • Brugervenligt – Lav undersøgelser uden teknisk viden
  • Skabeloner på dansk – Spar tid med vidensbaserede skabeloner
  • Automatiserede rapporter – Få overblik over resultater på sekunder
  • Sikkerhed – Al kommunikation er krypteret med HTTPS/SSL

Hvorfor vælge jeres system?

Desværre, endnu ingen data.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

  • Prisvenligt – Høj kvalitet til en konkurrencedygtig pris
  • Enestående support – Hurtig og personlig hjælp med en gennemsnitlig svartid på 12 minutter
  • Tilfredse kunder – Positive tilbagemeldinger fra vores brugere
  • Erfaring – Mere end 13 års ekspertise inden for spørgeskemaundersøgelser
  • GDPR – Data opbevares inden for EU med tilgængelig databehandleraftale

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Desværre, endnu ingen data.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

EasyQuest har siden 2011 hjulpet nordiske virksomheder med at gennemføre effektive spørgeskemaundersøgelser. Vi har opbygget et stærkt brand og betjener alt fra offentlige myndigheder og kommuner til små og store virksomheder. Med over 32 millioner indsamlede svar og 200.000 oprettede undersøgelser er vi et sikkert valg for jeres organisation.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Desværre, endnu ingen data.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Uanset om du ønsker at måle kundetilfredshed, afdække medarbejdernes trivsel eller evaluere arrangementer, giver EasyQuest dig de værktøjer, du har brug for. Vores redigerbare skabeloner sparer dig tid, og systemet genererer automatisk rapporter, der gør analyse- og beslutningsprocesser nemmere. Med EasyQuest får du hurtigt og enkelt den indsigt, du har brug for.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Desværre, endnu ingen data.

Anmeldelser

Fordele

Det, jeg har brug for med hensyn til funktionalitet til en rimelig pris. Derudover er kundeservicen meget hurtig, behagelig og løsningsorienteret.
Easyquest tilbyder løsninger, som er meget brugervenlige, og som matcher vores virksomheds behov. De forstår værdien af godt samarbejde og kundetilfredshed, og vi er især tilfredse med opfølgningen både før, under og efter afslutningen af "undersøgelsen". Meget samarbejdsvillige og løsningsorienterede.

Desværre, endnu ingen data.

Anmeldelser

Ulemper

Kunne have haft en lidt bedre grafisk grænseflade til kunden
Der er ikke noget at udsætte.

Desværre, endnu ingen data.

Easyquest

EasyQuest

Læs mere om Easyquest

Typeform

Typeform

Læs mere om Typeform