Scrive
vs
eSign

Desværre, endnu ingen data.

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
Mobilapp
Cloudbaseret
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner i E-signatur

API
Branding af skabeloner
Chat funktion
Færdige skabeloner
Integration med CRM/ERP
KPI & analyse dashboard
Multiple Identifikationsmetoder
Redigeringsværktøjer
Send SMS
Spor Hændelser
Sprogsupport
Video præsentation
API
Branding af skabeloner
Chat funktion
Færdige skabeloner
Integration med CRM/ERP
KPI & analyse dashboard
Multiple Identifikationsmetoder
Redigeringsværktøjer
Send SMS
Spor Hændelser
Sprogsupport
Video præsentation

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?

Vi forstår vigtigheden af brugeroplevelsen og arbejder målrettet på at sikre, at underskriftsprocessen er lige så smidig, som den er sikker og tydelig – fra start til slut. Det, du ser, er det, du underskriver – en klar, intuitiv og letforståelig brugeroplevelse. Intet er vigtigere end at sikre en fremragende oplevelse for vores kunders kunder.

  • Tilgængelig på alle europæiske sprog
  • Fungerer på alle enheder
  • Webbaseret og kræver ingen login
  • Smidig dataindsamling
  • I overensstemmelse med Tilgængelighedsloven

Vores evne til at levere en stærk online platform, velstruktureret API-dokumentation med funktionalitet til alle tænkelige use cases, samt formularløsninger både som self-service og managed service, er noget, ikke alle leverandører kan tilbyde.

Hvorfor vælge jeres system?

Desværre, endnu ingen data.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Enestående support
Vores kundesupport er hurtig, lokal og skarp, understøttet af brancheførende ekspertise. Denne forpligtelse til service er en nøglefaktor for, hvorfor større kunder vælger Scrive.

Ingen afbrydelser
Sidste år administrerede Scrive over 32 millioner eID-transaktioner og 16 millioner underskrevne dokumenter, hvilket bibeholdt 99,99 % oppetid , hvilket sikrede en problemfri forretningsdrift året rundt.

Transparent prissætning
Det, du ser, er, hvad du får. Scrive lover klare priser fra starten – ingen skjulte gebyrer for support, rådgivning eller transaktioner. Planlæg dit budget uden overraskelser.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Desværre, endnu ingen data.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Scrive tilbyder en sikker og hurtig måde at underskrive, administrere og opbevare elektroniske dokumenter på. Scrives ekspertise og erfaring er nøglen til deres succesfulde partnerskaber med nogle af Europas største brands.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Desværre, endnu ingen data.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Scrive hjælper virksomheder med at strømline deres dokument- og underskriftsprocesser, ved at øge effektiviteten og reducere den tid og de omkostninger, som er forbundet med traditionelle papirbaserede underskriftsprocesser.

  1. Øget effektivitet: Scrive gør det muligt for virksomheder at underskrive og administrere dokumenter elektronisk, hvilket reducerer den tid og de ressourcer, som er forbundet med traditionelle papirbaserede processer.
  2. Compliance: Scrive hjælper virksomheder med at opfylde de juridiske og lovgivningsmæssige krav, som der er til elektroniske signaturer og dokumenthåndtering.
  3. Forbedret sikkerhed: Scrive giver sikre elektroniske signaturer, der er juridisk bindende og giver en manipulationssikker beskyttelse af det underskrevne dokument.
  4. Omkostningsbesparelser: Scrive eliminerer behovet for udskrivning, postforsendelse og manuel håndtering af papirdokumenter, hvilket reducerer de omkostninger, der er forbundet med disse processer.
  5. Forbedret kundeoplevelse: Scrive tilbyder en brugervenlig grænseflade til signering og håndtering af dokumenter, hvilket gør processen mere bekvem for kunderne, og forbedrer deres samlede brugeroplevelse.
  6. Mulighed for remote-arbejde: Scrive gør “fjern”-signering af dokumenter muligt, hvilket betyder at virksomheder kan fortsætte driften, selv når medarbejderne ikke er fysisk tilstede.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Desværre, endnu ingen data.