Timelog PSA
vs
Eazyproject

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
Mobilapp
Cloudbaseret
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Priser fra

Fra 99kr/mnd

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Priser fra

89 kr./måned

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner i Tidsregistreringssystem

Analyseværktøjer til optimering
App
Arbejdstidsskema
Attestering
Fakturering
Fraværs- og flekstidsregistrering
Håndterer flere overenskomster
Indberetning til Skat
Integration med forskellige lønsystemer
Kørselsjournal
Modul i virksomhedssystem
Ordrer
Projektregnskab og rapportering
Push meddelelser
Rapportering
Rejser og udlæg
Skabeloner til løn
Analyseværktøjer til optimering
App
Arbejdstidsskema
Attestering
Fakturering
Fraværs- og flekstidsregistrering
Håndterer flere overenskomster
Indberetning til Skat
Integration med forskellige lønsystemer
Kørselsjournal
Modul i virksomhedssystem
Ordrer
Projektregnskab og rapportering
Push meddelelser
Rapportering
Rejser og udlæg
Skabeloner til løn

Produktfunktioner i Projektstyringsværktøj

Dokumenthåndtering
Fakturaskabeloner
Kundeadgang for projektstatus
Leverandørfaktura
Materiale rapporter
Medarbejderkartotek
Resultatanalyse/ udgiftsopfølgning
Skemalægning
Support til KMA
Tidsregistrering
Tilbudsværktøj
Tjekliste til egenkontrol
Dokumenthåndtering
Fakturaskabeloner
Kundeadgang for projektstatus
Leverandørfaktura
Materiale rapporter
Medarbejderkartotek
Resultatanalyse/ udgiftsopfølgning
Skemalægning
Support til KMA
Tidsregistrering
Tilbudsværktøj
Tjekliste til egenkontrol

Produktfunktioner i Projektledelsessystem

Analyse og rapporter
API
Færdiglavede skabeloner
Gantt-diagram
Integrationsmoduler
Kanban
Kontrol af adgang
Meddelelser
Milepæle
Opbevaring af fyld
Prioriteringsordning
Synkronisering af kalender
Tidslogbog
Tildele opgaver
Ubegrænsede projekter
Analyse og rapporter
API
Færdiglavede skabeloner
Gantt-diagram
Integrationsmoduler
Kanban
Kontrol af adgang
Meddelelser
Milepæle
Opbevaring af fyld
Prioriteringsordning
Synkronisering af kalender
Tidslogbog
Tildele opgaver
Ubegrænsede projekter

Produktfunktioner i Tidsrapportering app

Arbejdstidsplaner
Attestation
Fakturering
Fravær og flex-registrering
Integration med forskellige lønsystemer
Kørselsjournal
Løngrundlag
Medarbejderkartotek
Projektrapportering
Statistik og rapporter
Arbejdstidsplaner
Attestation
Fakturering
Fravær og flex-registrering
Integration med forskellige lønsystemer
Kørselsjournal
Løngrundlag
Medarbejderkartotek
Projektrapportering
Statistik og rapporter

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?

Få alle fordelene ved et samlet system til at styre din kerneforretning:

  • Mindre administration
  • Færre fejl og højere udfakturering
  • Meget mere overblik og indsigt i din forretning
  • Bedre samarbejde mellem teams

Hvorfor vælge jeres system?

  • Brugervenlig og hurtig registrering af tid, fravær, udlæg og kørsel – via browser eller app
  • Markedets mest intuitive og visuelle projektstyringssystem.
  • Få det fulde overblik over projekter, økonomi og ressourcer – nemt og enkelt
  • Integrationer til en lang række løn- og bogføringssystemer

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Du får erfaringerne fra +20 års erfaring med at levere tidsregistrering, projektstyring og indsigt til konsulent-teams.

Med TimeLog får du den nemmeste tidsregistrering, bedste overblik over jeres ressourcer og mulighed for planlægning - og skudsikre data, der giver værdifuld indsigt i din forretning.

Vi tilbyder gratis support på telefon, mail og chat - og du bliver selvfølgelig hjulpet godt i gang af vores implementeringsteam.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

  • 12.000 tilfredse daglige brugere i Danmark
  • Fokus på jer: Vi tager altid udgangspunkt i jeres behov.
  • Kvalitet og tryghed: Vores erfaring er jeres garanti for kvalitet og tryghed.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

TimeLog giver dig den nemmeste tidsregistrering og den hurtigste ressourceplanlægger på markedet. Ingen dækker så mange pris- og faktureringsmodeller som TimeLog, og uanset hvor komplekst et projekt du driver, skal du aldrig supplere systemet med udregninger i Excel-ark eller workarounds, når systemet ikke kan håndtere din forretning.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Vi har udviklet og videreudviklet vores produkt gennem de sidste 23 år med fokus at skabe det bedst mulige, helstøbte projektstyringssystem til vores kunder. Vores mål er at gøre det let for jer at lykkes med det, I gør bedst.

Vores løsning er fleksibel, brugervenlig og skalerbar. Hvad end I ønsker en enkel løsning kun med tidsregistrering eller også gerne vil kunne planlægge ressourcer og fakturere, så tilpasser vi løsningen til jer.

Vi har ca. 280 private og offentlige kunder i Danmark, der har mellem 1-750 brugere. EazyProject er et perfekt match til alle virksomheder uanset størrelse og behov.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Vi fjerner den manuelle administration og mangel på indsigt de fleste virksomheder oplever, når timer, projekter, fakturering og forretningsindsigt skal knyttes sammen.

Vi sørger for, at ingen timer forsvinder eller falder ned mellem stolene. Med TimeLog glemmer du aldrig mere at fakturere alt fakturérbar tid.

Har du stået med et projekt og ikke vidst, hvor langt I var - om I var foran eller bagud? TimeLog giver dig overblik og sørger for at dit projektteams tidsregistreringer opdaterer status på projektet - så du let kan sende fakturaer videre til kunden eller opdatere ledelsen på, hvordan det går.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Når vores kunder vælger EazyProject, sker det ofte ud fra et eller flere af nedenstående ønsker, som de ikke får opfyldt gennem deres nuværende løsning:

  • De har forskellige løsninger til at håndtere tidsregistrering, projektstyring og økonomi, og de savner fælles overblik, sammenhæng og gennemsigtighed.
  • De ønsker et brugervenligt, lettilgængeligt og visuelt ressourcestyringsværktøj, der gør det nemt og hurtigt at planlægge ressourcer på tværs af afdelinger og kompetencer i virksomheden.
  • De ønsker at spare tid i deres arbejdsprocesser.
  • De ønsker at kunne trække alsidige, fyldestgørende rapporter i forhold til virksomhedens økonomi, ressourcer og tidsforbrug.
  • De ønsker en standardløsning tilpasset deres behov, hvor de kun betaler for de moduler, de har brug for.
  • De projektstyrer og administrerer i Excel – og det er ikke længere godt nok.

Anmeldelser

Fordele

Min foretrukne projektstyringsplatform.
Vi bruger TimeLog til at styre vores tid og økonomi. Kontrol af overarbejde og registrering af ferie. Det er nemt at bruge. God integration med Jira.

Desværre, endnu ingen data.

Anmeldelser

Ulemper

Der er ikke noget at udsætte på TimeLog. Systemet har forenklet den måde, jeg styrer projekter, tid og budget på. Platformen er nem at bruge, selv for nye brugere.
Let at registrere og administrere tid, der ligger uden for vores Jira-område. Let at bruge, når du har ferie, der skal registreres. Gør det også muligt at se akkumuleret overarbejde.

Desværre, endnu ingen data.

Timelog PSA

TimeLog

Læs mere om Timelog PSA

Eazyproject

Bjorn Lunden

Læs mere om Eazyproject