WorkPoint 365
vs
DMS – document management system
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Platform
Cloudbaseret
Mobilapp
Cloudbaseret
Mobilapp
Prisoplysninger
Gratis prøveperiode
Priser fra
5 brugere...
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Priser fra
-
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Produktfunktioner
Autorisationshåndtering
Avanceret søgefunktion
Dokumentskabeloner
e-signering
Kan integreres
Kvittering for læsning
Meddelelser
Sporbare ændringer
Styring i realtid
Versionshåndtering
Autorisationshåndtering
Avanceret søgefunktion
Dokumentskabeloner
e-signering
Kan integreres
Kvittering for læsning
Meddelelser
Sporbare ændringer
Styring i realtid
Versionshåndtering
Hvorfor vælger virksomheder jer?
Hvorfor vælge jeres system?
Vælg WorkPoint 365 hvis:
- I ønsker at basere flere funktioner på jeres allerede eksisterende Microsoft-strategi,
- I ser potentiale i at automatisere arbejdsgange såsom auto-oprettelse af dokumenter, mapper og opgaver.
Hvorfor vælge jeres system?
Desværre, endnu ingen data.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Vælg Simplitize hvis I ønsker en leverandør som har:
- leveret hundredevis af løsninger - store som små,
- højeste WorkPoint-certificeringsgrad (Guld),
- beskæftiget sig med Microsoft 365 og Power Platformen siden 2001.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Desværre, endnu ingen data.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
WorkPoint 365 er et unikt produkt i forhold til skalerbarhed og tilpasningsgrad. Der findes meget få systemer på verdensplan, der fungerer som helhedsplatform i en organisation, hvor man fx knytter selskaber, kontrakter og projekter sammen i ét system. ⛓️
Det er desuden en stor fordel at WorkPoint-produktet er indlejret i Microsoft 365 som I allerede bruger. Det tager nærmest ingen tid at lære at bruge systemet. ⏭️
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Desværre, endnu ingen data.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Vi lader kundernes feedback tale for sig selv:
- 🤳 Projektstyring hos Dansk Installations Teknik: ”Det er jo ikke nok, at det fungerer på en PC for os på kontoret. Det skal være nemt for alle at arbejde med. Simplitize introducerede os for et sagsstyringssystem baseret på WorkPoint, som gav montørerne muligheden for at arbejde i en Power App. Det passede rigtig godt til vores virksomhed og overbeviste os.”
- 📁 Sagsstyring hos INOX Stålgrossist: ”Det er super godt, at vi kan gemme alt relevant på sagen – billeder, mails, dokumenter osv. Og når vi sidder i Outlook, er WorkPoint Express en hurtig vej til at arkivere mails direkte på sagen. Desuden har vi stor gavn af opgavestyring, som gør det nemt at skubbe sagen videre til den næste i rækken.”
- 📩 HR hos Aarhus Teater: ”Vi valgte løsningen, fordi den er SharePoint online-baseret, og det er vi glade for. Det kommer os til gode, at den hele tiden opdateres og bliver mere og mere brugervenlig. Integrationen til Outlook med WorkPoint er også en kæmpe hjælp. Når en leder skal ansætte, indtaster vedkommende data som funktion, timetal osv., og så finder vi i HR den relevante kontrakt og fletter den med de informationer, lederen har lagt ind.”
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Desværre, endnu ingen data.
WorkPoint 365
Simplitize
DMS – document management system
Easyproject