Eazyproject
vs
WorkPoint 365

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
Mobilapp
Cloudbaseret
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Priser fra

89 kr./måned

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Priser fra

5 brugere...

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner i Projektstyringsværktøj

Dokumenthåndtering
Fakturaskabeloner
Kundeadgang for projektstatus
Leverandørfaktura
Materiale rapporter
Medarbejderkartotek
Resultatanalyse/ udgiftsopfølgning
Skemalægning
Support til KMA
Tidsregistrering
Tilbudsværktøj
Tjekliste til egenkontrol
Dokumenthåndtering
Fakturaskabeloner
Kundeadgang for projektstatus
Leverandørfaktura
Materiale rapporter
Medarbejderkartotek
Resultatanalyse/ udgiftsopfølgning
Skemalægning
Support til KMA
Tidsregistrering
Tilbudsværktøj
Tjekliste til egenkontrol

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?

  • Brugervenlig og hurtig registrering af tid, fravær, udlæg og kørsel – via browser eller app
  • Markedets mest intuitive og visuelle projektstyringssystem.
  • Få det fulde overblik over projekter, økonomi og ressourcer – nemt og enkelt
  • Integrationer til en lang række løn- og bogføringssystemer

Hvorfor vælge jeres system?

Vælg WorkPoint 365 hvis:

  • I ønsker at basere flere funktioner på jeres allerede eksisterende Microsoft-strategi,
  • I ser potentiale i at automatisere arbejdsgange såsom auto-oprettelse af dokumenter, mapper og opgaver.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

  • 12.000 tilfredse daglige brugere i Danmark
  • Fokus på jer: Vi tager altid udgangspunkt i jeres behov.
  • Kvalitet og tryghed: Vores erfaring er jeres garanti for kvalitet og tryghed.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Vælg Simplitize hvis I ønsker en leverandør som har:

  • leveret hundredevis af løsninger - store som små,
  • højeste WorkPoint-certificeringsgrad (Guld),
  • beskæftiget sig med Microsoft 365 og Power Platformen siden 2001.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Vi har udviklet og videreudviklet vores produkt gennem de sidste 23 år med fokus at skabe det bedst mulige, helstøbte projektstyringssystem til vores kunder. Vores mål er at gøre det let for jer at lykkes med det, I gør bedst.

Vores løsning er fleksibel, brugervenlig og skalerbar. Hvad end I ønsker en enkel løsning kun med tidsregistrering eller også gerne vil kunne planlægge ressourcer og fakturere, så tilpasser vi løsningen til jer.

Vi har ca. 280 private og offentlige kunder i Danmark, der har mellem 1-750 brugere. EazyProject er et perfekt match til alle virksomheder uanset størrelse og behov.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

WorkPoint 365 er et unikt produkt i forhold til skalerbarhed og tilpasningsgrad. Der findes meget få systemer på verdensplan, der fungerer som helhedsplatform i en organisation, hvor man fx knytter selskaber, kontrakter og projekter sammen i ét system. ⛓️

Det er desuden en stor fordel at WorkPoint-produktet er indlejret i Microsoft 365 som I allerede bruger. Det tager nærmest ingen tid at lære at bruge systemet. ⏭️

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Når vores kunder vælger EazyProject, sker det ofte ud fra et eller flere af nedenstående ønsker, som de ikke får opfyldt gennem deres nuværende løsning:

  • De har forskellige løsninger til at håndtere tidsregistrering, projektstyring og økonomi, og de savner fælles overblik, sammenhæng og gennemsigtighed.
  • De ønsker et brugervenligt, lettilgængeligt og visuelt ressourcestyringsværktøj, der gør det nemt og hurtigt at planlægge ressourcer på tværs af afdelinger og kompetencer i virksomheden.
  • De ønsker at spare tid i deres arbejdsprocesser.
  • De ønsker at kunne trække alsidige, fyldestgørende rapporter i forhold til virksomhedens økonomi, ressourcer og tidsforbrug.
  • De ønsker en standardløsning tilpasset deres behov, hvor de kun betaler for de moduler, de har brug for.
  • De projektstyrer og administrerer i Excel – og det er ikke længere godt nok.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Vi lader kundernes feedback tale for sig selv:

  • 🤳 Projektstyring hos Dansk Installations Teknik: ”Det er jo ikke nok, at det fungerer på en PC for os på kontoret. Det skal være nemt for alle at arbejde med. Simplitize introducerede os for et sagsstyringssystem baseret på WorkPoint, som gav montørerne muligheden for at arbejde i en Power App. Det passede rigtig godt til vores virksomhed og overbeviste os.”

  • 📁 Sagsstyring hos INOX Stålgrossist: ”Det er super godt, at vi kan gemme alt relevant på sagen – billeder, mails, dokumenter osv. Og når vi sidder i Outlook, er WorkPoint Express en hurtig vej til at arkivere mails direkte på sagen. Desuden har vi stor gavn af opgavestyring, som gør det nemt at skubbe sagen videre til den næste i rækken.”

  • 📩 HR hos Aarhus Teater: ”Vi valgte løsningen, fordi den er SharePoint online-baseret, og det er vi glade for. Det kommer os til gode, at den hele tiden opdateres og bliver mere og mere brugervenlig. Integrationen til Outlook med WorkPoint er også en kæmpe hjælp. Når en leder skal ansætte, indtaster vedkommende data som funktion, timetal osv., og så finder vi i HR den relevante kontrakt og fletter den med de informationer, lederen har lagt ind.”

Eazyproject

Bjorn Lunden

Læs mere om Eazyproject

WorkPoint 365

Simplitize

Læs mere om WorkPoint 365