Extend Commerce WMS
vs
Connect WMS
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Platform
Prisoplysninger
4 000 DKK...
1800 kr/b...
Produktfunktioner
Produktfunktioner
Hvorfor vælger virksomheder jer?
Hvorfor vælge jeres system?
- Extend Commerce WMS støtter et bredt spektrum af logistikindstillinger og tjenester.
- Udover bulks- og standardoperationer i lageret understøttes også håndtering af yderligere tjenester og koncepter integreret i din lagerdrift.
- Da systemet er cloud-baseret, får kunderne adgang til tjenester via almindelige håndholdte enheder uden behov for at installere eller drifte systemet lokalt.
Hvorfor vælge jeres system?
- Hurtigt at implementere
- Let at lære
- Billigt at komme i gang
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Systemet er 100% cloud-baseret og fleksibelt og kan integreres fuldt ud med et stort antal applikationer, såsom e-handelsplatforme og økonomisystemer eksempelvis e-conomic.
Dette effektiviserer og optimerer din virksomhed, da lagersaldoen altid synkroniseres mellem alle dine forskellige applikationer. Systemet er nemt at tilpasse og udvide, uanset om du håndterer dit eget lager, har konsignationslager eller benytter en tredjepartsløsning. Extend Commerce WMS støtter hele logistikprocessen.
Muligheden for at skalere op og tilpasse sig nye krav og betingelser, uanset om du har grundlæggende eller avancerede lagerbehov, gør systemet helt unikt. Hemmeligheden er en digitaliseret proces med høj effektivitet, som minimerer arbejdsbyrden i hver enkelt fase af dit daglige arbejde. En anden fordel er det ubegrænsede antal brugere, der kan arbejde i systemet, hvilket betyder, at du ikke skal bruge tid på at administrere brugerkonti.
Udvikling hver dag. Siden 1999.
I alt, hvad vi gør, er udgangspunktet, at vi ønsker at hjælpe vores kunder med at have kontrol over deres processer, skabe muligheder og kunne vokse. Siden 1999 har vi udviklet vores forretningssystem og WMS i takt med tiden og med digitalisering som drivkraft. Vores tjeneste er under konstant udvikling, og med omkring 7500 timers forbedringer af vores forretningssystem årligt har vi i dag en stabil og komplet tjeneste. Vi er i dag en veletableret aktør, og vi tør påstå, at vi er absolut førende inden for vores område.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- Erfarent team med viden inden for systemer, integrationer og logistikudvikling
- Dedikeret team, som altid besøger jer på stedet for at forstå jeres forretning og sikre den bedst mulige opstart
- Fleksibelt og kundefokuseret firma, der tilbyder flere løsninger og tjenester, som kan bidrage til din vækst
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Extend Commerce ERP og WMS henvender sig til kunder, der efterspørger kompetente systemer med fleksibilitet i, hvordan processer håndteres. Alle dele af vores applikationer er cloud-baserede, og vores kunder får løbende nye funktioner, da der konstant investeres i systemudvikling, og der frigives ny funktionalitet 10 gange om året. Vi stræber efter, at forretningssystemer ikke skal være konsultationsintensive, og vi tilbyder næsten altid faste priser, så kunden ved, hvad det koster. Vores målgruppe er kunder med en omsætning på 10-500 MDKK.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
A2B Solutions har dyb erfaring inden for lagersystemer og tilbyder løsninger, der passer både til den lille virksomhed med få brugere i lageret og til koncerner med multinationale site-udrulninger og hundredvis af brugere.
Vores lange erfaring inden for WMS og logistikudvikling samt vores kundefokus betyder, at vi forstår din forretning og dine behov og kan foreslå en løsning og konfiguration, der ikke kun fungerer for dig i dag, men som din virksomhed kan vokse i mange år fremover.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Hvordan hjælper vi vores kunder:
- Fuld kontrol over jeres produkter, selvom I har strukturartikler eller BOM-produkter.
- Integration til alle jeres kanaler.
- Mange salgskanaler og flere lagre, men stadig kontrol over disponibelt saldo i realtid.
- Effektivisering af ordrebehandling gennem en B2B-shop for at modtage ordrer fra kunder.
- Fuld kontrol over virksomheden med BI.
- Digitalt lager med fuld kontrol og effektiv plukning med indbygget transportbooking.
- Køb ind den rette mængde på det rette tidspunkt.
- EDI-forbindelse til de store aktører inden for dagligvarehandel, f.eks. ICA & Coop.
- Effektivisering af jeres ordreproces - lad jeres kunder placere ordrer i B2B-webshoppen.
- Integration til e-conomic.
- Indkøb/forsyning samt støtte for bestillingspunkter og prognoser.
- Hold styr på bedst før-datoer og batchnummer.
- Cloud-baseret WMS/lagersystem med støtte for batchnumre og bedst før-datoer.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Den lille, men hurtigt voksende e-handelsvirksomhed
Har behov for at få styr på lagersaldi og øge servicegraden og effektiviteten i den hastigt voksende kundeordre-pulje. Connect WMS er et perfekt alternativ til at digitalisere, skabe struktur og hæve serviceniveauet.
Den mellemstore medtech-virksomhed
Har behov for at overholde reguleringskrav om sporbarhed, f.eks. for batchnumre, og kan bruge Connect WMS til at sikre compliance og samtidig øge effektiviteten i den interne logistik.
Tredjepartslogistikeren
Har behov for at spore debiteringsgrundlag som lagersaldiens opbevaringstid, arbejdstid brugt i forskellige processer og udførte tillægstjenester (f.eks. ompakning af paller). Connect WMS sporer alle processer, og det er nemt at tilføje nye, selvstændige aktiviteter. Data kan vises i dashboards og eksporteres til et eksternt datalager.
Anmeldelser
Fordele
Desværre, endnu ingen data.
Anmeldelser
Ulemper
Desværre, endnu ingen data.
Extend Commerce WMS
Extend Commerce
Connect WMS
A2B Solutions