Navision Stat
vs
Extend Commerce WMS

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
Mobilapp
Cloudbaseret
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Priser fra

-

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Priser fra

4 000 DKK...

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner

API
Automatiske køb
Filtrere produkter
Forbedring af plukkeprocessen
Optimering af lagerniveauet
Prognoser
Rapporter og statistikker
Spore produkter
Stemmestyret plukning af ordrer
API
Automatiske køb
Filtrere produkter
Forbedring af plukkeprocessen
Optimering af lagerniveauet
Prognoser
Rapporter og statistikker
Spore produkter
Stemmestyret plukning af ordrer

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?

Desværre, endnu ingen data.

Hvorfor vælge jeres system?

- Extend Commerce WMS støtter et bredt spektrum af logistikindstillinger og tjenester.

- Udover bulks- og standardoperationer i lageret understøttes også håndtering af yderligere tjenester og koncepter integreret i din lagerdrift.

- Da systemet er cloud-baseret, får kunderne adgang til tjenester via almindelige håndholdte enheder uden behov for at installere eller drifte systemet lokalt.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Desværre, endnu ingen data.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Systemet er 100% cloud-baseret og fleksibelt og kan integreres fuldt ud med et stort antal applikationer, såsom e-handelsplatforme og økonomisystemer eksempelvis e-conomic.

Dette effektiviserer og optimerer din virksomhed, da lagersaldoen altid synkroniseres mellem alle dine forskellige applikationer. Systemet er nemt at tilpasse og udvide, uanset om du håndterer dit eget lager, har konsignationslager eller benytter en tredjepartsløsning. Extend Commerce WMS støtter hele logistikprocessen.

Muligheden for at skalere op og tilpasse sig nye krav og betingelser, uanset om du har grundlæggende eller avancerede lagerbehov, gør systemet helt unikt. Hemmeligheden er en digitaliseret proces med høj effektivitet, som minimerer arbejdsbyrden i hver enkelt fase af dit daglige arbejde. En anden fordel er det ubegrænsede antal brugere, der kan arbejde i systemet, hvilket betyder, at du ikke skal bruge tid på at administrere brugerkonti.

Udvikling hver dag. Siden 1999.

I alt, hvad vi gør, er udgangspunktet, at vi ønsker at hjælpe vores kunder med at have kontrol over deres processer, skabe muligheder og kunne vokse. Siden 1999 har vi udviklet vores forretningssystem og WMS i takt med tiden og med digitalisering som drivkraft. Vores tjeneste er under konstant udvikling, og med omkring 7500 timers forbedringer af vores forretningssystem årligt har vi i dag en stabil og komplet tjeneste. Vi er i dag en veletableret aktør, og vi tør påstå, at vi er absolut førende inden for vores område.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Desværre, endnu ingen data.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Extend Commerce ERP og WMS henvender sig til kunder, der efterspørger kompetente systemer med fleksibilitet i, hvordan processer håndteres. Alle dele af vores applikationer er cloud-baserede, og vores kunder får løbende nye funktioner, da der konstant investeres i systemudvikling, og der frigives ny funktionalitet 10 gange om året. Vi stræber efter, at forretningssystemer ikke skal være konsultationsintensive, og vi tilbyder næsten altid faste priser, så kunden ved, hvad det koster. Vores målgruppe er kunder med en omsætning på 10-500 MDKK.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Desværre, endnu ingen data.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Hvordan hjælper vi vores kunder:

- Fuld kontrol over jeres produkter, selvom I har strukturartikler eller BOM-produkter.

- Integration til alle jeres kanaler.

- Mange salgskanaler og flere lagre, men stadig kontrol over disponibelt saldo i realtid.

- Effektivisering af ordrebehandling gennem en B2B-shop for at modtage ordrer fra kunder.

- Fuld kontrol over virksomheden med BI.

- Digitalt lager med fuld kontrol og effektiv plukning med indbygget transportbooking.

- Køb ind den rette mængde på det rette tidspunkt.

- EDI-forbindelse til de store aktører inden for dagligvarehandel, f.eks. ICA & Coop.

- Effektivisering af jeres ordreproces - lad jeres kunder placere ordrer i B2B-webshoppen.

- Integration til e-conomic.

- Indkøb/forsyning samt støtte for bestillingspunkter og prognoser.

- Hold styr på bedst før-datoer og batchnummer.

- Cloud-baseret WMS/lagersystem med støtte for batchnumre og bedst før-datoer.

Navision Stat

mdcnordic

Læs mere om Navision Stat

Extend Commerce WMS

Extend Commerce

Læs mere om Extend Commerce WMS