Vainu
vs
Zoho CRM

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
Cloudbaseret

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner i Salgsstøttesystem

Dashboard - Lønoversigt
E-mailkampagner
Håndtering af kontakter og kundeemner
Kalenderintegration og påmindelser
Pipeline Management
Salgsprognoser
Statistik og rapporter
Udarbejdelse af dokumenter og aftaler
Dashboard - Lønoversigt
E-mailkampagner
Håndtering af kontakter og kundeemner
Kalenderintegration og påmindelser
Pipeline Management
Salgsprognoser
Statistik og rapporter
Udarbejdelse af dokumenter og aftaler

Anmeldelser

Baseret på 7 anmeldelser

Baseret på 1 anmeldelser

Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?

Anmeldelser

Fordele

Det, jeg bedst kan lide, er, at Vainu gør prospektering systematisk og nem. Den brugervenlige grænseflade og data af høj kvalitet sparer tid og forbedrer resultaterne af arbejdet.
Værktøjet er nemt at bruge, intuitivt, visuelt attraktivt, og det er svært at få en komplet oversigt over en virksomhed hurtigere andre steder. At der nu også er kontaktoplysninger på nøglepersoner i virksomhederne, er selvfølgelig en stor bonus. Vi bruger Vainu til at segmentere målgrupper og arbejde dynamisk med målgruppelister, især i vores nye kundebehandling.
Det er et rigtig godt system med mange gode muligheder for, at kunderne kan få det, de vil have. Gode tilpasningsmuligheder. Meget brugervenligt system. Som Zoho-partner via wedelroos.se hjælper jeg virksomheder med Zoho CRM og dets muligheder.

Anmeldelser

Ulemper

Nogle gange varierer datadækningen på tværs af brancher. Det har dog ikke forhindret fordelene i at blive realiseret.
Jeg kan ikke komme i tanke om noget.
Der er mange muligheder, så det kan nogle gange være svært for uerfarne brugere at forstå mulighederne.