Sammenlign Danmarks bedste abonnementsstyrings-software

Vælg det rigtige subscription management software eller værktøj til abonnementsstyring til jeres virksomhed

Moderne teknologi har åbnet en helt ny verden for abonnementer. Tidligere abonnerede vi mest på papiraviser - i dag kan vi abonnere på stort set alt. Der findes derfor et hav af abonnementsbaserede tjenester på markedet, som tilbyder alt fra kaffe over skønhedsprodukter til tv-serier og cloud-tjenester. Fx Slack, Office365, LinkedIn Premium, Spotify, Netflix for bare at nævne nogle... De kaldes også SaaS - Software as a Service og henvender sig til erhvervslivet såvel som til private.

Oftest tænker vi ikke engang på det som abonnementer. Vi indtaster stort set bare vores e-mailadresser, betaler, og så modtager vi vareen eller ydelsen uge efter uge, måned efter måned, år efter år, hvis vi ellers er tilfredse med produktet.

Som indehaver af en abonnementsbaseret tjeneste, hvor der regelmæssigt skal opkræves betaling for et produkt eller en service, er det derfor genialt ud fra et forretningsmæssigt synspunkt at investere i subscription management software, også kaldet et abonnementsstyringssystem. Blandt andet, fordi det giver mulgihed for automatisk gentagende fakturering. Dine kunder behøver ikke tænke på, om abonnementet er betalt, og du kan som leverandør regne med en stabil, løbende indkomst.

Men der er findes mange forskellige modeller, og det er vigtigt, at du finder det bedste system til din virksomhed og dit setup. Hos BusinessWith anbefaler vi, at du tager dig god tid til at kortlægge dine behov og udarbejde kravspecifikation, før du begynder at sammenligne de forskellige subscription management-systemer, som finde markedet. Hvad skal systemet kunne? Skal det håndtere SaaS-abonnementer? Henvender du dig til private eller til små eller store virksomheder?

Få hjælp fra BusinessWith, når du sammenligner subscription management software. Med vores systemguide kan du finde den abonnementsstyrings-platform, der passer dig bedst.

Det her kan I få ud af subscription management software

Test systemguiden

Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Systemguiden

Liste over 12 forskellige Subscription management software

Opdag nye kundemuligheder, og øg omsætningen fra abonnementer og betalinger ved hjælp af Chargebees abonnementsstyringsværktøj. Ved at opdage nye kunder og samtidig fastholde gamle ved hjælp af smarte og brugervenlige funktioner til prissætning, kunderelationer og markedsføring, kan organisationen vokse i et jævnt tempo, mens meget af systemet fungerer automatisk. Systemet har en række forskellige...Læs mere om Chargebee

Cloudmore er et multifunktionelt værktøj, der kan styre indkøb, salg og kunderelationer for at opnå den bedst mulige lønsomhed og skabe forståelse for organisationens drift. Systemet fungerer som en god platform for sælgere til at sælge og administrere kunder gnidningsløst og nemt, men kan også uden problemer bruges af købere. Samtidig medfølger smarte og automatiske funktioner, der reducerer manu...Læs mere om Cloudmore

Med E-komplet får du en simpel og overskuelig løsning til at håndtere din virksomheds regnskab. Du kan nemt oprette fakturaer, registrere indtægter og udgifter, holde styr på moms og meget mere. Og med den automatiserede bogføring og integrerede bankafstemning sparer du både tid og penge.Læs mere om E-komplet

Hos Iteras finder i som virksomhed en Abonnementsstyring software der er designet til at hjælpe jer med at håndtere abonnementsbaseret forretningsmodeller. Platformen giver jer som virksomhederne mulighed for at oprette og administrere abonnement planer, automatisere fakturering og betalinger, og give jeres kunder mulighed for at administrere deres abonnementer og betalinger online. Gennem dette o...Læs mere om Iteras

Minna technologies' abonnementsstyringssystem er en cloud-baseret løsning, der nemt kan forbindes med andre systemer ved hjælp af API'er for at skabe en kraftfuld løsning. Tillad abonnenterne at administrere deres abonnement og give dem mulighed for nemt at foretage ændringer i abonnementet, hvilket giver en masse frihed til kunden. Ved opsigelse kan der også automatisk sendes et tilbud om at fast...Læs mere om Minna technologies

Med Odoo får du en moderne digital software, der giver dig mulighed for at integrere alle data i ét system. Odoo kan tilpasses med stort set alle apps, og det er deres speciale. Et af systemets mange features er Odoo Expenses der tilbyder grundig udgiftshåndtering, og fungere godt for virksomheder der skal håndtere rejseudgifter. Læs mere om Odoo

Som en del af Oracle CX Sales, kan i som virksomhed få adgang til Oracle Subscription Management. Dette er en cloud-baseret platform der tilbyder avanceret abonnementsstyring. Blandt de mange funktioner finder i værktøj der kan hjælpe med fakturering og betaling, abonnementsændringer og -opsigelse, rapportering og analytics, og meget mere. Platformen kan rumme store mængder data og abonnementer, o...Læs mere om Oracle CX Sales

Et værktøj til abonnementsstyring, der reducerer risikoen for mistede kunder, optimerer rekrutteringen af ​​nye kunder og genvinder rentabiliteten i tilfælde af risici for større tab. Ved hjælp af automatiske og smarte funktioner til betalinger, rykkere og forsendelser samt forslag til prisjusteringer kan systemet spare brugeren for en masse tid og samtidig maksimere indtægten for organisationen. ...Læs mere om Recurly

Tilpas tilbud til kundernes behov og øg salget i virksomheden med Salesforce CPQ-værktøjer. Når en aftale er på plads, kan der skabes et kontinuerligt flow ved hjælp af automatiserede fakturaer og ordrer, hvilket minimerer manuelt arbejde på arbejdspladsen. Løsningen er tilpasset brug for omnichannels og kan dermed bruges på flere forskellige områder til salg og giver sælger vejledning ved hjælp a...Læs mere om Salesforce CPQ och fakturering

Upodi er en cloud-baseret abonnementsstyringsplatform, hvor i som virksomhed kan administrere jeres abonnementsforretning. Gennem platformen kan i administrer abonnementer, prissætning, fakturering samt betaling for jeres tjenester eller produkter. Yderligere indeholder platformen også en kundeportal, der gør at i som virksomhed kan skabe en god kundeoplevelse og yde den bedste service. Foruden de...Læs mere om Upodi

Unik og kraftfuld løsning, der hjælper dig med at automatisere din markedsføring, træffe bedre beslutninger med klare data og forbedre den samlede kundeoplevelseLæs mere om Zoho

Opbyg langsigtede relationer med abonnerende kunder ved hjælp af automatiserede funktioner, der bidrager til en stabil indtægtsstrøm for din organisation. Denne webbaserede løsning til abonnementsstyring kan håndtere forskellige typer af forretningsmodeller, da den kan tilpasses eksisterende behov og er dermed et godt valg for en bruger, der søger fleksibilitet. Dette gør det også muligt for forsy...Læs mere om Zuora

Lynguide

Det her kan I få ud af subscription management software

Du kan kræve rigtig meget af subscription management software, men ikke alt. BusinessWith viser noget af det, et subscription management software typisk kan understøtte.

  1. Overvågning af kunder. Med et system til abonnementsstyring kan I overvåge kundeadfærd og få kontaktoplysninger til opfølgning.
  2. Support i forbindelse med betalinger og opsigelser. Den manuelle håndtering af udeblevne betalinger og kontakten med kunder, der opsiger deres abonnementer, er væk. Di subscription management software tager sig af det hele.
  3. Automatisk håndtering af fakturaer. Slip alt, hvad der hedder fakturering – systemet løser det gnidningsløst og fanger også, når betalinger ikke går igennem, som de skal. Ofte sender din subscription management software information ud til kunderne om, at betalingen er stoppet, og den manuelle kundekontakt er derfor minimal.
  4. Kundekontakt under prøveperioder. Potentielle nye kunder lader sig ofte lokke af favorable tilbud med lavere priser i en prøveperiode. Systemet klarer også kontakten til disse kunder og tilbyder dem en passende abonnements-løsning efter prøveperiodens ophør.
  5. Kundelogin. Kunderne kan ofte logge ind på deres egne kundesider og administrere deres abonnementer og forskellige indstillinger.
  6. Statistik. Hvis du driver en virksomhed, elsker du sikkert statistik, der fortæller noget om din virksomhed. Hvis ikke, er der en god chance for, at du lærer at kunne lide tal og kurver med subscription management software, der viser det på en brugervenlig måde. For hvem vil ikke gerne lære mere om sin virksomhed og fordybe sig i tal, der forbedrer forretningsprocesser?

Husk, at listen kun inkluderer noget af det, der normalt tilbydes af subscription management software, og at ikke alle systemer inkluderer alle komponenterne. BusinessWith hjælper dig med at vælge det rigtige værktøj til abonnementsstyring. Gå i gang med at sammenligne nu!

Beskrivelse af produktets egenskaber

Analyseværktøjer

Systemet tilbyder funktioner til at analysere de indsamlede data og dermed identificere potentielle forbedringsmuligheder eller styrker.

API

API'er bruges som en fælles grænseflade til at forbinde systemer og give dem mulighed for at arbejde sammen for at skabe en effektiv strøm af data og oplysninger.

Automatiske udsendelser via e-mail

Med denne funktion kan du bl.a. minde kunderne om betalinger, reklamere for kampagner og rabatter og rekruttere nye kunder.

Fakturering og betaling

Foretag betalinger eller fakturaer direkte i abonnements administrationssystemet, og øg muligheden for problemfri abonnementsbetalinger.

Forskellige betalingsmuligheder

Tilbyd forskellige betalingsmuligheder, f.eks. mobilbetaling, hvilket betyder større chance for at få en afsluttet handel med kunden.

Forskellige valutaer

Håndtering af forskellige typer valutaer i systemet, hvilket gør det muligt at foretage internationale betalinger og åbner nye muligheder.

Prisjustering

Gør det muligt at justere prisen efter behov og markedssituationen, hvilket kan gavne virksomhedens indtjening.

Selvbetjening

Giv abonnenterne mulighed for at administrere deres abonnement nemt og overskueligt, og giv dem mulighed for at få adgang til helpdesk-tjenester i tilfælde af problemer.

Styring af afgang

Opnå fuld kontrol over dine kundetab og styr situationen ved at udnytte de forbedringsmuligheder, som systemet tilbyder, og derved øge rentabiliteten i din virksomhed.