Få anbefalet det rette Supply chain management-system til din virksomhed

Systemguiden anvender algoritmer og data til at vejlede dig i din søgning efter det rette system og anbefaler herudfra de systemløsninger, som bedst matcher dine behov, krav og forudsætninger.

Gør som over 17 000 Nordiske virksomheder – lad data og algoritmer guide dig gennem systemjunglen!

Guiden til det rigtige system

Hvor mange medarbejdere har du i din virksomhed?

7-10

spørgsmål

------

3 - 5

minutter

------

3

anbefalinger

Hvad synes andre om systemguide?

"En virkelig god og givende service. Mange tak for de gode anbefalinger i forhold til leverandører - som endte med et godt køb!"

Michael Kärrberg | BusinessWith

Michael Kärrberg

International salgschef @ Benify

"Vi skulle have testet systemguiden for over tre måneder siden, det ville have sparet os for en masse tid. En god og kvalitativ systemvejledning."

Eva Malmberg | BusinessWith

Eva Malmberg

Koncern af HR direktør

"Systemguiden har i høj grad lettet vores søgning efter et nyt CRM. Rigtig gode møder med leverandører, som straks forstod, hvad vi var ude efter."

Andreas Rudholm | BusinessWith

Andreas Rudholm

Iværksætter

Hvordan tænker man på supply chain management systemer?

Supply chain management omfatter alle processer, der har med lager og håndtering at gøre – alt fra økonomi, data og indhold til alt relateret til selve produktet. SCM, som systemet også forkortes, handler om at få processer omkring indkøb og levering styret så effektivt som muligt. Her betyder det, at du vil optimere lagerstatus og spare både tid og omkostninger omkring logistik. Det sker selvfølgelig ikke af sig selv – men for at hjælpe dig har du brug for et system, der kan hjælpe dig. Den nemmeste måde er at få hjælp fra os hos BusinessWith. Hos os finder du omkring tyve forskellige systemer indenfor supply chain management. Sammenlign og find det bedste system allerede i dag.

Hvordan skal jeg vælge et supply chain management system?

Begrebet supply chain management er stort, da det dækker alle dele af din logistik i virksomheden eller organisationen. De webbaserede systemer er meget populære i dag, da de kan tilgås, uanset hvor du er. Ikke at skulle stole på egne servere, men at placere alt i skyen, er for mange en sikker måde at vide, at de kan få adgang til informationerne uanset enhed og uanset hvor du befinder dig. Hvilken type virksomhed er du? Planlægger du at skalere op? Eller er du allerede en af ​​giganterne i din branche? Vælg et jakkesæt efter kropsstørrelse - i BusinessWiths sammenligningsservice kan du nemt se, hvilke forsyningskædestyringssystemer der passer til små virksomheder eller hvilke der passer til store virksomheder. Nogle systemer er mere velegnede til visse brancher, mens der er systemer, der kan anvendes uanset forretning. Med vores filterfunktion kan du filtrere på de funktioner og egenskaber, der er vigtige for dig. Alt for at du kan finde det bedste system. Prøv at sammenligne – og glæd dig til endelig at få det rigtige system på plads.

Trender inom supply chain management

Som du sikkert allerede er klar over, betød corona-pandemien, at mange logistikvirksomheder måtte se deres drift efter i sømmene. Alt fra øgede omkostninger til leverancer, der ikke kom til tiden, viste svagheder i hele forsyningskæden. Hvordan fremtiden vil se ud er svært at vide, men vi ser stadig, hvordan udfordringer præger verdens logistiske strømme – med alt fra krige til katastrofer og fortsatte leveringsproblemer. Vi ved dog, at bæredygtighed er et modeord i tiden, og at mange kæmper med at gøre leveringer mere sikre.

Er du nysgerrig efter, hvad nutidens supply chain management system kan gøre for dig? Hvorfor ikke begynde at sammenligne med BusinessWith? Vi giver dig udtalelser og anmeldelser fra andre kunder, og tøv heller ikke med at turde spørge den respektive leverandør, hvordan de ser på logistiske udfordringer – og muligheder i fremtiden. Vejen til det rigtige system går via BusinessWith.