Beskrivelse af Admind®
Hvis I leder efter et dansk udviklet ERP system, så er Admind Office måske lige det I leder efter! ERP-systemet tilbyder en række robuste funktioner, der gør økonomistyring mere struktureret og overskuelig. Fra økonomi og regnskab til rapportering og analyse, giver Admind Office dig den nødvendige indsigt til at træffe velinformerede beslutninger. Med fokus på brugervenlighed og realtidsdata gør platformen det nemt for dig at holde fingeren på pulsen og tage handling. Løsningen er nem at implementere og bruge, hvilket betyder, at du kan komme i gang uden besvær.
Hvem er Admind® egnet til?
Uanset om du er en voksende SMV eller en freelancer, tilbyder Admind Office de nødvendige værktøjer til at styre og optimere dine økonomiske processer med lethed. Admind Office er velegnet til virksomheder i alle brancher, der ønsker at styrke deres økonomistyring.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
DA
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Admind® vises i følgende kategorier
Admind® produktfunktioner
ERP-system
Arbejdsgang
Budgetværktøj
CRM
Etableringsregister
Faktura
Forvaltning af ordrer
Indkøb
Indkøb
Instrumentbræt
Lager og logistik
Produktion
Projektstyring
Rapporter
Realtidsdata
Regnskab
Økonomi
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.