Alternativ

Beskrivelse af ADMIND OFFICE

Hos Admind Office finder du et indbygget Finans modul, der hjælper jer med at forbedre jeres daglige operationer og øge produktiviteten. Med en intuitiv og brugervenlig grænseflade kan du nemt administrere og dele dokumenter, planlægge møder og opgaver, og kommunikere med dine kolleger på tværs af hele organisationen - uanset hvor du befinder dig. systemet kan bl.a. håndtere momsafregning, afstemnings af bankkontier og fast fraktureing.

Hvem er ADMIND OFFICE egnet til?

Admind Office er en sikker, pålidelig og omkostningseffektiv løsning, der er designet til at imødekomme behovene hos både små og store virksomheder. Systemet indeholder også moduler som salg, indkøb og varelager - hvilket gør systemet godt egnet til virksomheder inden for salg forskellige brancher, herunder marketing, konsulentarbejde, design, arkitektur og andre kreative erhverv.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

11-500

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

DA

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

DK

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Kender
du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Arbejder du
for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

ADMIND OFFICE vises i følgende kategorier

ADMIND OFFICE produktfunktioner

Økonomisystem

Analyseværktøjer

Automatisk bogføring

Automatiske betalinger

Bogføring

Budgettering

Elektronisk fakturaforvaltning

Fakturering

Kan integreres

Rapporter

Passer dette
system til mig?

Gør som 12000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Mest almindelige sammenligninger i Økonomisystem

NetsuiteADMIND OFFICE
Visma Control EdgeADMIND OFFICE
BokioADMIND OFFICE
UnicontaADMIND OFFICE