HjemSystemguidenOm osFor leverandører
ADMIND OFFICE-logo

ADMIND OFFICE

ADMIND

i
Karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Danske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af ADMIND OFFICE

Hos Admind Office finder du et indbygget Finans modul, der hjælper jer med at forbedre jeres daglige operationer og øge produktiviteten. Med en intuitiv og brugervenlig grænseflade kan du nemt administrere og dele dokumenter, planlægge møder og opgaver, og kommunikere med dine kolleger på tværs af hele organisationen - uanset hvor du befinder dig. systemet kan bl.a. håndtere momsafregning, afstemnings af bankkontier og fast fraktureing.

Hvem er ADMIND OFFICE egnet til?

Admind Office er en sikker, pålidelig og omkostningseffektiv løsning, der er designet til at imødekomme behovene hos både små og store virksomheder. Systemet indeholder også moduler som salg, indkøb og varelager - hvilket gør systemet godt egnet til virksomheder inden for salg forskellige brancher, herunder marketing, konsulentarbejde, design, arkitektur og andre kreative erhverv.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
DA

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

ADMIND OFFICE vises i følgende kategorier

ADMIND OFFICE produktfunktioner

Økonomisystem

Analyseværktøjer

Ingår

Automatisk bogføring

Ingår

Automatiske betalinger

Ingår

Bogføring

Ingår

Budgettering

Ingår

Elektronisk fakturaforvaltning

Ingår

Fakturering

Ingår

Kan integreres

Ingår

Rapporter

Ingår

Mest almindelige sammenligninger i Økonomisystem