Alternativ

Beskrivelse af Blue Ridge

Blue Ridges cloud-baserede platform giver et holistisk overblik over lagerstyring og lagerforsyning, der bidrager til øget præcision i prognoser og væsentlig forbedring af bundlinjen. Platformen består af fire integrerede produktmoduler, nemlig efterspørgsel, strategi, indkøb og kapacitet. Blandt Blue Ridges muligheder er intelligent behovsplanlægning, forretningsplanlægning, lageroptimering og scenarieanalyse samt kapacitetsbegrænsninger og materialetilgængelighed.

Hvem er Blue Ridge egnet til?

Anvendes af norske og udenlandske virksomheder af forskellig størrelse. Henvender sig hovedsageligt til produktionsvirksomheder og detailhandlere.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

11-500+

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

SV

NO

DA

EN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

Global

SE

DK

NO

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Kender
du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Arbejder du
for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Blue Ridge vises i følgende kategorier

Blue Ridge produktfunktioner

Supply chain management-system

Analyseværktøjer

Forvaltning af ordrer

Lagerstyring

Planlægningsværktøj

Produktberegninger

Prognoser

Sporing af produkter

Passer dette
system til mig?

Gør som 12000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Mest almindelige sammenligninger i Supply chain management-system

AGRBlue Ridge
Anaplan Supply ChainBlue Ridge
Apport WMSBlue Ridge
IBM supply chainBlue Ridge