Alternativ

Beskrivelse af CUSTOMER EXPERIENCE

Ennova's Customer Experience Platform er en omfattende løsning designet til at måle og forbedre kunderelationer. Med Ennova kan virksomheder nemt indsamle, analysere og handle på kundefeedback gennem hele kunderejsen. Platformen tilbyder funktioner som tilpassede spørgeskemaer, realtidsrapportering, avanceret dataanalyse og færdige skabeloner, der hurtigt og nemt kan sendes ud. Ennova's kunderelationsmåling giver dybdegående indsigt i kundernes oplevelser og tilfredshed, hvilket hjælper virksomheder med at forstå deres kunder bedre og træffe informerede beslutninger.

Hvem er CUSTOMER EXPERIENCE egnet til?

Kendt for sin brugervenlighed og fleksibilitet er Ennova det ideelle valg for både små og store virksomheder, der ønsker at optimere deres kundetilfredshed og skabe stærkere kunderelationer

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

11-500+

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

SV

DA

NO

FI

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

SE

DK

NO

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Kender
du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Arbejder du
for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

CUSTOMER EXPERIENCE vises i følgende kategorier

CUSTOMER EXPERIENCE produktfunktioner

Kundeundersøgelser værktøj

Automatiske påmindelser

Fleksibelt design

Flere distributionskanaler

Flersprogede undersøgelser

Netto promotor score

Rapporter og analyser

Passer dette
system til mig?

Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Mest almindelige sammenligninger i Kundeundersøgelser værktøj

QuestbackCUSTOMER EXPERIENCE
SurveymonkeyCUSTOMER EXPERIENCE
OnlineUndersøgelseCUSTOMER EXPERIENCE
plan2learnCUSTOMER EXPERIENCE