Beskrivelse af Digital KLS
Med Digital-KLS online værktøj sikre du dig at din virksomheds dokumentation er opdateret og organiseret. værktøjet tilbyder en komplet løsning der løbende kan opdateres og kvalitetssikre jeres arbejde og produkter. Kvalitetsledelsessystem sikre både at der er fokus på afvigelseshåndtering og forbedringsstyring i din virksomhed.
Hvem er Digital KLS egnet til?
Digital KLS henvender sig mest af alt til SMV'er der gerne vil sikre sig at de har deres dokumentation i orden. Her er der specielt fokus på virksomheder der opperere inde for brancher som erhvev og byggeri, med specifikke kontrolinstanser til disse brancher.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
DA
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Digital KLS vises i følgende kategorier
Digital KLS produktfunktioner
Afvigelseshåndtering
GPS
Meddelelser
Sagsbeskrivelse
Sagsstatus
Skabeloner
Støtte til billeder
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.