DMS – document management system
Easyproject
Beskrivelse af DMS – document management system
Easy Projects platform er en intuitiv projektstyring software der også inkluderer en DMS-software. Dette modul hjælper virksomheder med at organisere og håndtere deres dokumenter effektivt. Gennem platformen kan I gemme, organisere og dele dokumenter på en central server, hvilket eliminerer problemer som filer der bliver væk, arbejde i forkerte versioner og manglende overblik over dokumentstrømmen. Yderligere kan platformen også integreres med andre værktøjer og systemer, hvilket muliggør en mere sømløs arbejdsproces og tilpasning til jeres behov.
Hvem er DMS – document management system egnet til?
Platformen er et super godt valg hos virksomheder der er af mindre størrelse eller hører ind under SMV segmentet. Dette skyldes blandt andet deres konkurrencedygtige priser og at platformen er nemt skalerbar og derfor velegnet til virksomheder der har brug for plads til at vokse.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
DMS – document management system vises i følgende kategorier
DMS – document management system produktfunktioner
Dokumenthåndteringssystem
Dokumentskabeloner
e-signering
Kan integreres
Meddelelser
Sporbare ændringer
Versionshåndtering
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.