Beskrivelse af droppa
Brug Dropa som din foretrukne klageplatform og giv dine kunder mulighed for at benytte Dropas hjemmeside til reklamationer og returnering af produkter. Deres system er skræddersyet til at mindske belastningen på kundeservice samtidig med, at det giver adgang til statistikker om reklamationer, hvilket bidrager til organisationens udvikling. Drop inkluderer desuden et netværk af returneringssteder, der er nemt tilgængelige, så kunden kan aflevere deres pakke til reklamation uden besværet med at pakke den igen.
Hvem er droppa egnet til?
En klageløsning, der primært er udviklet til detailvirksomheder af forskellig størrelse, der ønsker at erhverve sig et stort netværk af retursteder og muligheder for kunder.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
SE
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
droppa vises i følgende kategorier
droppa produktfunktioner
Klagehåndteringssystem
API
Digitale skabeloner
Fordeling af ansvarsområder
Opfølgning i realtid
Rapporter og statistikker
Udløsere
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.