Alternativ

Beskrivelse af droppa

Brug Dropa som din foretrukne klageplatform og giv dine kunder mulighed for at benytte Dropas hjemmeside til reklamationer og returnering af produkter. Deres system er skræddersyet til at mindske belastningen på kundeservice samtidig med, at det giver adgang til statistikker om reklamationer, hvilket bidrager til organisationens udvikling. Drop inkluderer desuden et netværk af returneringssteder, der er nemt tilgængelige, så kunden kan aflevere deres pakke til reklamation uden besværet med at pakke den igen.

Hvem er droppa egnet til?

En klageløsning, der primært er udviklet til detailvirksomheder af forskellig størrelse, der ønsker at erhverve sig et stort netværk af retursteder og muligheder for kunder.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

1-500+

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

EN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

SE

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Kender
du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Arbejder du
for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

droppa vises i følgende kategorier

droppa produktfunktioner

Klagehåndteringssystem

API

Digitale skabeloner

Fordeling af ansvarsområder

Opfølgning i realtid

Rapporter og statistikker

Udløsere

Passer dette
system til mig?

Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Mest almindelige sammenligninger i Klagehåndteringssystem

CANEA Workflowdroppa
LiveAgentdroppa
Claimlanedroppa
KEYnet ärendehanteringdroppa