

Eazyproject
Bjorn Lunden
Beskrivelse af Eazyproject
EazyProject er et brugervenligt, intuitivt og helhedsorienteret projektstyringsværktøj, der kan anvendes på tværs af brancher og virksomhedstyper.
Uanset om I blot ønsker at tidsregistrere, eller om I også mangler et system til fakturering og/eller ressourceplanlægning – så kan systemet tilpasses jer og jeres behov.
Vores mål er at levere et system, der gør livet lettere for brugerne og skaber signifikant værdi for virksomheden.
- For tidsregistranten, der bare skal registrere tid, fravær og måske kørsel og udlæg.
- For projektlederen, der skal sikre, at projekterne kører snorlige – på tid, ressourcer og økonomisk.
- Og for de økonomiansvarlige og virksomhedsledere, der skal fakturere, integrere til bogføringen og trække rapporter i alle afskygninger omkring økonomiske nøgletal og rentabilitet.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-100
Mobilapp
Er der en app til systemet?
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Uddannelse
Hvordan kan I uddanne kunden?
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Pris fra
Listepris fra leverandøren
89 kr./måned
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
DA
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK
Hvorfor skal man vælge Bjorn Lunden?
Hvorfor vælge jeres system?
- Brugervenlig og hurtig registrering af tid, fravær, udlæg og kørsel – via browser eller app
- Markedets mest intuitive og visuelle projektstyringssystem.
- Få det fulde overblik over projekter, økonomi og ressourcer – nemt og enkelt
- Integrationer til en lang række løn- og bogføringssystemer
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- 12.000 tilfredse daglige brugere i Danmark
- Fokus på jer: Vi tager altid udgangspunkt i jeres behov.
- Kvalitet og tryghed: Vores erfaring er jeres garanti for kvalitet og tryghed.
Hvordan positionerer I jer på det danske marked?
Vi har udviklet og videreudviklet vores produkt gennem de sidste 23 år med fokus at skabe det bedst mulige, helstøbte projektstyringssystem til vores kunder. Vores mål er at gøre det let for jer at lykkes med det, I gør bedst.
Vores løsning er fleksibel, brugervenlig og skalerbar. Hvad end I ønsker en enkel løsning kun med tidsregistrering eller også gerne vil kunne planlægge ressourcer og fakturere, så tilpasser vi løsningen til jer.
Vi har ca. 280 private og offentlige kunder i Danmark, der har mellem 1-750 brugere. EazyProject er et perfekt match til alle virksomheder uanset størrelse og behov.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Når vores kunder vælger EazyProject, sker det ofte ud fra et eller flere af nedenstående ønsker, som de ikke får opfyldt gennem deres nuværende løsning:
- De har forskellige løsninger til at håndtere tidsregistrering, projektstyring og økonomi, og de savner fælles overblik, sammenhæng og gennemsigtighed.
- De ønsker et brugervenligt, lettilgængeligt og visuelt ressourcestyringsværktøj, der gør det nemt og hurtigt at planlægge ressourcer på tværs af afdelinger og kompetencer i virksomheden.
- De ønsker at spare tid i deres arbejdsprocesser.
- De ønsker at kunne trække alsidige, fyldestgørende rapporter i forhold til virksomhedens økonomi, ressourcer og tidsforbrug.
- De ønsker en standardløsning tilpasset deres behov, hvor de kun betaler for de moduler, de har brug for.
- De projektstyrer og administrerer i Excel – og det er ikke længere godt nok.
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Eazyproject vises i følgende kategorier
Eazyproject produktfunktioner
Tidsregistreringssystem
Analyseværktøjer til optimering
App
Fakturering
Fraværs- og flekstidsregistrering
Håndterer flere overenskomster
Integration med forskellige lønsystemer
Kørselsjournal
Modul i virksomhedssystem
Ordrer
Projektregnskab og rapportering
Push meddelelser
Rapportering
Rejser og udlæg
Projektledelsessystem
Analyse og rapporter
API
Færdiglavede skabeloner
Gantt-diagram
Integrationsmoduler
Kanban
Kontrol af adgang
Meddelelser
Milepæle
Prioriteringsordning
Tidslogbog
Tildele opgaver
Ubegrænsede projekter
Tidsrapportering app
Arbejdstidsplaner
Fakturering
Fravær og flex-registrering
Integration med forskellige lønsystemer
Kørselsjournal
Løngrundlag
Projektrapportering
Statistik og rapporter
Projektstyringsværktøj
Dokumenthåndtering
Fakturaskabeloner
Leverandørfaktura
Resultatanalyse/ udgiftsopfølgning
Skemalægning
Tidsregistrering
Tjekliste til egenkontrol
Passer dette
system til mig?
Gør som 17000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Om Bjorn Lunden

Vores virksomhed blev grundlagt i 2002 med en klar vision om, at webbaseret forretningssoftware var fremtiden. Siden 2024 har vi været en del af den internationale softwarekoncern Bjorn Lunden.
Med næsten 12.000 daglige brugere i Danmark og mere end 300.000 brugere internationalt er Bjorn Lunden et stærkt og anerkendt softwarehus, der udvikler og sælger professionelle online løsninger til små og mellemstore virksomheder.
Vi lytter til markedet, og med vores mange års viden og erfaring skaber vi de ideelle softwareløsninger til din virksomhed. Med vores værktøjer automatiserer du processer, så du kan fokusere på det, der virkelig er vigtigt.