Beskrivelse af eCom-lagerdrift
Smartpack tilbyder en moderne og cloud-baseret løsning til at hjælpe med jeres lagerstyring. Gennem dette system kan I enkelt og nemt styre jeres lagerbeholdning og optimere jeres arbejdsgange. Systemet tilbyder blandt andet funktioner som automatiske køb, optimering af lagerniveauet, filtrering af produkter, sporbarhed af produkter og stemmestyret plukning af ordrer. Med Smartpack får virksomhederne en enkel og brugervenlig platform, der giver dem mulighed for at overvåge deres lagerbeholdning i realtid og reducere risikoen for fejl og tab af varer. Dette betyder at i som virksomhed let kan holde styr på jeres ressourcer og sikre jer at i som virksomhed kan vækste.
Hvem er eCom-lagerdrift egnet til?
Systemet her er designet til at hjælpe små og mellemstore virksomheder med at holde styr på deres lagerbeholdning, samt optimere arbejdsprocesserne omkring dette. Systemet er fleksibelt og derfor en ideel løsning for virksomheder som ønsker at vokse med deres løsning.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
DA
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
eCom-lagerdrift vises i følgende kategorier
eCom-lagerdrift produktfunktioner
Lagerstyringssystem
API
Automatiske køb
Filtrere produkter
Optimering af lagerniveauet
Rapporter og statistikker
Spore produkter
Stemmestyret plukning af ordrer
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.