Beskrivelse af eventbuizz
Her finder I som virksomhed en avanceret softwareplatform, der er designet til at afholde virtuelle og hybride møder. Gennem platformen kan i hoste interaktive møder gennem live-chat, spørgsmål og svar-sessioner samt deltagerafstemninger. Eventbuizz gør også tilmeldingsprocessen let og giver deltagerne adgang til møder via en brugervenlig platform. Dette reducerer tekniske forhindringer og sikrer en gnidningsfri start. I kan selvfølgelig også tilpasse mødeplatformen med brandingelementer, hvilket sikrer en konsistent visuel identitet for virksomheder og organisationer.
Hvem er eventbuizz egnet til?
Eventbuizz's virtuelle og hybride mødesystem er velegnet til virksomheder og organisationer, der ønsker at optimere mødeoplevelsen, uanset hvor deltagerne befinder sig. Med fokus på interaktivitet, naturlige møder og tilpasning tilbyder Eventbuizz en omfattende løsning til moderne mødebehov.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
SV
DA
NO
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global
DK
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
eventbuizz vises i følgende kategorier
eventbuizz produktfunktioner
Eventsystem
Administration af kundeemner og kunder
betalinger
Billetstyring
Event hjemmeside
Interaktioner
Inviterer og registrerer
Statistik og analyseværktøj
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.