Test systemguiden
Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Beskrivelse af Evida
Kontraktstyringsplatform her er dansk drevet og cloud-baseret, hvilket gør det let for jer som virksomhed at tilgå jeres dokumenter, kontrakter og aftaler fra forskellige lokationer. Platformen er designet til at hjælpe organisationer med at administrere og styre deres kontrakter mere effektivt. Systemet rummer flere funktioner, herunder muligheden for at oprette og gemme kontrakter, følge kontraktens livscyklus og vigtige datoer, oprette og sende automatiske påmindelser, bruge skabeloner til kontraktudarbejdelse, underskrive kontrakter elektronisk, og søge efter kontrakter og metadata. Gennem Ediva kan i som virksomhed også benytte jer af juridisk rådgivning i forbindelse med kontraktudarbejdelse og administration.
Hvem er Evida egnet til?
Her finder i som virksomhed et system der er godt egnet både til den offentlige og private sektor. Dette betyder selvfølgelig at der også er sat stor fokus på at overholde diverse GDPR-regler, samt skabe en genneskuelig proces. Platformen har kunder indenfor forskellige brancher som finans, produktion og industri samt NGO’er. Virksomheden er især populær blandt små og mellemstore virksomheder, der ønsker at opnå mere effektiv kontraktstyring.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?Mobilapp
Er der en app til systemet?Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?Sprog
På hvilke sprog findes systemet?Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?Arbejder du for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer informationKender du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!