Extend Commerce ERP logo

Extend Commerce ERP

Extend Commerce

Alternativ

Beskrivelse af Extend Commerce ERP

Extend Commerce ERP hjælper virksomheder inden for handel og trading, både mærker, grossister og butikker. Nedenfor er eksempler på vigtige funktioner for vores kunder.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

1-500

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Uddannelse

Hvordan kan I uddanne kunden?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

SV

DA

EN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

Global

SE

DK

NO

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Systemer fra samme leverandør

Hvilke andre systemer tilbyder leverandøren?

Hvorfor skal man vælge Extend Commerce?

Hvorfor vælge jeres system?

Alle de funktioner, du forventer af et moderne ERP (ordreflow, lagerstyring, indkøb og økonomi) med fokus på vertikaler - FMCG, lægemidler, handel/grossist samt salg og service af fritidsmaskiner!

  • En robust og gennemtestet integration til e-conomic.
  • Fuld compliance med den nye bogføringslov.
  • Fuld kontrol over produkter, også strukturartikler eller BOM-produkter.
  • Integration til alle kanaler såsom markedspladser, webshops, fysiske butikker.
  • B2B-webshop, der er bygget direkte mod forretningssystemet, så al forretningslogik håndteres ét sted.
  • Mange salgskanaler driver flere lagre, egne og/eller tredjeparts lagre.
  • Mobilapp til digitale arbejdsordrer for at lette mekanikernes arbejde i marken og i værkstedet.
  • Støtte til service og vinteropbevaring.
  • Fuld kontrol over din virksomhed med BI, opfølgning på salg mv. pr. produkt og egenskaber.
  • Helt integreret med vores digitale lagersystem/WMS med fuld kontrol og effektiv plukning med indbygget transportbooking.
  • Optimer lagerbeholdninger og få kontrol over, hvornår du skal købe ind med prognoser og bestillingspunkter.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Saml lager, salgskanaler og flow i samme system.

Extend Commerce er et cloudbaseret forretningssystem, der giver dig kontrol over dine salgskanaler, lager og forretninger – og skaber muligheder for vækst. Med systemet kan du følge, hvordan ordrer, varer og indkøb behandles i din virksomhed, og reducere administration og manuel håndtering.

Vi er bygget til integration

At bygge sit forretningssystem skal være nemt – og omkostningseffektivt! For at optimere dit forretningssystem har vi skabt en række standardforbindelser og har åbne grænseflader/API, som andre systemer kan integrere imod. Vi samarbejder med flere førende virksomheder, systemer og platforme, og vi guider dig gerne til en god kombination. Nedenfor ser du et udvalg af virksomheder, som vi har standardintegrationer til.

Kassasystem

  • Shopbox POS Crona POS

Ekonomi

  • Visma e-conomic (DK)
  • Visma eAccounting (NO)
  • Fortnox (SE)
  • Visma eEkonomi (SE)
  • PS Finance

Webbshop

  • Askås
  • Hesehus
  • Magento
  • Norce
  • Shopify
  • Wikinggruppen
  • WooCommerce

Hvordan positionerer I jer på det danske marked?

Daglig udvikling. Siden 1999.

Alt, hvad vi gør, er baseret på, at vi ønsker at hjælpe vores kunder med at opnå kontrol over deres processer, skabe muligheder og vokse. Siden 1999 har vi udviklet vores forretningssystem og WMS i takt med tiden og med digitalisering som drivkraft. Vores service er løbende under udvikling, og med omkring 7.500 timers forbedring af vores forretningssystem årligt tilbyder vi en stabil og komplet service. Vi er i dag en etableret aktør på markedet, og vi tør godt sige, at vi er absolut førende inden for vores område.

Forretningssystemer behøver ikke være konsulentintensive – eller tage lang tid

Hos Extend Commerce ønsker vi at gøre det enkelt, omkostningseffektivt og hurtigt at skifte forretningssystem. Derfor arbejder vi på en anden måde sammenlignet med mange andre. Vi ejer systemet selv, og vi investerer meget i at udvikle applikationerne kontinuerligt. Vi frigiver ti versioner om året, hvilket betyder, at systemet hele tiden udvikles. Det garanterer, at vores kunder kan have et mindst lige så relevant system om ti år som i dag. Det er enkelt at komme i gang med Extend Commerce, og der er heller ingen overraskelser i form af dyre opdateringer eller konsulentprojekter.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Vordan hjælper vi vores kunder?

  • Fuld kontrol over jeres produkter, også hvis I har strukturartikler eller BOM-produkter.
  • Integration til alle dine kanaler.
  • Mange salgskanaler og flere lagre, men stadig kontrol over disponibel saldo i realtid.
  • Effektivisering af ordrehåndtering gennem B2B-shop til at modtage ordrer fra kunder.
  • Fuld kontrol over virksomheden med BI?
  • Digitalt lager med fuld kontrol og effektiv plukning med indbygget transportbooking.
  • Køb den rigtige mængde på det rigtige tidspunkt.
  • EDI-forbindelse til de store aktører inden for dagligvarehandel, fx ICA & Coop.
  • Effektivisering af din ordreproces - lad dine kunder lægge ordrer i B2B-webshoppen.
  • Integration til e-conomic.
  • Integration til tredjepartslogistikere.
  • Indkøb/forsyning og støtte til bestillingspunkter og prognoser.
  • Hold styr på bedst før-datoer og batchnumre.
  • Cloud-baseret WMS/lagersystem med støtte for batchnumre og bedst før-datoer.

Kender
du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Extend Commerce ERP vises i følgende kategorier

Extend Commerce ERP produktfunktioner

Forretningssystem

App

Budgetværktøj

CRM

Dashboard - Lønoversigt

Faktura

forretningsinformation

Indkøb

Indkøb

Kapacitetsplanlægning

Lager og Logistik

Levering

Ordrehåndtering

Projektstyring

Rapporter

Realtidsdata

Regnskab

Ressourcestyring

Tidsstyring

Økonomi

ERP-system

App

Budgetværktøj

CRM

Faktura

forretningsinformation

Forvaltning af ordrer

Indkøb

Indkøb

Instrumentbræt

Kapacitetsplanlægning

Lager og logistik

Levering

Produktion

Rapporter

Realtidsdata

Regnskab

Ressourceforvaltning

Tidsplan

Økonomi

Passer dette
system til mig?

Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Om Extend Commerce

Om Extend Commerce

Extend Commerce – Forretningssystem – WMS – B2B Webshop

Bag cloudapplikationen står Extend Commerce. Vi har hovedkontor i Växjö samt kontor i Stockholm, Jönköping og nu også i København. Vi er et stærkt team på tyve personer. Extend Commerce har mere end 20 års erfaring med at levere cloud-baserede forretningssystemer og WMS til sine kunder.

Extend Commerce ejes af Confirma Software, som er leverandør af vertikale virksomhedsløsningssoftware i hele Norden. Gruppens virksomheder har mere end 6.400 kunder i hele Norden med løsninger som ERP, kassesystemer og kvalitetsstyring.

Mest almindelige sammenligninger i ERP-system

NetsuiteExtend Commerce ERP
XledgerExtend Commerce ERP
DeltekExtend Commerce ERP
Monitor ERPExtend Commerce ERP