Extend Commerce ERP
Extend Commerce
Beskrivelse af Extend Commerce ERP
Extend Commerce ERP hjælper virksomheder inden for handel og trading, både mærker, grossister og butikker. Nedenfor er eksempler på vigtige funktioner for vores kunder.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500
Mobilapp
Er der en app til systemet?
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Uddannelse
Hvordan kan I uddanne kunden?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
SV
DA
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global
SE
DK
NO
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Systemer fra samme leverandør
Hvilke andre systemer tilbyder leverandøren?
Hvorfor skal man vælge Extend Commerce?
Hvorfor vælge jeres system?
Alle de funktioner, du forventer af et moderne ERP (ordreflow, lagerstyring, indkøb og økonomi) med fokus på vertikaler - FMCG, lægemidler, handel/grossist samt salg og service af fritidsmaskiner!
- En robust og gennemtestet integration til e-conomic.
- Fuld compliance med den nye bogføringslov.
- Fuld kontrol over produkter, også strukturartikler eller BOM-produkter.
- Integration til alle kanaler såsom markedspladser, webshops, fysiske butikker.
- B2B-webshop, der er bygget direkte mod forretningssystemet, så al forretningslogik håndteres ét sted.
- Mange salgskanaler driver flere lagre, egne og/eller tredjeparts lagre.
- Mobilapp til digitale arbejdsordrer for at lette mekanikernes arbejde i marken og i værkstedet.
- Støtte til service og vinteropbevaring.
- Fuld kontrol over din virksomhed med BI, opfølgning på salg mv. pr. produkt og egenskaber.
- Helt integreret med vores digitale lagersystem/WMS med fuld kontrol og effektiv plukning med indbygget transportbooking.
- Optimer lagerbeholdninger og få kontrol over, hvornår du skal købe ind med prognoser og bestillingspunkter.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Saml lager, salgskanaler og flow i samme system.
Extend Commerce er et cloudbaseret forretningssystem, der giver dig kontrol over dine salgskanaler, lager og forretninger – og skaber muligheder for vækst. Med systemet kan du følge, hvordan ordrer, varer og indkøb behandles i din virksomhed, og reducere administration og manuel håndtering.
Vi er bygget til integration
At bygge sit forretningssystem skal være nemt – og omkostningseffektivt! For at optimere dit forretningssystem har vi skabt en række standardforbindelser og har åbne grænseflader/API, som andre systemer kan integrere imod. Vi samarbejder med flere førende virksomheder, systemer og platforme, og vi guider dig gerne til en god kombination. Nedenfor ser du et udvalg af virksomheder, som vi har standardintegrationer til.
Kassasystem
- Shopbox POS Crona POS
Ekonomi
- Visma e-conomic (DK)
- Visma eAccounting (NO)
- Fortnox (SE)
- Visma eEkonomi (SE)
- PS Finance
Webbshop
- Askås
- Hesehus
- Magento
- Norce
- Shopify
- Wikinggruppen
- WooCommerce
Hvordan positionerer I jer på det danske marked?
Daglig udvikling. Siden 1999.
Alt, hvad vi gør, er baseret på, at vi ønsker at hjælpe vores kunder med at opnå kontrol over deres processer, skabe muligheder og vokse. Siden 1999 har vi udviklet vores forretningssystem og WMS i takt med tiden og med digitalisering som drivkraft. Vores service er løbende under udvikling, og med omkring 7.500 timers forbedring af vores forretningssystem årligt tilbyder vi en stabil og komplet service. Vi er i dag en etableret aktør på markedet, og vi tør godt sige, at vi er absolut førende inden for vores område.
Forretningssystemer behøver ikke være konsulentintensive – eller tage lang tid
Hos Extend Commerce ønsker vi at gøre det enkelt, omkostningseffektivt og hurtigt at skifte forretningssystem. Derfor arbejder vi på en anden måde sammenlignet med mange andre. Vi ejer systemet selv, og vi investerer meget i at udvikle applikationerne kontinuerligt. Vi frigiver ti versioner om året, hvilket betyder, at systemet hele tiden udvikles. Det garanterer, at vores kunder kan have et mindst lige så relevant system om ti år som i dag. Det er enkelt at komme i gang med Extend Commerce, og der er heller ingen overraskelser i form af dyre opdateringer eller konsulentprojekter.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Vordan hjælper vi vores kunder?
- Fuld kontrol over jeres produkter, også hvis I har strukturartikler eller BOM-produkter.
- Integration til alle dine kanaler.
- Mange salgskanaler og flere lagre, men stadig kontrol over disponibel saldo i realtid.
- Effektivisering af ordrehåndtering gennem B2B-shop til at modtage ordrer fra kunder.
- Fuld kontrol over virksomheden med BI?
- Digitalt lager med fuld kontrol og effektiv plukning med indbygget transportbooking.
- Køb den rigtige mængde på det rigtige tidspunkt.
- EDI-forbindelse til de store aktører inden for dagligvarehandel, fx ICA & Coop.
- Effektivisering af din ordreproces - lad dine kunder lægge ordrer i B2B-webshoppen.
- Integration til e-conomic.
- Integration til tredjepartslogistikere.
- Indkøb/forsyning og støtte til bestillingspunkter og prognoser.
- Hold styr på bedst før-datoer og batchnumre.
- Cloud-baseret WMS/lagersystem med støtte for batchnumre og bedst før-datoer.
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Extend Commerce ERP vises i følgende kategorier
Extend Commerce ERP produktfunktioner
Forretningssystem
App
Budgetværktøj
CRM
Dashboard - Lønoversigt
Faktura
forretningsinformation
Indkøb
Indkøb
Kapacitetsplanlægning
Lager og Logistik
Levering
Ordrehåndtering
Projektstyring
Rapporter
Realtidsdata
Regnskab
Ressourcestyring
Tidsstyring
Økonomi
ERP-system
App
Budgetværktøj
CRM
Faktura
forretningsinformation
Forvaltning af ordrer
Indkøb
Indkøb
Instrumentbræt
Kapacitetsplanlægning
Lager og logistik
Levering
Produktion
Rapporter
Realtidsdata
Regnskab
Ressourceforvaltning
Tidsplan
Økonomi
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Om Extend Commerce
Extend Commerce – Forretningssystem – WMS – B2B Webshop
Bag cloudapplikationen står Extend Commerce. Vi har hovedkontor i Växjö samt kontor i Stockholm, Jönköping og nu også i København. Vi er et stærkt team på tyve personer. Extend Commerce har mere end 20 års erfaring med at levere cloud-baserede forretningssystemer og WMS til sine kunder.
Extend Commerce ejes af Confirma Software, som er leverandør af vertikale virksomhedsløsningssoftware i hele Norden. Gruppens virksomheder har mere end 6.400 kunder i hele Norden med løsninger som ERP, kassesystemer og kvalitetsstyring.