HjemSystemguidenOm osFor leverandører
Hococo Operations App-logo

Hococo Operations App

Hococo

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af Hococo Operations App

Med Hococo Drift App kan du effektivisere vedligeholdelsesprocesser, reducere administrative byrder og øge din ejendomsporteføljes værdi. Denne app-baserede løsning giver ejendomsforvaltere og ejendomsadministratorer et værdifuldt værktøj til at planlægge og overvåge vedligeholdelsesopgaver, håndtere serviceanmodninger og følge med i ejendommens status i realtid. Appen indeholder også funktioner til at overvåge forbrug af materialer og ressourcer, så du kan optimere omkostningerne og sikre effektivitet.

Hvem er Hococo Operations App egnet til?

Hococo Drift App er velegnet til ejendomsforvaltere, ejendomsadministratorer og ejere af boliger, lejligheder og kommercielle ejendomme. Herunder virksomheder af mange forskellige størrelser, alt fra små virksomheder til større organisationer.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500+

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
DAEN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Hococo Operations App vises i følgende kategorier

Hococo Operations App produktfunktioner

Ejendomssystem

Energiovervågning

Ingår

Kontraktforvaltning

Ingår

Meddelelse om udlejning

Ingår

Planlægning af vedligeholdelse

Ingår

Sagsbehandling

Ingår

Statistik og rapporter

Ingår