HjemSystemguidenOm osFor leverandører
iBinder-logo

iBinder

iBinder

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af iBinder

Her finder I en alt-i-en platform til projekthåndtering, der også indeholder et modul til dokumenthåndtering samt elementer der kan håndtere ejendomsadministration. Systemet giver virksomheder mulighed for at centralisere, opbevare og dele dokumenter på en sikker måde. Systemet indeholder alle de funktioner man som virksomhed kunne have brug for, her i blandt lagring og organisering af dokumenter, revisionskontrol, autorisationshåndtering samt generelle Workflow-funktioner der hjælper med at skabe en mere sammenhængende proces. Platformen sætter også stort foku på sikkerhed gennem funktioner som datasikring, da systemet har indbyggede sikkerhedsforanstaltninger der beskytter dokumenterne mod uautoriseret adgang og datatab.

Hvem er iBinder egnet til?

Ibinder er specielt populær hos virksomheder i bygge- og konstruktionsindustrien, da deres platform passer perfekt til projektdrevet arbejde samt dokumentation i felten. Når dette så er sagt, passer platformen generelt set ind hos de fleste virksomheder i forhold til størrelse og brancher.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
SVDANOFIEN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
SEGlobalDKNOFI

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

iBinder produktfunktioner

Projektledelsessystem

Analyse og rapporter

Ingår

API

Ingår

Færdiglavede skabeloner

Ingår

Gantt-diagram

Ingår

Integrationsmoduler

Ingår

Kanban

Ingår

Kontrol af adgang

Ingår

Meddelelser

Ingår

Milepæle

Ingår

Opbevaring af fyld

Ingår

Prioriteringsordning

Ingår

Synkronisering af kalender

Ingår

Tidslogbog

Ingår

Tildele opgaver

Ingår

Ubegrænsede projekter

Ingår

Projektstyringsværktøj

Dokumenthåndtering

Ingår

Fakturaskabeloner

Ingår

Kundeadgang for projektstatus

Ingår

Resultatanalyse/ udgiftsopfølgning

Ingår

Skemalægning

Ingår

Tilbudsværktøj

Ingår

Tjekliste - ordreflow

Ingår

Dokumenthåndteringssystem

Autorisationshåndtering

Ingår

Avanceret søgefunktion

Ingår

Dokumentskabeloner

Ingår

Kan integreres

Ingår

Meddelelser

Ingår

Styring i realtid

Ingår

Versionshåndtering

Ingår

Mest almindelige sammenligninger i Projektstyringsværktøj