ISL Online
ISL Online
Beskrivelse af ISL Online
Hvad er ISL Online?
ISL Online, etableret i 2001, er en professionel fjernskrivebordsløsning designet til at give hurtig og effektiv support og vedligeholdelse til Windows, Mac, Linux computere og mobile enheder.
Nøglefunktioner
- Skærmdeling: Skærmdeling i realtid for effektiv fejlfinding.
- Ubemandet adgang: Sikker adgang til fjerncomputere uden brugertilstedeværelse.
- Single Sign-On (SSO): Forenklet godkendelse for brugere.
- Administration af tilladelser: Kontrolér og administrer adgangstilladelser.
- Sessionsoptagelse: Optag sessioner til auditering og træningsformål.
- Filoverførsel: Overfør sikkert filer mellem enheder.
- WakeOnLAN og RDP Routing: Yderligere værktøjer til fjernstyring.
- Understøttelse af flere skærme: Administrer flere skærme under en fjernsession.
- Tilpasning: Omfattende muligheder for at tilpasse softwaren til din virksomhedsidentitet.
Sikkerhed er topprioritet
ISL Online er designet med høje sikkerhedsniveauer, der sikrer databeskyttelse og privatliv. Det tilbyder end-to-end-kryptering, to-faktor godkendelse, Single Sign-On (SSO) og AES 256-bit datakryptering, der opfylder de højeste sikkerhedsstandarder for fjernsupport og adgang.
Implementering
ISL Online kan implementeres enten som en cloud-tjeneste eller on-premises, hvilket giver fleksibilitet til at imødekomme organisatoriske behov. Dens unikke licensstruktur pålægger ingen grænser for antallet af brugere, installationer eller enheder, der understøttes, hvilket gør det til en skalerbar løsning for virksomheder i alle størrelser.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500+
Mobilapp
Er der en app til systemet?
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Uddannelse
Hvordan kan I uddanne kunden?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
EN
SV
DA
NO
FI
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global
SE
DK
NO
FI
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Pris fra
Listepris fra leverandøren
Starter fra 29,90 €/måned (faktureres årligt)
Hvorfor skal man vælge ISL Online?
Hvorfor vælge jeres system?
Højeste sikkerhed og privatliv: ISL Online anvender end-to-end-kryptering og robuste sikkerhedsprotokoller for at sikre, at dine data altid er beskyttet.
Pålidelighed (99,9 % oppetid): Med en dokumenteret oppetid på 99,9 % garanterer ISL Online ensartet og pålidelig fjernadgang og support.
Brugervenlighed: Designet til intuitiv brug forenkler ISL Online fjernskrivebordsadgang og -support, hvilket gør det nemt for alle at bruge.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- Bedste kundesupport i branchen: Vores dedikerede supportteam er tilgængeligt via e-mail, live chat og telefon for at hjælpe dig med ethvert behov. Ingen virtuelle assistenter.
- Personlig tilgang: Vi er små nok til at lytte og yde personlig service, men alligevel store nok til at få noget til at ske.
- 20 år i branchen: Med to årtiers erfaring og ved at være privatejet, prioriterer vi vores kunder og medarbejdere, uden pres fra aktionære.
Hvordan positionerer I jer på det danske marked?
- Bedste værdi for pengene: Vi tilbyder avanceret fjernadgangssupportsoftware til en rimelig pris, der giver stor værdi sammenlignet med vores konkurrenter.
- ISO 27001 certificeret og GDPR kompatibel: Vores forpligtelse til sikkerhed og privatliv er demonstreret gennem vores ISO 27001 certificering og streng overholdelse af GDPR reglerne.
- Tillid: Vi yder det bedste for hver af vores kunder, fra de mindste til de største virksomheder, hvilket sikrer stor tillid og tilfredshed.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
- Tilbyd sikker og hurtig fjernsupport til dine kunder og medarbejdere
- Løs 90% af tekniske problemer via fjernsupport
- Få adgang til og administrer eksterne enheder uden brugerindblanding
- Vedligehold fjernsystemer, uanset hvor du er
- Få sikker adgang til kontorenheder og ressourcer hjemmefra
- Tilbyd mobilenhedssupport
- Spar omkostninger og tid
Hvad mener andre om systemet?
Anmeldelser og bedømmelser af ISL Online
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Världens bästa programvara för fjärrsupport och fjärraccess
VD och teknisk chef •
Lille virksomhed•
Godkendt person•
Sverige•
September 2024
Hvad synes du bedst om?
ISL Online har stöd för alla tänkbara klinter och supporten är ypperlig.
Hvad synes du mindst om?
Att den inte är gratis :-)
Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?
Vi har satt upp systemet för kunder när inget annat fungerar. T.ex i de fall, när vi försökt lösa fjärråtkomst med VPN och det inte tillåts av någon anledning, så har vi alltid lyckats lösa det med ISL Online. Dessutom kommer vi alltid åt våra kunders datorer så att vi kan säkerställa att vi kan leverera vår support. Vi är helt enkelt beroende av att ISL fungerar bra för att vi i vår tur skall kunna göra en bra leverans .
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Effektiv fjernstyring og enkel bruk med mange muligheter
IT ansvarlig•
Lille virksomhed•
Godkendt person•
Norge•
August 2024
Hvad synes du bedst om?
Det jeg liker best med ISL Online er hvor brukervennlig og stabil programvaren er. Den gjør det utrolig enkelt å koble seg til eksterne datamaskiner, både for å gi teknisk støtte eller dele egen skjerm.
Hvad synes du mindst om?
Tidligere opplevde vi litt forsinkelser og brudd dersom en eller flere av deltakerne hadde veldig ustabil nettverkstilkobling. Har ikke opplevd det i nyere tid.
Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?
Vi bruker ISL Online både til ekstern support mot våre kunder og internt.
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
ISL Online fortjener de bedste ord med på vejen - super stærkt produkt!
Customer Service Director Nordics•
Stor virksomhed•
Godkendt person•
Sverige•
August 2024
Hvad synes du bedst om?
Sikkert, fleksibelt, let og til en ofrnuftig pris.
Hvad synes du mindst om?
Backend design er ikke super flot, det er tydeligt udviklings reccourserne er brugt andre steder. Det virker dog fint og problemløst.
Hvilke forretningskritiske problemer løser man med jeres system?
Vi har over 40 supportere der dagligt skal håndtere en stor mængde supporthenvendelser. Vores kunder er alt fra privatpersoner til større virksomheder, så vi skal bruge en løsning der dækker bredt. Med ISl løsningen er det let for vores supportere at hjælpe kunden hurtigt og problemfrit. Vi har endda mulighed for at selfhoste, som er et stort plus. Også er de bare lette at kommunikere med. Deres egen support giver gode svar på få sekunder og de accountmanagere vi har kommunikeret med har været super gode til at hjælpe os, både før og efter vi købte løsningen. Vi har i mange år brugt TeamViewer og skiftede i første omgang primært grundet store prisstigninger. Det vi lærte ved skiftet var at vi med ISL har fået en løsning som virker præcist ligeså godt som TeamViewer, bare MEGET billigere.
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
ISL Online vises i følgende kategorier
ISL Online produktfunktioner
Remote desktop system
Customizable Branding
Diagnostic Tools / Troubleshooting
File management and file transfer
Mobile access
Multi-Factor Authentication (MFA)
Record a session
Single Sign-On (SSO)
User Management
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Om ISL Online
ISL Online er en betroet global leverandør af sikre og pålidelige fjernskrivebordssoftwareløsninger til virksomheder i alle størrelser. Etableret i 2001, da fjernskrivebordsteknologien var i sin vorden, er ISL Online en pioner inden for fjernskrivebordsområdet. Virksomheden har hovedkontor i hjertet af Europa med kontorer i Tyskland, Slovenien, Schweiz, Storbritannien og USA. Sammen med autoriserede lokale partnere betjener ISL Online en mangfoldig global kundekreds, herunder banker, forsikringsselskaber, hospitaler, universiteter og store virksomheder som Konica Minolta, Canon, Mitsubishi Chemicals og Swiss Post.