HjemSystemguidenOm osFor leverandører
Medius spend management

Medius spend management

exsitec

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af Medius spend management

Medius spend management er en platform, der styrer strategiske indkøb. Systemet har til formål at skabe en problemfri arbejdsgang for indkøbsmetodik og -styring og reducere omkostninger relateret til området. Løsningen består af forskellige moduler, der tager sig af sourcing, kontraktstyring, leverandører og aftaler, som er vigtige byggesten i indkøbsprocessen. Medius spend management kan også bidrage til onboarding af nye leverandører, hvilket letter både din egen virksomhed og den nye leverandør.

Hvem er Medius spend management egnet til?

Løsningen passer til dig, der ønsker at organisere strategiske indkøb og reducere omkostningerne og samtidig øge produktiviteten. Fungerer for store virksomheder, men kan også bruges af mindre virksomheder.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
SVDANOEN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
SEDKNOGlobal

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Medius spend management vises i følgende kategorier

Medius spend management produktfunktioner

Indkøbssystem

Forvaltning af ordrer

Ingår

Integrerbar

Ingår

Opdateringer i realtid

Ingår

Prissammenligninger

Ingår

Statistik

Ingår

Udløsere

Ingår