Test systemguiden
Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Beskrivelse af Medius spend management
Medius spend management er en platform, der styrer strategiske indkøb. Systemet har til formål at skabe en problemfri arbejdsgang for indkøbsmetodik og -styring og reducere omkostninger relateret til området. Løsningen består af forskellige moduler, der tager sig af sourcing, kontraktstyring, leverandører og aftaler, som er vigtige byggesten i indkøbsprocessen. Medius spend management kan også bidrage til onboarding af nye leverandører, hvilket letter både din egen virksomhed og den nye leverandør.
Hvem er Medius spend management egnet til?
Løsningen passer til dig, der ønsker at organisere strategiske indkøb og reducere omkostningerne og samtidig øge produktiviteten. Fungerer for store virksomheder, men kan også bruges af mindre virksomheder.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?Mobilapp
Er der en app til systemet?Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?Sprog
På hvilke sprog findes systemet?Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?Arbejder du for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer informationKender du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!