Beskrivelse af Olark
Saml og gem kundeoplysninger og forbedrer både virksomhedens salg og kundeservice med Olark Livechatt -platformen. Ved hjælp af rapporteringsværktøjer, smart arbejdsfordeling og besøg af sporing kan virksomheden øge sit salg og reducere sine supporttider.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Olark vises i følgende kategorier
Olark produktfunktioner
Livechat
Chat-historik
Integrationsmoduler
Kan tilpasses
Kundeinformation
Måling af kundetilfredshed
Overordnet instrumentbræt
Proaktiv chat
Spor besøgsaktivitet
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.