Beskrivelse af Planfy
Planfy tilbyder en brugervenlig platform der kan administrere både eksterne og interne processer i jeres virksomhed. Bookingsystemet kan integreres i flere forskellige platforme som Facebook og hjemmesider, samt danne et overblik over jeres kundebase ved automatisk rapporteringer. Foruden et ekstern bookingsystem der er nemt at anvende for kunder, hjælper platformen også med at administreret personalekalender, individuelle service priser, samt overblik over jeres virksomheds aktiviteter, salg og vækst generelt.
Hvem er Planfy egnet til?
Hos Planfy finder i et online bookingsystem der er udarbejdet med henblik på virksomheder inden for forskellige servicfag, herunder saloner, mindre selvstændige, fotografer etc. De forskellige abonnementsløsninger spænder fra 1-50 personlige kalendere, samt forskellige antal bookings i systemet. Derfor henvender dette bookingsystem sig hovedsageligt til nye virksomheder samt SMV'er.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
SV
DA
NO
FI
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global
DK
NO
SE
FI
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Planfy vises i følgende kategorier
Planfy produktfunktioner
Bookingsystem
Automatiske påmindelser via SMS og e-mail
Betalingsfunktion
Gebyr ved udeblivelse
Integrerbart system
Kunderegister
Statistik og rapporter
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.