
Test systemguiden
Gør som 9000+ Svenske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Beskrivelse af Pleo
Hos Pleo finder i som virksomhed en brugervenlig udlægshåndterings platform. Systemet er cloud-baseret, og gør det derfor nemt for alle jeres medarbejdere at tilgå det remote. Platformen går ind og hjælper jer med at automatisere og digitalisere deres udgiftshåndtering, gennem funktioner som upload af kvitteringer, kategorisering af udgifter, samt hurtigt godkendelse fra jeres side. HErved kan i skabe et nemt overblik over jeres forskellige udgifter i realtid. Pleo tilbyder også integrationer med populære regnskabsprogrammer, der er designet til at forenkle udgiftshåndteringsprocessen yderligere.
Hvem er Pleo egnet til?
Denne platform henvender sig primært til kunder der ønsker at forenkle deres udgiftshåndtering og spare tid på administrativt arbejde. Den typiske virksomhed der benytter sig af denne platform er inden for SMV segmentet, herunder også startups, konsulenter og bureauer. Platformen er særligt brugbar for virksomheder, der har medarbejdere, der rejser eller har udgifter i forbindelse med deres arbejde.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?Mobil app
Er der en app til systemet?Støtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?Sprog
På hvilke sprog findes systemet?Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?Alternativer til Pleo
Kender du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!