Alternativ

Beskrivelse af Pleo

Hos Pleo finder i som virksomhed en brugervenlig udlægshåndterings platform. Systemet er cloud-baseret, og gør det derfor nemt for alle jeres medarbejdere at tilgå det remote. Platformen går ind og hjælper jer med at automatisere og digitalisere deres udgiftshåndtering, gennem funktioner som upload af kvitteringer, kategorisering af udgifter, samt hurtigt godkendelse fra jeres side. Herved kan i skabe et nemt overblik over jeres forskellige udgifter i realtid. Dette gør også systemet til et genialt værktøj i forbindelse med rejser og udgiftshåndtering. Pleo tilbyder også integrationer med populære regnskabsprogrammer, der er designet til at forenkle udgiftshåndteringsprocessen yderligere.

Hvem er Pleo egnet til?

Denne platform henvender sig primært til kunder der ønsker at forenkle deres udgiftshåndtering og spare tid på administrativt arbejde. Den typiske virksomhed der benytter sig af denne platform er inden for SMV segmentet, herunder også startups, konsulenter og bureauer. Platformen er særligt brugbar for virksomheder, der har medarbejdere, der rejser eller har udgifter i forbindelse med deres arbejde.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

1-500+

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

EN

NO

DA

SV

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

DK

Global

SE

NO

Hvad mener andre om systemet?

Anmeldelser og bedømmelser af Pleo

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Leder af finansafdelingen

Lille virksomhed (11-100)

Godkendt person

Sverige

Juni 2025

Hvad synes du bedst om?

Vi har prøvet flere systemer på markedet, herunder en anden svensk start-up/scale-up leverandør af visitkort og udgiftsstyring, men Pleo var langt den mest kompetente og modne alt-i-en-løsning, selv om den var lidt dyrere. Pleo er super brugervenligt, og vores brugere elsker virkelig, at vi har implementeret det i virksomheden. Og set fra økonomiafdelingens synspunkt har vi sparet en masse tid på at jage folk og har meget mere fleksibilitet, når det gælder firmakort.

Hvad synes du mindst om?

De mangler stadig det modul, der gør det muligt at håndtere leverandørfakturaer via produktet i Sverige, hvilket er en skam, men forhåbentlig lancerer de det snart. Når de gør det, vil de have en komplet alt-i-en-platform.

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at Pleo løser?

Enkel og fleksibel administration af firmakort, meget mere smidig end traditionelle banker, og en super brugervenlig softwarepakke, som vores brugere i høj grad foretrækker frem for vores gamle løsning og andre testede udbydere.

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Arbejder du
for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Pleo vises i følgende kategorier

Pleo produktfunktioner

Rejseafregningssystem

administrerer flere virksomheder

Beregne kilometergodtgørelse

Certificering

Fakturering

Forvaltning af lovgivning og politik

Integration af kreditkort

Integration med regnskab

Kontostyring

Mobilt foto

Profilstyring

Valutaomregner

Udlægshåndtering

Attesteringsfunktion

Automatisk godtgørelse

Automatisk registrering af udgiftssvig

Automatisk tildeling af konti

Forbindelse til finansielle systemer

Mobilt foto af kvitteringer

Spec; kilometergodtgørelse

Spec; Rejseregninger

Spec; udgifter

Synkronisering med regler og regulationer

Tilknyttet kreditkort

Valutaomregning

Passer dette
system til mig?

Gør som 17000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Mest almindelige sammenligninger i Udlægshåndtering

CompanyexpensePleo
Acubiz EMSPleo
OutlayPleo
SalaryPleo